R e j a: O'quvchilarni xorijiy tillarda suhbatlashishi, gapirish va o'qishga o'rgatish. Bir soatlik yangi pedagogik texnologiya asosida o'tilgan dars. Konkurslar to'g'risida tushuncha. O'quvchilarni chet tiliga qiziqishlarini oshirishda har xil musobaqalarning ahamiyati. Xulosa. Chet tillarini o'rganish zamon talabi bo'lgan ushbu davrda biz chet tili o'qituvchilaridan o'quvchilarni chet tiliga o'rgatishda katta mas'uliyat talab qiladi. Mustaqil Respublikamizni dunyoga tanitishda va ularni rivojlantirishda chet ellar bilan hamkorlikning ahamiyati bugungi kunda hammaga ma'lum. Bugungi yoshlar ertangi O'zbekistonning egalaridir. Buyuk bobomiz aytginidek ko'p tillarni bilan bir kulfga tushadigan ko'p kalitga ega bo'lishdir. Hozirgi kunda Respublikamizda chet tillarni mukammal o'rgatish uchun katta e'ribor berilgan. Davr talabidan kelib chiqib olmon tili darslarini DTS talablari bo'yicha yangi pedagogik texnologiya asosida tashkil qilish mustaqil ijodiy fikrlaydigan shaxsni shakllantirish zarur. Olmon tili darslarida pedagogik texnologiyani qo'llashdan asosiy maqsad o'quvchilarning olmon tiliga bo'lgan qiziqishlarini kuchaytirish, og'zaki nutqini o'stirish o'quvchilarni to'g'ri talaffuzga o'rgatish, mustaqil fikrlay olish qobiliyatini rivojlantirishdir. O'quvchilarning o'qituvchi shaxsiga munosabat birinchi mashg'ulotdan boshlanadi. Shuning uchun o'qituvchi mashg'ulotga puxta tayyorlanishi va uni qiziqarli, ta'sirchan o'rkazishga alohida e'tibor berib dars davomida har xil sha'r va qo'shiqlar ta'limiy o'yinlardan test-sinov savollaridan foydalansa maqsadga muvofiq bo'ladi. Bunda misol tariqasida 6-sinfdagi bir soatlik ovqatlanish payti mavzusidagi dars namunasini bayon qilmoqchiman. Mavzu: Ovqatlanish payti. Darsning ta'limiy maqsadi. O'quvchilarga DTS bo'yicha ovqatlanish va ovqatlanish turlari haqida tushuncha berish. Ularga qachon va nimalar iste'mol qilinishini mashqalar orqali tushuntirish. Tarbiyaviy maqsad: O'quvchilarni kasbga yo'naltirish. Rivojlantiruvchi maqsad kuzatish, eslab qolish, erkin va ijodiy fikrlash qobiliyatini o'stirish. Dars uslubi suhbat, savol-javob test. Darsning mijozi, rasmlar magnit tasmasi, maktab oshxonasi test plakat. Darsda o'rganadigan narsalaringiz deb oldinda tayyorlab qo'yiladigan magnit doskasiga ilamiz. Obqatlanish payti Iste'mol qilinadigan oziq-ovqat turlari Maktab buvetida Mavzuga doir yangi so'zlar Yoqimli ishtaha matni Ovqatlanishga doir maqol va hikmatli so'zlar Dars o'quvchilarning Du Mahlzut ashulasini aytishi bilan boshlanadi qo'shiq mavzuga ulab yuboriladi. O'quvchilar ovqatlanishini oziq-ovqat turlarini yaxshilab kuzatish uchun maktab oshxonasiga boradilar. Mashg'ulotni bir o'quvchi boshqarib boradi. O'qituvchi unga o'quvchilarni boshqarishda va ularga tushunchalar berishda yordamlashadi. O'quvchilar oshxona oziq-ovqat mahsulotlarini o'quvchilarning ovqatlanishlari va maktab buvetini kuzatadilar. Bir o'quvchi ovqatlanish necha hil bo'lishi va qachon bo'lishini aytib boradi. Es gibt drei Mahlzeiten Das Fruhstuk, das Mittagessen und das Abendessen Am Morgen fruhstucken wir . um 14 Uhr essen wir zu Mittag Am Abend essen wir Abendrot. Ikkinchi o'quvchi stol ustiga qo'yilgan oziq-ovqat turlari iste'mol qilinishini hikoya qilib beradi. Zum Fruhstuck qibt Brot, Butter, Milteh , Zuchker, Tee und Kaffee. Zu Mittag qibt es Suppe, Palow oder Kartoffeln mit Fleisch, Zum ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:19:57
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.34 KB
Ko'rishlar soni
34 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:02
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:19 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.34 KB
Ko'rishlar soni
34 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:02 ]
Arxiv ichida: doc