Boshlang'ich sinflarda matematik viktorina va matematik kechalarni tashkil etish

Boshlang'ich sinflarda matematik viktorina va matematik kechalarni tashkil etish

O'quvchilarga / Pedagogika
Boshlang'ich sinflarda matematik viktorina va matematik kechalarni tashkil etish - rasmi

Material tavsifi

BOSHLANG'ICH SINFLARDA MATEMATIK VIKTORINA VA MATEMATIK KECHALARNI TASHKIL ETISH O'QITISHNI TASHKIL QILISHNING DARSDAN TASHQARI FORMALARI Sinfdan tashqari ishlarning quyidagi turlari uchraydi: Matematik to'garaklar, olimpiadalar, qiziqarli matematik kechalar, matematik ekskursiyalar. Shuningdek, matematik gazetani chiqarish, matematik viktorina va burchaklarni tashkil qilish. Matematikadan sinfdan tashqari ishlar deganda o'quvchilar darsdan tashqari vaqtda tashkil qilingan dastur bilan bog'liq bo'lgan material asosida ixtiyoriylik tamoyiliga asoslangan mashg'ulotlar tushuniladi. 30.03.25 http:aida.ucoz.ru SINFDAN TASHQARI ISHLAR ORQALI QUYIDAGILAR AMALGA OSHIRILADI: BILIMLARNI VA AMALIY KO'NIKMALARNI CHUQURLASHTIRISH HAMDA KENGAYTIRISH; o'quvchilarning mantiqiy tafakkurlarini, topqirliklarini, matematik ziyrakliklarini rivojlantirish; matematikaga qiziqishlarini orttirish, qobiliyatli va layoqatli bolalarni topish, talabchanlik, irodani tarbiyalash, mehnatga muhabbat, mustaqillik, uyushqoqlik va insoniylikni tarbiyalash. 30.03.25 http:aida.ucoz.ru Metamatik viktorina va matematik kecha darslarga nisbatan ba'zi farq qiluvchi xususiyatlarga ega: 1.O'z mazmuni bo'yicha matematika dasturiga taalluqli emas. Ammo beriladigan bilimlar o'quvchilarning kuchiga mos bo'lishi kerak. 2.Sinfdan tashqari ishlar imkoni boricha barcha o'quv-chilarni jalb qilishi, ya'ni qiziqarli bo'lishi zarur. Past o'zlash-tiruvchi o'quvchilar ham qiziqish yordamida faol o'quvchilarga aylanishi mumkin. 3.Sinfdan tashqari ishlar ixtiyoriylik tamoyiliga asosan tashkil qilinadi, lekin qiziqishni ta'minlash lozim. Bu mashg'ulotlarga baho qo'yilmaydi, ammo faol ishtirok etgan o'quvchilar rag'batlantiriladi. 4.Mashg'ulot mazmuni va shakllariga qarab, 10-12 minutdan 1 soatgacha mo'ljallangan bo'lishi mumkin. 5.Sinfdan tashqari ishlarning mazmuni va shakllarining turli-tumanligi. MATEMATIKA FANIDAN SINFDAN TASHQARI TADBIRLAR Тadbir shakliТadbir mavzusiТadbir maqsadiO'Qituvchi faoliyatiO'quvchi faoliyati 1 Matematik o'yinlarSehrli kvadratТez va aniq hisoblash O'yinni boshqarish, o'quvchilarni qiziqtirish va sehrli kvadrat tarixi bilan tanishtirishMantiqiy fikrlash 2 Qiziqarli matematik soatlarRebuslar, fokuslar, Krsvordlar Matematika darslarida olingan bilimlarni chuqurlashtirishТurli rebuslarni, krasivordlarni tayyorlashRebuslar va krasivordlarni topish 3 Matematik viktorinaHamma narsalarni bilishni istaymanMurakkab masalalarТurli murakkab masalalarni tayyorlash va viktorinani boshqarishHamma masalalarni bilishga intiladilar 4 Matematika ertaligiТarixiy masalalarТarixiy misollarni o'rganishMisollarni tayyorlash vaertaliklarni boshqarish. Тarixiy misollarga qiziqtirishMisollarni yechishga harakat qilish 5. Matematik to'garaklarMashhur matematik olimlarning hayoti va faoliyatiOlimlarning matematikaga qo'shgan hissasi, matematika tarixini chuqur o'rganishMatematika to'garagini boshqarish va ssenariy yozishТarixiy materiallar to'plami 6. Devoriy gazetaQiziqarli tarixiy hikoyalar, olimlarning ijodi va hayotidan yangiliklarO'quvchilarning dunyoqarashini shakl-lantirishga erishishDevoriy gazeta uchun material to'plashDevoriy gazetalarni chiqarish va tarixiy materiallarni o'rganish 7. EkuskursiyalarТarixiy muzeylarga sayohatlarga olib borishMilliy grafika, Geometrik shakllar bilan tanishtirishEkskursiya jarayonida tarixiy materiallar bilan tanishtirishMatematikadan yangi bilimlarga ega bo'lish Matematika darslarini samaradorligini oshirishda tarixiy materiallardan foydalanish darslar tizimi 1 Natural sonlarni raqamasiyasi va ular ustida arifmetik amallarYashash uchun raqamlarni zarurligi, uni xalq ijodiyoti va qadriyatlarida ifodalanishiRaqamlarni paydo bo'lish zaruriyati va asoschilari Al-Xorazmiyning «Hind kitobi» risolasi ahamiyatini bilishva vatanparvarlik hissiyotini tarbiyalash.Xalq og'zaki ijodiyoti, masal, topishmoq mutafakkirlar ta'limotidir 2 Miqdorlar:uzunlik, yuza, vaqt, hajm, og'irlik tushunchalari va o'lchov birliklariТurli miqdorlarni kelib chiqish tarixi, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 729.58 KB
Ko'rishlar soni 66 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:53 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 729.58 KB
Ko'rishlar soni 66 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga