hamjamiyatning tuzilishi 2027 yilda bugungi 5 yoshli bolalar 21 yoshga tuladi. U paytda ular dunyosi bizning hozirgi dunyomizdan malum bir jihatlari bilan farglanadi. Jamiyatda sodir bulayotgan o'zgarishlar natijasida mavjud hamjamiyatlar xam uzgaradi. hozirgi bolalar yaqin kelajak jamiyatida muvaffakiyatga erishishlari uchun ota- onalar va pedagoglar nima qilishlari kerakx Mutaxassislar bu borada pedagoglarning o'z kasb faoliyatlariga orzu va xayollarga asoslangan holda yondashishlarini taklif etishmokda. Bu malum bir yillardan sung inson faoliyatining barcha turlarida sodir bo'lishi mumkin bo'lgan yangiliklarni oldindan ehtimol qilish va shunga munosib ta'lim-tarbiya jarayoniga tuzatishlar kirtib hamda yondashuvlarni joriy etib borishni talab etadi. Pedagoglarga taraqqiyotdan bir kadam oldinda yurish talabi xam shundan kelib chikkan bulsa, ajabmas. Biz barcha a'zolarining orzulari bolalar uchun yaushi kelajak to'g'risida birlashadigan hamjamiyatni tuzish imkoniyatiga egamiz. «Bolaga yo'naltirilgan ta'lim» dasturining bosh maqsadi xam bolalar zarur ko'nikmalarni oladigan xudi ana shunday hamjamiyatni tuzishdir. Mutaxassislar hozirgi zamonda ayniqsa shaxsiy MYeN doirasidan chiqish lozimligini, boshqa kishilar bilan aloqa urnatishimiz, uzimizni jamoa - yaqin dustlar gruhi, mahalliy hamjamiyat, jahon hamjamiyati azosi sifatida his qilishimiz lozimligini takidlashadi. Biz bolalarga boshqalar to'g'risida Gamxurlik qilish va ular tomonidan Gamuurlikni kabul qilishga o'rgatishimiz kerak. muhit yaratish Tarbiyachilar xonani tartibga keltiradilar, materiallarni tanlaydilar, kun jadvalini rejalashtiradilar, eng muhimi, guruhda o'zaro xurmat, samimiyat, xazil- mutoyiba va kuvnoklikka asoslangan soKlom muhitni yaratadilar. guruhda bolalarga eng ko'p sezilarli ta'sir kursatuvchi, tabiiyki, tarbiyachidir. Tarbiyachi butun dasturning margazida turadi. guruhga boshqa katta kishilarning kelishi tarbiyachilarning bolalar bilan munosabatini boyitadi va ularni yanada jonli qiladi Bosh maqsadi bolalarga Gamuurlik ko'rsatishdan iborat bo'lgan malakali, tajribali tarbiyachi, xatto, agar xonadagi sharoit bunga imkon bermasa xam bolalar uchun kizikarli mashg'ulotni uylab topishi mumkin Yaushi tarbiyachi bolalarga eng ko'p foyda keltiruvchi vaziyat targ'ibiy elementlaridan muhim umumiylikni rejalashtiradi va topadi. Tarbiyachilar va bolalar o'rtasida o'zaro xurmat bo'lishi kerak. Maktabgacha ta'lim muassasasida guruh deb ataluvchi uyushmada xurmat zarur targ'ibiy element hisoblanadi. Tarbiyachilar ular bolalardan kutadigan o'zaro bir-birini tushunish, xurmat qilish va bir-biriga Gamuurlik ko'rsatish borasida namuna buladilar. Bolalar boshqa kishilar tomonidan his kiladigan xurmat darajasi ularda o'zini-o'zi xurmat omilini rivojlantirishda asosiy ahamiyat kasb etadi. o'zini-o'zi xurmat esa o'z navbatida boshqa bolalar bilan ijobiy o'zaro munosabatlarga mustaukam poydevor kuyadi. Pedagoglar guruhdagi xar bir bolaga xurmat kursatsalar, bolalar kolgan barcha bolalarni - sekin yuguruvchilarni xam, alo darajada rasm chizuvchilarni xam, va, xatto, kam uchraydigan yoki muammoli fel atvorga ega bolalarni xam kabul qilishni urganadilar. Bolalar boshqalar ularning xar birini kabul qilishlari va xurmat qilishlarini kurganlarida hamda sezganlarida uzlarini kulay his kiladilar va ergin tutadilar, shu bilan birga ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:19:57
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
42.62 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:01
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:19 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
42.62 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:01 ]
Arxiv ichida: doc