Boshlang'ich o'quvchilarining Tabiat jismlari haqidagi tushunchalarni kengaytirishning o'ziga xos yo'llari

Boshlang'ich o'quvchilarining Tabiat jismlari haqidagi tushunchalarni kengaytirishning o'ziga xos yo'llari

O'quvchilarga / Pedagogika
Boshlang'ich o'quvchilarining Tabiat jismlari haqidagi tushunchalarni kengaytirishning o'ziga xos yo'llari - rasmi

Material tavsifi

Boshlang'ich o'quvchilarining Tabiat jismlari haqidagi tushunchalarni kengaytirishning o'ziga xos yo'llari BITIRUV MALAKAVIY ISH Qarshi-2011 Kirish I-Bob: Bashlang'ich sinf o'quvchilarga tabiat jismlari to'g'risida bilimlarini kengaytirishning o'ziga xos pedagogik jihatlari. I.1. O'quvchilarni Tabiat jismlari to'g'risida umumiy ma'lumotlar bilan tanishtirish. II. Bob: Bashlang'ich sinf o'quvchilarining Tabiat jismlariga doir amaliy tushunchalarni kengaytirishning o'ziga xos yo'llari . I.1. Pedagogik texnologiyadan foydalangan holda o'quvchilarga tabiat hodisalarga doir dars ishlanmalari. II.2. Amaliy ishlar orqali o'quvchilarni tabiat jismlari haqidagi bilimlarini shakilantirish. Xulosa. Foydalanilgan adabiyotlar. Kirish Ma'lumki Respublikamiz o'z mustaqilligini qo'lga kiritgan ekan, ayni ayni paytda har tomonlama barkamol avlodni tarbiyalash va voyaga yetkazish ishlariga yuksak darajada e'tibor berilmoqda. Bu yurtimizning kelajagi bo'lmish ulhayib kelayotgan farzandlarimiz dunyoqarashning ma'naviy jihatdan sog'lom bo'lib ulg'ayishga bevosita bog'shqdir Chunki yoshlarniig qanchalik bilimli, moyedaiiyatsh e'titsodiye bulsa, ulug' martabsi balalad bo'lishi shubhasizdir. Davr talabi bugungi kunda oldimizga shunday buyuk vazifalar qo'ymoqdaki, bu jamiyatni yangilash hayotimizning tarfqiy etishi istiqbolli kelajak sari dadil harakatlar bilan bog'liqdir. Bu masalalar zamon talablariga javob beradigan yuqori malakali ijodkor mutaxasis kadrlar tayyorlash muommasi bilan uzviy bog'langan. O'zbekiston Respublikasi ijtimoiy taraqqiyotining demokratik-huquqiy, fuqarolik jamiyati qurish yo'lidan dadil bormoqda. Iqtisodiy, madaniy-ma'rifiy, xalq ta'limi sohalarida islohatlar va yangilanish jarayonlari bosqichma-bosqich, izchilik bilan amalga oshirmoqda. Mustaqillik tufayli fan taraqqiyotida ham olamshumul o'zgarishlar yuz berdi. Mamlakatimizning ma'naviy salohiyatini oshirish, ta'lim tizimini tubdan isloh qilish, kadrlar tayyorlash Milliy dasturi, Ta'lim to'g'risidagi Qonunni tayyorlash va amalga oshirish pedagogika fanining zimmasiga tushdi. Pedagogikaning predmeti shaxsni shakillantirish muammosi Kadrlar tayyorlash Milliy modelida o'z aksini topdi. Mutaqil O'zbekiston taraqqiyotida hal qiluvchi muammolar: xalqimizning ming-ming yillik qadriyatlarini, pedagogik merosini o'rganish va ta'lim-tarbiya jarayonini milliylashtirish, jamiyat taraqqiyotida ma'naviyatning ustivorligini ta'minlash va ma'naviy tarbiya nazariyasini, amaliyotini takomillashtirish; yoshlar ongiga milliy mafkura, milliy g'oyani singdirish, vatanparvarlik tarbiyasini yangi mazmun va metodikasini ishlab chiqish; jahon andozalariga mos ta'lim tizimini yaratish, ilg'or pedagogik tajribalarni ommalashtirish, pedagogik kadrlarni hozirgi davr talabi asosida ta'lim-tarbiya ishiga tayyorlash, pedagogik texnologiya bilan qurollantirish kabilar pedagogika fanining dolzarb vazifasi bo'lib qoldi. Mavzuning dolzarbligi. Ushbu bitiruv malakaviy ishda boshlang'ich sinflarning tabiatshunoslik darslarida tabiat jismlari haqida nazariy bilimlar berish va umumiy tushunchalar haqida fikrlar berilgan. Ishning bajarilishida tabiat jismlari mavzusini o'rganishda o'quvchilar kuzatish, tajriba, ekskursiya, amaliy ishlar o'tkazish yo'li bilan o'simlik va hayvonot dunyosining mahaliy vakillari, o'z joyi yuzasining shakllari, suv havzalari va suvning xususiyatlari, tuproq hamda foydali qazilmalar bilan tanishadilar. Bundan tashqari o'quvchilarga bizni turab turgan borliqdan oqilona foylalanishni to'g'risida tushuncha hosil qiladi. Bitiruv ishining obyekti. Bitiruv ishining obyekti bo'lib Qarshi shahridagi №17 umumiy o'rta maktabda bolalar ta'lim -tarbiyasi sohasida olib boriladigan ishlar hisoblanadi. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.94 MB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:52 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.94 MB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga