O'zbekiston Respublikasi Ilk qadam maktabgacha ta'lim muassasasining Davlat o'quv dasturi mazmun va mohiyati

O'zbekiston Respublikasi Ilk qadam maktabgacha ta'lim muassasasining Davlat o'quv dasturi mazmun va mohiyati

O'quvchilarga / Pedagogika
O'zbekiston Respublikasi Ilk qadam maktabgacha ta'lim muassasasining Davlat o'quv dasturi mazmun va mohiyati - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi «Ilk kadam» maktabgacha ta'lim muassasasining Davlat o'quv dasturi mazmun va mohiyati Odamlarimiz islohatlar samarasini kelajakda emas, balki bugun o'z hayotida his etishlari zarur - degan boqiy fikrlari biz uchun dastur amal bo'lmog'i lozim Prezidentimiz Shavkat Miromonovich Mirziyoev 1-bob umumiy qoidalar 2-bob. MTM ta'lim jarayonini maqsad va tamoyillari 3-bobMaktabgacha yoshdagi bolalarga ta'lim berishda kompetensiyaviy yondashuv 4-bob. o'quv tarbiyaviy faoliyat 5-bob. Bolaning rivojlanish sohalari va yutuklari 6-bob. Rivojlantiruvchi muhitni tashkil qilish 7-bob. Ilovalar «Ilk kadam» o'quv dasturini mazmuni Maktabgacha ta'lim muassasasining davlat o'quv dasturi O'zbekiston Respublikasining ilk va maktabgacha yoshidagi bolalarni rivojlanishiga qo'yiladigan Davlat talablariga m uvofiq ishlab chiqilgan me'yoriy-huquqiy hujjat, va bu dasturda maktabgacha ta'lim muassasasining maqsad va vazifalari, o'quv-tarbiyaviy faoliyatning asosiy g'oyalari ifodalangan, shuningdek, bolaning ta'limning keyingi bosqichiga o'tishidagi asosiy kompetensiyalari belgilangan. 1-bob. Umumiy qoidalar O'quv-tarbiyaviy jarayonning maqsadi bolalarda umumiy asosiy kompetensiyalar va rivojlanish sohalari kompetensiyalarini shakllantirish uchun tegishli sharoitlar yaratishdan iboratdir. 2-bob. Mtm ta'lim jarayonini maqsadi MTM ta'lim jarayonining tamoyillari quyidagilardan iborat: - bola huquqlari, o'ziga xos rivojlanish xususiyatlari va salohiyatlarini hisobga olish; - ta'lim jarayonida barcha turdagi rivojlanish sohalarining o'zaro bog'liqligi; - bola salomatligini asrash va mustahkamlash, uning ehtiyojlari, shu jumladan, uning harakatlanish ehtiyojlarini qondirish; - bolaning ijodiy qobiliyatlarini qo'llab-quvvatlash; - o'yin orqali ta'lim berish va rivojlantirish; MTMda ta'lim jarayonini tashkil qilish tamoyillari - bolaning rivojlanishi va ijtimoiy moslashishi uchun qulay muhit yaratish; - bola uchun xavfsiz muhitni ta'minlash; - MTMning oila, mahalla va maktab bilan hamkorligi; -milliy madaniy an'analar qadriyatini oshirish va boshqa millatlar madaniyatiga hurmat, boshqa millatlar madaniyatining o'ziga xos xususiyatlarini hisobga olish; Bolaning maktabgacha ta'lim muassasasidagi rivojlanishini qo'llab-quvvatlash jamoaviy ish hisoblanadi va uning amalga oshirilishi uchun maktabgacha ta'lim muassasasi rahbari javobgar bo'ladi. Ilk qadam dasturini ta'lim-tarbiyaviy jarayonga tadbiq etishda sharoitning yaratilishi . - MTMning oila, mahalla va maktab bilan hamkorligi; 3-bob. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ta'lim berishda kompetensiyaviy yondashuv Kompetensiya bolaning bilim, ko'nikma, malaka va qadriyatlari majmuidir. Boshlang'ich kompetensiyalar, rivojlanish sohasidan qati nazar, bola shaxsi shakllanishi uchun asos bo'lib xizmat qiladi. Bolaning rivojlanish sohalari kompetensiyalari 4-bob. O'quv-tarbiyaviy jarayon O'quv-tarbiyaviy jarayon «O'zbekiston Respublikasining ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo'yilgan davlat talablari» asosida amalga oshiriladi. 5-bob. Bolaning rivojlanish sohalari bo'yicha yutuqlari Mazkur dastur bola rivojiga individual yondashuv, uning shaxsini hurmat qilish, uning manfaatlari, ehtiyojlari va rivojlanish darajasini hisobga olish, hissiy qulaylik borasida g'amxo'rlik qilish, erkin ijodiy o'z-o'zini ko'rsatishi uchun sharoitlar yaratishga intilishni ko'zda tutadi 6-bob. Rivojlantiruvchi muhitni tashkil qilish Rivojlantiruvchi muhit mazmuni: maktabgacha ta'lim muassasasining ko'rgazmali-rivojlantiruvchi muhiti mazmuni madaniy-tarixiy qadriyatlar: milliy va hududiy an'analar; tabiat, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 409.02 KB
Ko'rishlar soni 59 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:38 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 409.02 KB
Ko'rishlar soni 59 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga