Darslarda kommunikativ o'yinlardan foydalanish

Darslarda kommunikativ o'yinlardan foydalanish

O'quvchilarga / Pedagogika
Darslarda kommunikativ o'yinlardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Darslarda kommunikativ o'yinlardan foydalanish Reja: Kommunikativ metodning eng asosiy xususiyatlari Memory o'yini (esda saqlash o'yini) Kommunikativ metodning eng asosiy xususiyatlaridan biri bukommunikativ o'yinlardir. Kommunikativ o'yinlar darslarni yanada kommunikativroq qilishda, o'qituvchi va o'quvchi o'rtasida do'stona munosabat o'rnatishda, o'quvchilarning og'zaki nutqini o'stirib borishda muhim ahamiyat kasb etadi. Quyidagi biz o'tilgan matnlarni grammatik mavzularni mustahkamlashda va shuningdek, o'quvchilarning so'z boyliklarni oshirishda katta rol o'ynaydigan o'yinlarni hukmingizga havola etmoqchimiz. Ertaklar salati (Tale salad, Märchensalt. La salade des contes). Ertaklar salati o'yinini boshlashdan oldin albatta o'qituvchi o'quvchilar bilan ertak uchun lozim bo'lgan nutq vositalarini ishlab chiqishi lozim. Masalan; Bir bor ekan There was (Es war einmal eine . . . . . ). I1 était une fois……. Qadim qadim zamonda bir. Once upon a time (Es ist schon sehr lange her, da . . . . . .). Auparavant il y avait un …… Kunlarning birida. One of the days (Eines Tages . . . .). Un jour…. Shunday sodir bo'libdi . It happened that (Nun geschah es, dass. . . ) Kun o'tmay (Kurz darauf . . . .) Umrlarining oxirigacha baxtli yashayaptilar. They lived happy ly up to the end of their life. (Und so lebten sie glúcklich bis ans Ende ihrer Tage). Ils vivent heureux jusqu'a la fin de leurs vies. So'ngra o'qituvchi malum bir ertakka tegishli bo'lgan rasmlarni o'quvchilarga tarqatadi. Agar rasmlar hajmi ko'p bo'lsa butun bir sinfda, agar 8-10 tadan iborat bo'lsa, 2 ta guruhda o'tkazish mumkin. Buning uchun o'quvchilar doira shaklida o'tiradilar. Guruhda rasmlarga oid ertak tuzadilar. Guruhdagi har bir o'quvchi bittadan rasmni olishi va rasm asosida ertakni so'zlashi lozim. O'yin 20-25 daqiqa davom etadi. Memory o'yini (esda saqlash o'yini). Bu o'yinda o'qituvchi malum bir mavzuga oid so'zlar va rasmlarni to'playdi. Masalan: Kiyim-kechak yoki oziq-ovqatga oid so'z va rasmlarni. Bu o'yin o'tilgan mavzuni mustahkamlash uchun qo'llaniladi. O'yin guruhlarda o'tkaziladi va har bir guruh 4-yoki 5 kishidan iborat bo'ladi. Har bir kartochkaga yozilgan so'z va rasmlar teskari holda qo'yiladi. Guruhdagi o'quvchi ikkitadan kartochka olishi lozim. Agar ular bir-biriga mos kelmasa yana teskari tomonini qilib qo'yadi va qaysi so'z va rasmlar qaerda turganini yodda saqlab qolishga harakat qiladi. Har bir topilgan so'z va rasmni o'z oldiga qo'yib to'playdi. Guruhda kim ko'p topgan bo'lsa, o'sha o'quvchi yutgan bo'ladi. O'yin 15 daqiqa davom etishi mumkin. Foydalanilgan adabiyotlar: «Umumiy o'rta ta'limning davlat ta'lim standarti va o'quv dasturi. «Sharq» nashriyoti. 199 yil. Chet til o'qitish metodikasidan ocherklar. Saidumar Saidaliyev. 2004. Namangan nashriyoti. Problemi soderjaniya obucheniya ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.45 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 15:56 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.45 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga