3 ni ko'paytirishga doir misol masala yechish. Dars ishlanma

3 ni ko'paytirishga doir misol masala yechish. Dars ishlanma

O'quvchilarga / Pedagogika
3 ni ko'paytirishga doir misol masala yechish. Dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Mavzu «3ni ко' paytirishga doir misol masala yechish». D a r s n i n g maqsadlari: ta'limiy: o'quvchilarda 3ni ko'paytirishga doir misol va masalalarni yechish bo'yicha bilim, ko'nikma va malakalarni shakllantirish; tarbiyaviy: bahor faslida nishonlanadigan bayramlar bilan tanishtirish orqali milliy qadriyat-larimizga hurmat ruhida tarbiyalash, ekologik tarbiya berish, tabiatni asrab-avaylashga o'rgatish; rivojlantiruvchi: mantiqiy fikrlash ko'nikmalarini rivojlantirish. Kutilayotgan natija: 3ni ko'paytirishga doir misollarni yechish bo'yicha ko'nikma va malakalarga ega bo'ladilar, qo'shish ko'rinishi misollarni ko'paytirishga almashtirishni uddalay oladilar. Darsning borishi I. Tashkiliy qism. Davomat aniqlanadi va o'quvchilarning darsga hozirligi tekshiriladi. Kirish suhbati uyushtiriladi. Sayohat darsi haqida to'xtalib o'tiladi. Qatorlarga guidon tasviri tushirilgan kartochka tarqatiladi, har bir to'g'ri javob uchun bir dona lola berilishi, dars yakunida kimning guldonida lolalar soni ko'pligiga qarab eng faol guruh aniqlanadi. O'qituvchi va o'quvchilar, bugungi darsimiz sayohat tarzida o'tadi. Barchangiz sayohat qilishni yoqtirsangiz kerak? Biz tezyurar «Afrosiyob» poyezdida sayohat qilaturib, fasllar kelinchagi bo'lmish bahor oylari, bu faslda nishonla-ladigan bayramlar haqida suhbatlashamiz. Sayohatimiz davomida ko'pgina qiziqarli va mantiqiy misol, masalalar yechamiz. II. O'tgan mavzuni so'rash va mustahkamlash. 2ni ko'paytirishga doir mashqlarni bajarish orqali o'tilgan mavzu mustahkamlanadi. Slayd orqali 2ni ko'paytirish va 2ga bo'lish mavzusi bo'yicha misollar ishlanadi. O'qituvchi: - Sayohat davomida sizlarga turli savollar bilan murojaat etaman. Bahor faslining birinchi oyi qanday nomlanadi? O'quvchilar: - Mart deb nomlanadi. O'qituvchi: - Mart yilning nechanchi oyi hisoblanadi? O'quvchilar: - Mart - yilning uchinchi oyi. O'qituvchi: - Yaxshi. Endi «0'yla, izla, top» mashqini bajaramiz. Mart yilning uchinchi oyi ekanligini hisobga olgan holdaO'qituvchi: - Endi bir xonali va ikki xonali sonlarni o'sib borish tartibida jadvalga joylashtiring, ulardan hosil bo'lgan so'zlarni o'qing. II. Yangi mavzu bayoni. O'qituvchi: - Sayohatimizni davom ettirib, keyingi stansiya tomon yo'l olamiz. 3 + 3 = 6 3x2 = 3+3+3=9 3x3 = 3 + 3 + 3 + 3=12 3x4 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3=15 3x5 = O'qituvchi: - Barakalla, aziz o'quvchilar! Misollarning yechimini turli usullarda topishni ham o'rganib oldingiz. Mantiqiy masala. Daraxt shoxida 10ta chumchuq qo'nib turgan edi. Ulardan uchtasi uchib ketdi va ikkitasi yana qaytib shoxga qo'ndi. So'ngra chumchuq-larning bir nechtasi uchib ketdi. Shoxda hammasi bo'lib 5ta chumchuq qoldi. Nechta chumchuq uchib ketgan? IV. Yangi mavzuni mustah-kamlash. O'qituvchi: - Bolalar, ozgina charchagan ko'rinasiz. Char-chog'imizni chiqarish uchun masala yechamiz. Shifobaxsh asal hammamizga kuch va quwat beradi. 1 banka asal - 3 kg 6 banka asal - ? kg Yechilishi: 6 x 3 = 18 (kg) V. Darsni yakunlash. O'qituvchi: - Darsimizga Yakunlaymiz. VI. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 142.68 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:43 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 142.68 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga