Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish

Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish - rasmi

Material tavsifi

MAVZU: Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish Har qanday faoliyat turining rivojlanishi quyidagicha bo'ladi: avval kattalar bilan hamkorlikdagi, so'ng tengdoshlari bilan birgalikdagi faoliyat amalga oshiriladi va nihoyat bolaning mustaqil faoliyati amalga oshiriladi L.S.Vigotskiy Reja: 1. Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish mazmuni. 2. Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etish bo'yicha maqsad, vazifa va asosiy tamoyillar. 3. Maktabgacha ta'lim muassasalarida Ilk qadam Davlat o'quv dasturi asosida yaratilgan mavzuli rejalashtirish bo'yicha umumiy (yalpi, frontal) mashg'ulotlarni tashkil etishni takomillashtirish yuzasidan takliflar. Tayanch tushunchalar: Jismoniy rivojlanish, ijtimoiy-hissiy rivojlanish, nutq, muloqot,o'qish va yozish, bilish jarayonini rivojlanishi, ijodiy rivojlanish Ushbu mavzuli rejalashtirish majmuasining mazkur asosi bolalar faoliyatning barcha turlarida maktabgacha ta'lim mazmunining ichiga to'liq kirishini ta'minlaydi. Turli yosh guruhlarida o'zaro bog'liq o'xshash mavzularni kiritilishi ularning individual imkoniyatlariga muvofiq uyg'un rivojlanish va butun maktabgacha yosh davrining turli guruhlarida bolalarni rivojlantirishda o'quv maqsadlari birligini va uzluksizligini ta'minlash orqali ta'limiy maqsadga erishilishiga olib keladi. Barcha guruhlar uchun mo'ljallangan ta'limiy faoliyatning mavzuli rejasi guruh tarbiyachilariga yordam sifatida ishlab chiqilgan. Maktabgacha ta'lim tizimida pedagog tomonidan ta'lim faoliyatini rejalashtirishda birinchi navbatda ta'limni rivojlantirish vazifasi ilgari qo'yiladi va bunda bolaning o'ziga xos xususiyatlarini inobatga olgan holda, bola shaxsiga yo'naltirilgan ta'limni tashkillashtirish, zamonaviy maktabgacha ta'lim-tarbiyaning ilmiy konsepsiyasi hisoblanadi. O'quv jarayonini mavzuli tarzda tuzish tamoyili hududiy, milliy, madaniy komponentlarni singdirish va bu jarayonda maktabgacha ta'lim muassasasangizning xususiyatlarini hisobga olish imkonini beradi. Bir mavzu doirasida kamida bir hafta ta'lim berilishi lozim. Mavzu guruh va rivojlanish markazlaridagi materiallarda o'z aksini topishi kerak. DAVLAT TALABLARIDA BYeLGILANGAN SOHALAR Umumiy guruhlarda ishlashda mashg'ulotlarni tashkil etish Etiboringiz uchun rahmat!! ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.87 MB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:19 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.87 MB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga