BITIRUV MALAKAVIY IShI Jismoniy tarbiya va jismoniy madaniyat fakulteti 4 D guruh talabasi Kamoliddinov Sherzodjon Jahongir o'g'lining Ilmiy rahbar: Mo'ydinov Sh. 2015 yil Mavzu : Dars jarayonida o'quvchilarni harakat faoliyatini takomillashtirish uslubiyoti . Yurtimiz o'zining mustaqilligi yilida ishonch bilan shag'dam qadam tashlab xalqaro hamjamiyatda o'zining siyosiy, iqtisodiy, madaniy va sport sohalaridagi o'rnini topib bormoqda. Mamlakatimizning Prezidenti sportga bo'lgan katta etibori tufayli aholining salomatligini muhofaza qilish, sog'lom turmush tarzini qaror toptirish va sportni ommaviylashtirishni maqsad qilib ko'plab xalqaro miqiyosdagi musobaqalar o'tkazilmoqda. Ayniqsa, sportning ko'pgina turlari bo'yicha Respublika prezidenti sovrini uchun o'tkazilayotgan turnirlar nafaqat mamlakatimiz sportchilarini balki, ko'plab chet ellik mashhur sportchi va ishqibozlarni qiziqtirib kelmoqda. KIRISh Jismoniy mashqlar Jismoniy mashq deb, jismoniy tarbiya qonuniyatlari, talabalariga javob beruvchi ongli ravishda bajariladigan ixtiyoriy harakat faoliyatining turli turkumi tushuniladi. Bunday harakat faoliyatlari sifatida gimnastika, o'yinlar, sport va turizm mashqlari tarixan tizmlashtiriladi., to'planadi va usluban to'ldiriladi. Harakat faoliyati ta'lim jarayonida harakat faoliyatlarini rivojlantirish, harakat faoliyatini o'qitish jarayonida tananing u yoki bu qismi bo'lagida harakatni boshqarishni egallashning darajasi ortadi. Pedagogik tadqiqot Sport turlaridan biri bo'lgan voleybol sport turi bilan shug'ullanib kelayotganlarning dars jarayonida harakat faoliyatini takomillashtirish va nazorat qilishga doir pedagogik tadqiqot. Pedagogik tadqiqot maqsadi. Voleybol sport turi bilan shug'ullanuvchilarning dars jarayonida talabalarning harakat faoliyatlarini shakllantirish sifatlarini texnik-taktik harakatlarini o'rganish va nazorat qilish. Pedagogik tadqiqot vazifalari: 1.Tadqiqotdan ilgari maxsus - texnik jismoniy harakatlar ijrosini o'rganib chiqish, talabalarning erishgan yutuqlari va qilingan xatolarini aniqlab chiqish; 2. Maxsus jismoniy mashqlar texnik harakat majmualarini tuzish va ularni sportda shakllantirishning tayyorlov davri davomida harakat faoliyatini shakllantirish. 3. Tadqiqot natijalarini nazorat guruhi, shug'ullanuvchilarning texnik harakat faoliyatlari bilan taqqoslash. Xulosa. Malumki jismoniy tarbiya dasturi va uning bo'limlaridan o'rin olgan barcha o'quv materiallarini barchasi xam takomillashtirishni taqozo etmaydi. Shu boisdan barcha materiallarni vazifa sifatida rejalashtirib ularni o'rgatishga doir o'rgata boshlash navbatdagi darsga o'rgatishni davom ettirish undan keyingi darsda mustahkamlash deb vazifalar qo'yish shart emas. Etiboringiz uchun rahmat ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:17:20
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
75.43 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 15:56
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:17 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
75.43 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 15:56 ]
Arxiv ichida: ppt