Dars tahlili - rasmi

Material tavsifi

Manba: Olimov Sh. Dars kuzatish va tahlil qilish. Buxoro. 2010. Didaktik tahlilda quyidagilar etiborga olinadi Manba: Olimov Sh. Dars kuzatish va tahlil qilish. Buxoro. 2010. Dars tahlili turlari Maqsadiga ko'ra dars tahlili DARS TAHLILINING NAMUNAVIY NUSXASI Sana O'qituvchining ismi, familiyasi Fan nomi Mavzu O'quv yurti­­ Guruh(sinf)Bosqich Yo'nalishi Darsni kuzatishdan maqsad I.Darsning tarbiyaviy mohiyati - Materialning g'oyaviy yo'nalishi, mustaqil davlat mafkurasi, xalq oldidagi muammolarni hal qilinishi bilan bog'liqligi; - Barkamol avlod tarbiyasi vazifalarini bajarilishi; - Respublikamizning ichki va tashqi siyosatdagi hamda iqtisodiy rivojlanishdagi yutuqlarini yoritilishi; II.Darsning ilmiyligi 1.Mavzuning ilmiy asoslanishi 2.Fanning oxirgi yutuqlaridan foydalanish II.Uslubiy jihatdan maqsadga muvofiqligi 1.Dars mavzusini taqvim (kalendar) mavzu rejaga mosligi 2. Yangi mavzuning o'tilgan materiallar bilan bog'lanishi 3.O'qituvchining darsga tayyorgarligi, bayon qilinayotgan materialning to'liqligi, ketma-ketligi, izchilligi va uni tushunarliligi. Asosiy tushunchalarning ajratilganligi 4. Darsda yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanish 5. Mavzuning boshqa fanlar bilan bog'liqligi 6. O'quvchilar faolligini oshirish (muammoli vaziyatlardan chiqish, o'quv jarayonini faollashtirish) 7. O'quvchilarni mustaqil ishlashga jalb qilinishi va usullari 8. O'qitishni tabaqalashtirish, differensiallashtirish usullari va ularning samaradorligi 9. Darsda texnika vositalaridn foydalanish 10. Darsning uslubiy jihatdan to'g'ri tashkil qilinishi 11. O'quv materialini mustahkamlash usullari va ko'zlangan maqsadga erishish 12. O'quvchilar bilimini tekshirish usullari, ularning camaradorligi 13. Baholashning obyektivligi IV.Darsning boshqa sifat tavsifi 1. O'qituvchining dunyoqarashi, pedagogik mahorati, nutq madaniyati 2. O'quvchilar intizomi, dars xonasi va o'quvchilarning darsga tayyorgarligi 3. Sinf xonasining tozaligi, jihozlanganligi, navbatchining o'z vazifasini bajarishi V. Tavsiya va maslahatlar Tahlil bilan tanishdim (F.I.Sh.) Tahlil qiluvchilar (F.I.Sh.) Umumiy pedagogik tahlilga quyidagilarga etibor berish kerak Sinf xonasining dars o'tishga tayyorligi, jihozlanganligi. O'quv xonasining estetik, sanitariya gigiyena holati. O'qituvchining dars mavzuning ta'limiy va tarbiyaviy maqsadi birligi. O'qituvchining darsga har tomonlama tayyorgarligi. Darsni tashkil etish va bosqichlaridan to'g'ri foydalanish. O'qituvchining shaxsiy namunasi. O'quvchilar bilimini adolatli va izohli baholash. O'quvchilarning darsdagi faolligi intizomi mustaqil fikr yuritish va fanni o'zlashtirish darajasi. O'qituvchining dars davomida o'quvchilarga munosabati, hurmati. O'qituvchining darsdagi rahbarligi va ish uslubi. Darsda mahalliy materiallaridan foydalanish. O'qituvchining ilmiy- metodik yordamiga muhtojligi. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 71.74 KB
Ko'rishlar soni 82 marta
Ko'chirishlar soni 13 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:56 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 71.74 KB
Ko'rishlar soni 82 marta
Ko'chirishlar soni 13 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga