8-sinf O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitish texnologiyasi

8-sinf O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitish texnologiyasi

O'quvchilarga / Pedagogika
8-sinf O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitish texnologiyasi - rasmi

Material tavsifi

O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitish texnologiyasi (8-sinf misolida) Kirish……'5 I-Bob. O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi 1.1.Yoshlarni kasbga yo'naltirishning nazariy shart-sharoitlari. 1.2.Kasbga yo'naltirish ishining pedagogik asoslari. 1.3.Kasbga yo'naltirish ishining maktab tizimi. 1.4O'quvchilarni kasb tanlashga yo'llashda maktab ma'muriyatining o'rni 1.4.Kasbga yo'naltirishning tarbiyaviy yo'nalishlari. 1.5.O'quv muassasasidan tashqari tashkilotlarga sayohatlarni tashkil qilish. 1.6. Kasbga yo'naltirishning ijtimoiy va psihofiziologik asoslari II- bob. II. bob O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitishda «B-B-B » mеtodini qo'llash 2.1.Talabalarni kasb tanlashga yo'llash ishiga tayyorlashning mazmuni. 2.2. Bo'lajak o'qituvchilarni kasb tanlashga yo'llash ishiga tayyorlash tizimi. 2.3. «Bilaman .Bilishni xohlayman.Bilib oldim» metodi. 2.4.O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitishda «B-B-B» mеtodini qo'llash IV-Bob. Hayotiy faoliyat xavfsizligi 3.1. Mehnat muhofazasini tashkil qilish tamoillari Xulosa Adabiyotlar KIRISH Mamalakatimizda kadrlar tayyorlash milliy dasturining ishlab chiqilishi va uning amalga oshirilishi ta'lim-tarbiya jarayonida muhim ahamiyat kasb etadi. Chuniki, milliy kadrlar tayyorlash va ularnini har tomonlama rivojlantirish yuqori malakali o'qituvchi -pedagoglarni tayyorlash bilan birga, yosh avlodga ta'lim-tarbiya berish ham yuqori saviyada olib borish uchun asosiy omil bo'lib xizmat qiladi. Ma'lumki, ta'lim-tarbiyada boshlang'ich sinflar ta'limi alohida bosqich bo'lib, bu davr bola shaxsini eng jadal rivojlanish davri hisoblanadi. Chunki 5-6 yoshdagi 10-11 yoshgacha bo'lgan davrda bola shaxsi yetuklik va o'smirlik davriga zamin yaratadi. Ayni shu davr bola shaxsining ko'rish, kuzatish, idrok etish, tassavur va tafakkur qilishga o'rganish jarayonidagi eng shiddatli bosqich bo'ladi. Shu boisdan ham boshlang'ich sinq o'qituvchilari tayyorlaydigan pedagogika o'quv yurtlari o'quv rejalari va dasturlarining bugungi kun talabi darajasida bo'lishiga e'tibor qaratish lozim. Bugungi kunda kasb-hunar kollejlari o'quvchilariga o'z ihtisosliklari bo'yicha, chuqur bilim berish, pedagogik kadrlarning bilim va malakasiga bog'liq. Kasb-hunar kollejlarida ta'lim berish davr talabidan kelib chiqib, pedagog kadrlardan, ta'lim jarayonida yangi pedagogik texnologiyalarini qo'llash zamonaviy bilim va ko'nikmalarini o'quvchilar ongida shakllantirish , o'z kasbiga fidoyi bo'lish va malakasini uzluksiz ravishda oshirib borish talab etiladi. Maktab ta'limini rivojlantirish Davlat umummilliy dasturining asosiy tamoyillari va maqsadli vazifalari sifatida maktab ta'lim tizimini tubdan yangilash; eng yuqori zamonaviy talablarga mos keladigan o'quv-moddiy bazasi va ta'lim standartlarini shakllantirish; Yashash joyidan qat'iy nazar, qishloq va shahar maktablarining moddiy bazasi hamda ta'minlanish darajasidagi tafovutlararini bosqichma-bosqich bartaraf etish asosida bolalarni ta'lim olishi uchun tinch shart - sharoitlar yaratish; o'qituvchilarning mehnatini har tomonlama rag'batlantirish belgilab berilgan (modernizatsiya) Maktablarda o'quvchilarning nazariy bilimlarini o'zlashtirish, amaliy malaka va mahoratlarini shakllantirish, mustaqil va aqliy faoliyatga tayyorlashdagi o'rnini hisobga olib, bitiruv malakaviy ishimiz mavzusini « O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi» mavzucini o'qitish texnologiyasi deb nomladik. Bitiruv malakaviy ishning obyekti: Kasb -hunar kollejlari va umumiy o'rta ta'lim maktablarida ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 91.87 KB
Ko'rishlar soni 47 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:43 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 91.87 KB
Ko'rishlar soni 47 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga