o'quvchilarni pedagogik kuzatish metodikasi Reja: o'quvchilarni pedagogik kuzatish. o'quv yili sinf jurnalini ko'rib chiqish. o'quvchilarning ota-onalari bilan suhbatlashish. Xulosa. Foydalangan adabiyotlar: 1. DTS 2. o'quv dasturi 2004 yil 23.01. 3. Darslik. 4. o'quv qullanma. 5. Pedagogika tarixi. Toshkent 1997 y. 6. ma'ruzalar matni. Ped. Tarixi. ma'ruzalar matni. «Tarbiyaviy ishlar uslubi» «Halq ta'limi» jurnali. 1997 y. 3-son. Ochilov M. «o'qituvchi odobi» o'qituvchi nashri 1976 y. o'quvchilarni pedagogik kuzatish, darsda turli xil ko'rsatmali qurollarni kuzatishdan tashqari, o'quv protsessida o'quvchilarning darsdan tashqari vaqtlarda o'tkaziladigan mustaqil kuzatishlaridan ham foydalaniladi. Bu kuzatishlaridan qisqa muddatli va uzoq davom etadigan kuzatishlar bo'lishi mumkin. Ular o'qituvchi tomonidan tashkil etiladi. o'qituvchi dars vaqtida o'quvchilarga ularning maqsadini tushuntiradi, topshiriqlarni taqsimlaydi va ular bilan birgalikda kuzatish olib borish rejani belgilaydi. Yul-yuriq berish vaqtida kuzatish izchilligiga, kundalik yuritish tartibiga, kerakli materiallar to'plam va ularni ishlash usullariga alohida etibor berish kerak. Turli fan o'qituvchilari mustaqil kuzatishlar uchun topshiriqlar beradilar. Masalan, jamiyatshunoslik bo'yicha o'quvchilar mehnat brigadalari a'zolarining mehnati va dam olishi qanday tashkil etilganligini, ommaviy siyosiy kompaniyalarining o'tkazishlari, estetik tarbiya bo'yicha kinofilmlar, teatr postanovkalarni ko'rishlari, badiiy vistavkalarni ko'rishlari, texnikaviy fanlar bo'yicha-korxonadagi ishlab chiqarish protsessini, korxona chiqaradigan mahsulotning, yangi texnikaning halq xo'jaligida va turmushda ishlatilishni kuzatishlari mumkin. o'quvchilar xilma-xil tajribalarni bajarayotgan vaqtida ham kuzatish ishlari olib boriladi. Kuzatishlarning natijalari mashg'ulotlarda muhokama qilinadi. o'qituvchi yangi materialni tushuntirishda ularga tayanadi. Kuzatishlarning borishida o'quvchilar mustaqil ravishda xulosalar chiqaradilar. o'quv-tarbiya jarayonini boshqarish va rahbarlik qilishda, uning samaradorligini oshirishda direktor urinbosarining sinf jurnallari qanday tutilayotganini nazorat qilib borishi katta ahamiyatga ega. Sinf jurnali darsda o'tkaziladigan va uyga berilgan mustaqil va ijodiy ishlar tizimi va ijodiy haqida, maktab kursidagi barcha fanlar bo'yicha o'quvchilarning uzlashtirishlari haqida, baholarning tuplanishi, darslarda o'quvchilar suralishining muntazamligi haqida, darslarda utilgan o'quv materialining jurnaliga yozish sifati va hoka'zolar haqida tasavvur berishi mumkin. Direktor va uning urinbosari sinf jurnaliga qarab darslardagi davomat, darsni qoldirgan o'quvchilar bilan ishlash haqida, o'quvchilar tez-tez uy vazifalarini bajarmasliklari haqida fikr yuritishlari mumkin. Sifn jurnallarini har oyda kamida 2 marta tekshirish kerak. Tekshiruvdan sung jurnalga uning tekshirilgan vaqti va kim tekshirgani yozib quyiladi. Maxsus ish kundalagi daftarida esa tekshirish natijalari bo'yicha xulosalar yozib quyiladi, o'qituvchilarga sinf rahbarlariga aniq takliflar-tavsiyalar beriladi. Jiddiy kamchiliklar topilganida maktab bo'yicha alohida buyruq berilishi mumkin. Suhbat yordamida vijudga keladigan masalalarni tez hal etish, ota-onalar bilan ishonchli munosabatlar urnatish, o'quvchilar, oilaviy tarbiya sharoitlari haqida qushimcha, ma'lumotlar olish, ota-onalarga pedagogik bilim berish, bolaning yakka tartibdagi rivojlanishi dasturini va birlikdagi pedagogi harakatlar sistemasini ishlab chiqish ota-onalarning tarbiyaviy qiyin bolalar xulqini tuzatish va o'quvchilar o'rtasida ...

Joylangan
04 May 2024 | 08:01:46
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
12.54 KB
Ko'rishlar soni
132 marta
Ko'chirishlar soni
9 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 13:57
Arxiv ichida: doc
Joylangan
04 May 2024 [ 08:01 ]
Bo'lim
Matematika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
12.54 KB
Ko'rishlar soni
132 marta
Ko'chirishlar soni
9 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 13:57 ]
Arxiv ichida: doc