Aniq va tabiiy fanlarni o'qitish metodikasini takomillashtirish

Aniq va tabiiy fanlarni o'qitish metodikasini takomillashtirish

O'quvchilarga / Pedagogika
Aniq va tabiiy fanlarni o'qitish metodikasini takomillashtirish - rasmi

Material tavsifi

Aniq va tabiiy fanlarni o'qitish metodikasini takomillashtirish TABIIY FAN Aniq va tabiiy fanlarining MO'D loyihasi 1 O'quvchi faoliyati natijalariga qo'yiladigan talablar sinflar kesimida beriladi 2 4 Mavzular spiralsimon o'rganiladi 5 O'quv tadqiqotlarni o'tkazish uchun amaliy mashg'ulotlar va loyiha ishlariga alohida soatlar ajratildi MO'D NING AFZALLIKLAR 3 STEAM -fanlararo integratsiya ta'minlanganligi 6 Milliy baholash tizimi yaratiladi O'qituvchi kitobida har bir mavzuni o'qitishda amaliy ko'nikmalarni rivojlantirish imkonini beruvchi ilg'or metodlar beriladi FIZIKA KIMYO INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI BIOLOGIYA ANIQ VA TABIIY FANLAR - AMALIYOT VA TAJRIBALARGA ASOSLANGAN NAZARIY BILIMLARNI AMALIY FAOLIYATDA AMALGA OSHIRISH UCHUN ZARUR SHAROITNI AMALIY MASHG'ULOT TA'MINLOVCHI O'QITISH SHAKLIDIR AMALIY MASHG'ULOT 01 02 03 04 Fanni chuqur o'rganishga yordam beradi O'quvchining ijodkorlik qobiliyatini namoyon qiladi Muammoni hal qilish orqali o'quvchilar bilimi mustahkamlanadi Nazariy olgan bilimni real hayotda qo'llashga o'rgatadi KO'NIKMA MUAYAN VAZIFANI BAJARISH UCHUN EGALLANGAN QOBILIYAT AMALIY KO'NIKMA NIMA? ANIQ VA TABIIY FANLARNI O'RGANISHNING AFZALLIKLARI SHUNDAKI, BU TADQIQOTCHILARGA HOZIRGI DUNYODA AMALIY QO'LLANILADIGAN YANGI G'OYALARNI O'RGANISHGA IMKON BERADI. O'QUV-TADQIQOTCHILIK 1- TAMOYIL 2- TAMOYIL 3- TAMOYIL 4- TAMOYIL BARKAMOL AVLODNI TARBIYALASH INTELLEKTUAL SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISH FAN - TEXNIKA TARAQQIYOTIGA MOS KELISHI NAZARIYA VA AMALIYOT BIRLIGI TADQIQOTGA ASOSLANGAN O'QITISHNING ASOSIY MAQSADI, TADQIQOTLARNI MUVAFFAQIYATLI AMALGA OSHIRISH UCHUN ZARUR BO'LGAN ILMIY FAOLIYAT VA MUNOSABATLARNI RIVOJLANTIRISHDAN IBORATDIR Tushunchalarni o'zlashtirishga urg'u berish TADQIQOT O'quvchilar ko'pincha guruhlarda ishlaydilar O'quvchilar ko'pincha yolg'iz ishlaydi Aniq belgilangan o'quv dasturiga rioya qilishni talab qiladi Faollik asosan darslik va ish materiallariga asoslanadi O'quvchilar bo'sh varaqlar sifatida qabul qilinadi Odatda o'qituvchilar o'quvchilar o'rtasida ma'lumot tarqatadilar O'qituvchilar to'g'ri javoblarni izlashga moyildirlar Baholash, o'rganish bilan bir-biridan ajralib turadi Tushunchalarni tushunishga urg'u berish O'quvchilar tomonidan qo'yilgan savollarni o'rganishga imkon beradi Faoliyat turli manbalarga asoslanadi O'qituvchilar interfaol o'quv muhitini yaratadilar O'qituvchilar o'quvchilarning bilimlarini tushunishga intiladilar Baholash o'rganish bilan birlashadi O'QUV MASHG'ULOTI AN'ANAVIY O'quvchilar dunyo haqida o'z nuqtai nazariga ega mutafakkirlar deb hisoblanadilar LOYIHALASH TEXNOLOGIYASI HAMKORLIK TA'LIM TEXNOLOGIYASI MUAMMOLI TA'LIM TEXNOLOGIYASI ZAMONAVIY TA'LIM TEXNOLOGIYALARI Loyihalash texnologiyasining asosiy g'oyasi tadqiqot xarakteridagi loyihalar Loyihada ko'zda tutilgan faoliyatning ustunligiga ko'ra: ijodiy xarakter dagi loyihalar amaliy xarakter dagi loyihalar izlanish va mo'ljal olishga mo'ljallangan loyihalar 5 4 3 2 1 2 rolli loyihalar 3 o'quv jihozlari tajriba ishlarini bajarish natijalarni solishtirish tahlil qilish Xulosa chiqarish 01 02 03 05 LOYIHA ISHINI BAJARISH BOSQICHLARI 04 AMALIY KO'NIKMALARNING RIVOJLANISHIDA FANLARARO HAMKORLIK Birlashgan o'zar, birlashmagan to'zar Bir necha kuch ta'sir etayotgan jismlarda alohida kuchlarning ta'siri jism uchun sezilarli bo'lmasligi mumkin, lekin kuchlar qo'shilsa ta'siri ortadi. Bu esa kuchlarning bir xil yo'nalishda bo'lishini talab etadi. LOYIHA MAVZUSI: TOVUSHNING ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 15.85 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:46 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 15.85 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga