Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning didaktik asoslari

Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning didaktik asoslari

O'quvchilarga / Pedagogika
Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning didaktik asoslari - rasmi

Material tavsifi

Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning didaktik asoslari MUNDARIJA KIRISh 3 I BOB. BOShLANG'ICh SINF O'QUVChILARI O'QUV-BILUV FAOLIYaTINI LOYIHALAShNING ILMIY-NAZARIY ASOSLARI 1.1. O'quvchilarning o'quv-biluv faoliyatini loyihalash pedagogik muammo sifatida 7 1.2. Boshlang'ich ta'limda o'quvchilarning o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning mavjud holati 18 1.3. Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini tashkil etishning o'ziga xos xususiyatlari 29 II BOB. BOShLANG'ICh SINF O'QUVChILARI O'QUV- BILUV FAOLIYaTINI LOYIHALAShNING AMALIY ShART-ShAROITLARI 2.1. Boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalashning usul va vositalari 35 2.2. Ona tili va O'qish ta'limini loyiha asosida o'qitish texnologiyasi 42 XULOSA 60 ADABIYoTLAR RO'YXATI 65 Bitiruv malakaviy ish maqsadi - ona tili va tabiatshunoslik darslari misolida boshlang'ich sinf o'quvchilari o'quv-biluv faoliyatini loyihalash va o'quv-biluv faoliyatini loyiha asosida tashkil etishni nazariy jihatdan asoslash va uni amaliyotda sinab ko'rish. BMI ning vazifalari - pedagogik loyihalash obyekti sifatida o'quv-biluv faoliyatining mohiyatini ochib berish; - rivojlantiruvchi ta'lim sharoitida o'quv-biluv faoliyatini loyihalash vositasi sifatida muammoli topshiriqlardan foydalanish; - muammoli topshiriqlarni qo'yish va ularni engishga qaratilgan didaktik usullar majmuasini ishlab chiqish va ularni tizimlashtirish; - ishlab chiqilgan muammoli topshiriqlar va uni qo'llashning didaktik shartlarini amalda sinab ko'rish; - to'plangan materiallar va olingan natijalarga ko'ra xulosa va tavsiyalarni tayyorlash. Topshiriq - inson aqliy va amaliy faoliyatining barcha jabhalarida keng qo'llanadigan xrestomatik tushunchalardan biridir Topshiriq: 9 ta so'z berilgan. Shu so'zlarni qanday qilib uchtadan uch guruhga ajratib yozish mumkin: ich, ol, oz, uch, o'z, in, iz, ot, un. Muammoli topshiriq lar mazmun Funksiya maqsad usul Muammoli topshiriqlarining umumiy qurilishi Topshiriq: Qavs ichida berilgan so'zlardan mosini 1-qatordagi so'zlarning to'g'risiga yozib, 2-qatorni to'ldiring. Namuna: tili aylanmadi - qo'rqdi. 1 - qator 2 - qator tilini tishlab qoldi til topishdi tili uzun tili o'tkir (Mahmadanalik qilmoq, kelishib olmoq, uyalib qolmoq, achchiq gapirmoq). ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 666.49 KB
Ko'rishlar soni 36 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:52 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 666.49 KB
Ko'rishlar soni 36 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga