Boshlang'ich sinflarda asosiy miqdorlarni o'rgatish metodikasi

Boshlang'ich sinflarda asosiy miqdorlarni o'rgatish metodikasi

O'quvchilarga / Pedagogika
Boshlang'ich sinflarda asosiy miqdorlarni o'rgatish metodikasi - rasmi

Material tavsifi

boshlang'ich sinflarda asosiy miqdorlarni o'rgatish metodikasi Reja: 1. Vakiga oid tasavvurlarni tarkib topdirish vaqt o'lchovlarini o'rganish hamda iegishli malaka va ko'nikmalarni iarkib toptirish metodikasi. 2. o'quvchilarda geometrik figuralarning yuzt haqidagi tasavvurlarni tarkib toptirish, yuz o'lchovlari birliklari bilan tanishtirish metodikasi. 1M = 10 dm 100 sm 1 kg = 100 g 2 sinfda vaqt o'lchovlari mavzusini o'rganishda bolalar vaqt o'lchovining asosiy birliklari haqida konkret tasavvurga ega bo'lishlari kerak. Bular yil, oy, xafta, sutka, soai, minut. o'qituvchining vazifasi o'quvchilarni vaqtni aniklashlarida soatdan amalda foydalanishga, shuningdek, xldisaning kancha vaqt davom etganligini, boshlanishi va oxirini aniqlash bilan bog'liq bo'lgan har xil masalalarni yechishda tabel-kalendardan foydalanishga o'rgatishdan iborat. Bu mavzuni o'rganishda quyidagi eng ko'p tarkalgan ko'rsatma qo'llanmalardan foydalanish mumkin: 1. Tabel-kalaendar. Bu xar bir o'quvchida bo'lishi kerak. Joriy yil uchun bunday tabel-kalendarni o'quvchilarning uzlari o'qituvchilar rahbarligida (mehnat darslarida) tayyorlaydilar. 2. Soatlarning demonstratsion modeli. darslikda berilgan mashqlarning kupchiligi tsiferblat bilan ishlashni talab kilganligi uchun xar bir o'quvchi soat modellarini tayyorlagan (mehnat darslarida) bo'lishi kerak. Bu mavzuni o'rganishda quyidagi eng ko'p tarkalgan ko'rsatma qo'llanmalardan foydalanish mumkin: 1. Tabel-kalaendar. Bu xar bir o'quvchida bo'lishi kerak. Joriy yil uchun bunday tabel-kalendarni o'quvchilarning uzlari o'qituvchilar rahbarligida (mehnat darslarida) tayyorlaydilar. 2. Soatlarning demonstratsion modeli. darslikda berilgan mashqlarning kupchiligi tsiferblat bilan ishlashni talab kilganligi uchun xar bir o'quvchi soat modellarini tayyorlagan (mehnat darslarida) bo'lishi kerak. 3. Maktab o'quvchisining kundalik rejimi jadvallari. vaqt o'lchovlari mavzusini o'rganish vaqtiga qadar o'quvchilar xafta bilan tanish buladilar, yildagi oylarning nomlarini va ularning kelish tartibini bilib olgan buladilar. Bolalarda yigilgan bunday tasavvurlar ikkinchi sinfda vaqt o'lchovlarini o'rganishga zamin bo'ladi. Tabel-kalendarning qanday tuzilganini karab chikkandan 300 kg Bu temani o'rganish vaqt o'lchovlari jadvalini tuzish va uni uzlashtirishdan boshlanadi: 1 asr = 100 yil 1 sutka = 24 soat 1 yil = 12 oy 1 soat = 60 minut 1 oy = 30 yoki 31 sutka 1 minut = 60 sekund. (fevral oy 28 yoki 29 sutka). Odiy yil 365 sutka, kabisa yili 366 sutka. Masalan, uchburchakni kvadrat ustiga kuyadilar va uchburchak kvadratga butunligicha joylashganligini aniklaydilar. o'qituvchi uchburchak kvadratga butunligicha joylashadi. Bu holda biz bu uchburchakning yuzi kvadratning yuztdan kichik, deymiz deydi. shundan keyin o'qituvchi masalan, doirani to'g'ri turtburchak ustiga kuyib, bunday deydi: doira to'g'ri tutburchakka to'g'ri joylashdi. Bunda biz to'g'ri tutburchakning yuzi doiraning yuzidan katta, deymiz. Jami necha gr shirinlik egan? 200 g 200 g 200 g 400 g ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 309.41 KB
Ko'rishlar soni 51 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:53 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 309.41 KB
Ko'rishlar soni 51 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga