O'zbekiston Respublikasida uzluksiz ta'lim tizimini isloh qilish xodimlarning yangi avlodini yuqori kasbiy madaniyat, ijodiy va ijtimoiy faollik, ijtimoiy-siyosiy hayotga mustaqil moslashish ko'nikmalari hamda istiqbol rejalarini belgilash va hal etish qobiliyatlarini shakllantirishga yo'naltirilgan. Mazkur vazifalarni bajarishda zamonaviy pedagogik texnologiyalarga alohida ahamiyat beriladi. Hamkorlik pedagogik texnologiyasi Mamlakatimiz rivojlanishining muhim sharti zamonaviy iqtisod, fan, madaniyat, texnika, texnologiya rivoji asosida kadrlar tayyorlashning takomillashgan tizimiga amal qilish bo'lib hisoblanadi. «Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi»ni amalga oshirishda uzluksiz ta'lim tizimining tuzilmasi va mazmunining tub islohotlari ko'zda tutiladi. Mavjud ta'lim tizimini tubdan isloh qilish va kadrlar tayyorlash milliy dasturini zamonaviy ilmiy tafakkur yutuqlariga, ijtimoiy tajribaga tayangan holda, uzluksiz ta'lim tizimini barcha shakldagi ta'lim muassasalarida ta'lim jarayonini ta'minlovchi ilg'or ilmiy-metodik texnologiya sifatida amalga oshirishdir. HAMKORLIK PEDAGOGIK TEXNOLOGIYASI HAMKORLIK PEDAGOGIK TEXNOLOGIYASI HAMKORLIK PEDAGOGIK TEXNOLOGIYASI O'qituvchilar o'qish jarayonida quyidagi asosiy masalalar bilan tanishadilar: Oliy maktab rivojining yangi bosqichi. Oliy maktab shakllanishining asosiy tamoyillari. Oliy maktabda ta'limiy jarayon. Davlat standartlari. Oliy maktabning o'quv rejalari. Oliy maktab o'qituvchisining kasbiy-pedagogik faoliyati. Oliy maktab o'qituvchisi shaxsiga qo'yilgan talablar. O'qituvchining pedagogik qobiliyati. Pedagogik qobiliyatlar guruhi. O'qish, uqish, o'qitish bo'yicha qobiliyatlar. Tarbiya jarayoniga yo'naltirilgan pedagogik qobiliyatlar. Pedagogik muloqot qobiliyatlari. Kommunikativ qobiliyatlar. Oliy maktab o'qituvchisi faoliyatining turlari. O'quv-pedagogik faoliyatlar. O'qituvchining ilmiy-tadqiqot faoliyatlari. Nazariy va amaliy faoliyat. O'qituvchi pedagogik faoliyatining tarkibiy qismlari: konstruktiv, tashkiliy, gnostik, kommunikativ. Oliy maktab o'qituvchisining faoliyatiga qo'yiladigan baho darajasi: reproduktiv, adaktiv, lokal moduli. Modul-tizimli bilimlar. Modul-tizimli faoliyat. Oliy maktab o'qituvchisi faoliyatining pedagogik vazifalari: strategik vazifalar; taktik vazifalar; dolzarb masalalar. Innovatsion faoliyatning nazariy asoslari. Innovatsion jarayonning hayot sikli konsepsiyasi. Innovatsion jarayonlarning shakllari. Pedagogik innovatsiyada «yangilik» tushunchasi. Xususiy yangilik, shartli yangilik, mahalliy yangilik, subyektiv yangilik. Innovatsion jarayonning tarkibi. Innovatsion jarayonlarning o'tish qonuniyatlari. Oliy maktab o'qituvchisi innovatsion faoliyatiga akmeologik yondashuv. O'qituvchi innovatsion faoliyatining shakllanish shartlari. Innovatsion faoliyatning asosiy vazifalari. Innovatsion faoliyat mezonlari. Innovatsion faoliyatning asosiy tavsiflari. O'qituvchining innovatsion faoliyatga tayyorlik mezonlari. Oliy maktabda o'qishni tashkil qilishning shakl va metodlariga qo'yilgan zamonaviy talablar. Oliy maktabda o'qitish shakllari. Oliy maktabda o'qish shakl va metodlarining tasnifi. Leksiyalarning didaktik maqsadi, amaliy (mashqlar, seminar va laboratoriya) mashg'ulotlar. Mustaqil ishlar. HAMKORLIK PEDAGOGIK TEXNOLOGIYASI ЭЪТИБОРИНГИЗ УЧУН РАҲМАТ HAMKORLIK PEDAGOGIK TEXNOLOGIYASI ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:19:57
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
8.77 MB
Ko'rishlar soni
42 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:01
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:19 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
8.77 MB
Ko'rishlar soni
42 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:01 ]
Arxiv ichida: ppt