MAKTABGACHA TA'LIM TASHKILOTIDA TA'LIM - TARBIYA ISHLARI Reja: Maktabgacha ta'limni rivojlantirish Maktabgacha ta'lim tashkilotlari tashkil qilish va unga rahbarlik. MTTda ta'lim - tarbiya ishlarini rejalashtirish. Maktabgacha ta'lim tashkiloti direktori va uning ish vazifalari. Maktabgacha ta'lim tashkiloti metodisti va uni pedagogik jarayonlarni tashkil etishdagi o'rni. 1.Maktabgacha ta'limni rivojlantirish. O'zbekiston Respublikasi Prezidentining O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI MAKTABGACHA TA'LIM TIZIMINI 2030-YILGACHA RIVOJLANTIRISH KONSEPSIYASINI TASDIQLASH TO'G'RISIDA gi 08.05.2019 yildagi PQ-4312-sonli Qarori tasdiqlandi. maktabgacha ta'lim tashkilotlarida bolalarning sog'lom va balanslashtirilgan ovqatlanishini, sifatli tibbiy parvarishini ta'minlash; b) O'zbekiston Respublikasi maktabgacha ta'lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini 2019-yilda amalga oshirish bo'yicha Yo'l xaritasi (keyingi o'rinlarda - Yo'l xaritasi) 2-ilovaga muvofiq; v) 2019 - 2024-yillarda O'zbekiston Respublikasi maktabgacha ta'lim tizimini rivojlantirishning maqsadli ko'rsatkichlari 3-ilovaga* muvofiq; g) 2025 - 2030-yillarda O'zbekiston Respublikasi maktabgacha ta'lim tizimini rivojlantirishning maqsadli ko'rsatkichlari 4-ilovaga* muvofiq tasdiqlansin. V.А.Suxomlinskiy pedagogning rolini, uning bolalar tarbiyasiga o'z shaxsining, individualligining ta'sirini ta'kidlab, quyidagicha yozgan edi: Pedagogning yorqin fikr va ishtiyoqdan ilxomlanishi bo'lmasa, tarbiya o'lik sxemaligicha qoladi. Chunki go'dak yer yuzidagi ilk qadamidan boshlab, o'zini uni tarbiyalayotgan, unga talablar qo'yayotgan, o'zining ma'naviy kuchini sarf etayotgan, o'z idealini ta'kidlashni xohlayotgan inson bilan solishtira boshlaydi. Pedagog faoliyati - bu pedagogik nazariya va pedagogik ijod - san'atga asoslangan faoliyatdir. Pedagogning shaxsi tarbiyalanuvchilar shaxsining shakllanishi omili bo'lishi uchun, u kasbiy bilimli, pedagogik jamoaning an'analarini saqlovchi va boyituvchi, uning qarashlari va qadriyatlarini e'zozlovchi uning ijodiy a'zosi bo'lishi kerak F.Xersberg va uning yordamchilari tomonidan ijodiy faoliyat motivatsiyasi tamoyillari ishlab chiqilgan bo'lib, ijodiy jamoani boshqarishda ulaming ko'plarini nazarda tutish lozim, bulardan: - ko'pgina insonlar, agar ish jarayonida ulaming shaxsiy qadr- qimmatlari va shaxsiy ishtiroklari ehtiyojlari qondirilsa, ishdan xursandchilikni his etadilar. Pedagog bilimli hisoblangan masalalardagi qarorlar uning hamkorligida qabul qilinishi muhim; - har bir insonga uning muhimligini his qilish yoqimli hisoblanadi, shuning uchun boshqarish san'ati - bu yana har bir xodimga umumiy muvaffaqiyatga erishishda uning mehnati muhimligini yetkazish, o'z vakolatlarini ishchilarga topshirish, maqtovlami qo'llay bilish malakasi hisoblanadi, bu ulaming faolliklari va ijodiy yondashuvlarini oshiradi; - har bir xodim o'z ish joyida o'z-o'ziga rahbar bo'lishi kerak. Har qanday faoliyatda rahbar ishchining tashabbusi, uning o'z-o'zini ifodalashi uchun erkin muhitni qoldirishi lozim; - yaxshi ishning tan olinmasligi umidsizlikka olib keladi. Har bir yaxshi ishlaydigan xodim uning harakatlari moddiy va ma'naviy to'g'ri baholanishiga ishonch hosil qilishi lozim Direktor ishining mazmunini vazifalari bilan bir qatorda uning hisobdorligi ham muhim o'rin tutadi. Direktorning jamoatchilik va mahalla qo'mitasi bilan ish usullari quyidagi tarzda amalga oshiriladi: 1. Ota-onalar va jamoatchilik uchun anjumanlar o'tkazish. 2. Ota-onalar universitetlari tashkil qilish. 1 ...

Joylangan
30 Sep 2024 | 07:42:16
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
183 KB
Ko'rishlar soni
45 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:19
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
30 Sep 2024 [ 07:42 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
183 KB
Ko'rishlar soni
45 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:19 ]
Arxiv ichida: pptx