Boshlang'ich sinf kar bolalarni aqliy rivojlanishini amalga oshirish yo'llari

Boshlang'ich sinf kar bolalarni aqliy rivojlanishini amalga oshirish yo'llari

O'quvchilarga / Pedagogika
Boshlang'ich sinf kar bolalarni aqliy rivojlanishini amalga oshirish yo'llari - rasmi

Material tavsifi

MUNDARIJA KIRISh I. BOB. MUAMMONI O'RGANIShNING ILMIY-NAZARIY ASOSLARI 1.1. Eshitishida nuqsoni bo'lgan bolalarning rivojlanish bosqichlari 1.2. Boshlang'ich sinf eshitishida nuqsoni bo'lgan bolalarning rivojlanish xususiyatlari II. BOB. BOShLANG'ICh SINF KAR BOLALARNI AQLIY RIVOJLANIShINI AMALGA OShIRISh Yo'LLARI 2.1. Eshitishida nuqsoni bo'lgan bolalarni o'qitishning mazmuni va metodlari 2.2. Eshitishida nuqsoni bo'lgan bolalarni bilish jarayonlarining rivojlanishi II.BOB. BOShLANG'ICh SINF KAR BOLALAR AQLIY RIVOJLANISh DARAJASINI ANIQLASh 3.1. Boshlang'ich sinf kar bolalarning aqliy rivojlanish darajasini tekshirish metodikasi 3.2. Boshlang'ich sinf kar bolalarning aqliy rivojlanish darajasini tekshirish natijalari 3.3 . Boshlang'ich sinf kar bolalar aqliy rivojlanish darajasini rivojlantirish usullari XULOSA FOYDALANILGAN ADABIYoTLAR RO'YXATI KIRISh Farzandlari sog'lom mamlakatning kelajagi buyukdir.Davlatimiz rahbari I.Karimov tashabbusi bilan 2014 yilning mamlakatimizda Sog'lom bola yili deb elon qilinishi jamoatchiligimiz tomonidan keng qo'llab - quvvatlandi. Joriy yilning 19 fevral kuni O'zbekiston Respublikasi PrezidentiningSog'lom bola yili Davlat dasturi to'g'risidagi qarori qabul qilindi. Shuni ishonch bilan aytish mumkinki, bu mustaqilligimizning ilk kunlaridan jismonan sog'lom va manan yetuk barkamol avlodni tarbiyalash usutuvor vazifa etib belgilangan ijtimoiy yo'naltirilgan davlat siyosatining mantiqiy davomi bo'ladi. Ona va bola, Yoshlar, Barkamol avlod, Oila va boshqa nomlar bilan atalgan yillarda amalga oshirilgan ishlar xalqimizning ezgu orzusi bo'lgan sog'lom bola tarbiyalashdek, olijanob maqsadga hamohangdir. Hech shubhasiz, har birimiz farzandlarimizni sog'lom va har tomonlama barkamol qilib tarbiyalash, ularning baxt - saodati, yorug' kelajagini ko'rishni niyat qilamiz. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi va Maktab ta'limini rivojlantirish umummilliy davlat dasturining amalga oshirilishi samaralari mamlakatimizda barkamol avlodni tarbiyalashga qaratilayotgan ulkan etiborning yaqqol tasdig'idir. Malumki, O'zbekistonda 12 yillik majburiy ta'lim joriy etilgan, uning sifatixalqaro talablarga javob beradi. Sog'lom bola yili Davlat dasturida ko'zda tutilgan chora - tadbirlar, avvalo, shu muhim masalalarni hal qilishga qaratilgan. Joriy yilda davlat dasturini amalga oshirish jarayonida bu ishlarning barchasi yanada yuqori darajaga ko'tariladi. Dasturda, avvalo, ham jismoniy, ham ma'naviy jihatdan sog'lom, mustaqil fikrlay oladigan, yuksak intellektual salohiyatli, chuqur bilimli va zamonaviy dunyoqarashga ega, mamlakat taqdiri va kelajagi uchun mas'uliyatni o'z zimmasiga olishga qodir barkamol avlodni shakllantirish, davlat va jamiyatning barcha kuch va imkoniyatlarini ana shu maqsadlarga safarbar etishga doir keng miqyosli chora - tadbirlarni amalga oshirish ko'zda tutilgan. Dastur etti bo'lim va 125 banddan iborat bo'lib, unda bolalar tug'ilishi, ta'lim - tarbiyasi, oilada sog'lom mug'itni, uning iqtisodiy va ma'naviy - axloqiy asoslarini mustahkamlash, ijtimoiy soha rivojiga ajratilayotgan mablag'lar samaradorligini oshirish bilan bog'liq barcha masalalar aks etgan. Sog'lom bola yili Davlat dasturida oilada mehr - oqibat va o'zaro hurmat muhiti, yuksak axloqiy va ma'naviy qadriyatlarni barqaror qilish, yosh oilalarni moddiy qo'llab - quvvatlash, onalik va ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 89.54 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:52 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 89.54 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga