Reklama matnini yozish san'ati. Reklama matnining tili va uslubi

Reklama matnini yozish san'ati. Reklama matnining tili va uslubi

O'quvchilarga / Ona tili va tilshunoslik
Reklama matnini yozish san'ati. Reklama matnining tili va uslubi - rasmi

Material tavsifi

  1. Reklama matnini yozish va reklama strategiyasi.
  2. Reklama matnlarida atamalar (Matn tuzish asoslari).
  3. Reklama matnlarining umumiy nuqsonlari.

Reklama matnini yozish san'ati. Reklama matnining tili va uslubi Reja: Reklama matnini yozish va reklama strategiyasi. Reklama matnlarida atamalar (Matn tuzish asoslari). Reklama matnlarining umumiy nuqsonlari. Reklama matnini yozish va reklama strategiyasi 254-b: «… Kishilarni reklama e'lonlarini о'qishga majbur etish. Uning tili sodda va tushunarli sarlavhalari qisqa va qiziqarli bо'lgan. E'lonlar о'qilishi oson bо'lgan harflar, qisqa jumlalar va qora shriftlar bilan bо'rttirib kо'rsatilgan kо'pgina kichik sarlavhalar bilan terilgan». 255-b: «Reklama yoki ijodiy strategiya tо'rt unsurdan iborat: 1) maqsadli auditoriya; 2) mahsulot konsepsiyasi; 3) axborot tarqatish vositalari; 4) murojaat strategiyasi. 256-b: «Xо'sh murojaat strategiyasi nima? U kompaniya nimani va qanday yо'sinda ma'lum qilmoqchi ekanligi bilan belgilanadi? Bu fikrni tarqatish bilan bog'liq vazifa shu jumladan, mazkur bildirishni tasavvur etish uchun, sodda, qiziqarli, informativ, kо'ngilochar, xush yoqadigan, foydali xususiyatlarga ega bо'lgan, sо'zli va sо'zsiz usulni ishlab chiqish vazifasidir». Reklama matnini tо'g'ri yozish uchun avvalo murojaat strategiyasini ishlab chiqish zarur. 257-b: «Murojaat strategiyasi uchta operatsion unsurdan iborat: Matnli asos - nimani va qanday qilib bayon etmoqchisiz? Badiiy qismi - nimani va qanday qilib kо'rsatmoqchisiz? Texnik vositalar - texnik vositalar bilan nimani va qanday qilib yaratmoqchisiz? Ushbu unsurlarni ishlab chiqish uchun matn muallifi va rassom tadqiqot natijalarini va faktlarini tahlil qilib chiqishlari, bozorni, tovarni va raqobatni о'rganishlari zarur. U haqidagi savollarga aniq javob berishi lozim. Bozor qanday bо'g'inlarga (258-b) bо'lingan? Tovar qanday tarzda kо'rsatiladi? Kim eng yaxshi potensial xaridor bо'ladi? Maqsadli auditoriya tarkibi maqsadli bozor tarkiblaridan farq qiladimi? Tovarning qaysi xususiyatlari iste'mol uchun eng muhim hisoblanadi? Tovar obrazi nima degani? Matn tuzish asoslari Matn - asosiy reklama e'lonida yoki kampaniya jarayonida aks etishi lozim bо'lgan eng muhim aspektlarni yozma ravishda ifodalagan bо'lishi darkor. YA'ni, potensial xaridor kim bо'lishi mumkin, degan savolga javobni bilish zarur. Demografik, psixologik va fe'l-atvori nuqtai nazardan uni qanchalik batafsil tasvirlash mumkin? Va nihoyat, potensial xaridorning shaxsi qanaqa? Ayni paytda matnda ratsionallik va emotsionallik uyg'un bо'lishi kerak. Shundan sо'ng tovarni xaridorning iste'mol talabini qondirishga yо'nalgan xususiyatlarni aniqlab olish juda muhimdir. Tovarning foydali ekanligini qanday qilib tasdiqlash mumkin? Bozorda u qanday о'rin tutadi? Mazkur tovar о'zida nimani ifoda etgan yoki etishi mumkin? Va sо'nggi aspekt - reklama matnida qanday usulni, yondoshishni, ohangni qо'llagan ma'qul? Umuman olganda e'londa nima haqda gap boradi? Ushbu savollarga topilgan umumiy javoblarning aynan о'zi reklama matnining asosi hisoblanadi. Matn tuzish paytida badiiy bezash, texnik ijro kabi sо'zsiz vositalarga e'tiborni qaratish keyingi jarayondir. Bu holda uning uch qismi ham muhim: matn joyi, badiiy bezatilishi va texnik ijrosi. Ular о'zaro uyg'unlikda ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 44.68 KB
Ko'rishlar soni 104 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:20 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 44.68 KB
Ko'rishlar soni 104 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga