husnixatga o'rgatish metodlari Reja: Kuchirish metodi. chiziqli metod Genetik metod Soddalashtirilgan xarflar bilan ezishni o'rgatish. chiziqli metod, kuchirish metodi, ikki chiziqli davtar, genetik metod, kiya chiziqli zich bo'lgan daftar, soddalashtirilgan daftar. topshiriqlar. Xar bir metod yuzasidan ishlanmalar bajarish. Kichik xarflar guruhi. Katta xarflar guruhini ed olish va ezishni mashq qilish. Mavzu yuzasidan test savollari. 1.husnixat fani o'z oldiga nimalarni maqsad qilib kuyadi? 1.Darslik bilan ishlash ko'nikmalari 2.o'quvchilarni aqliy rivojlantirishga, atrof-muhit haqidagi bilimlarni kengaytirishga, axloqiy va estetik didlarni tarbiyalashga, ongli o'qish va kzishmalakalarini, hamda darslik bilan ishlash ko'nikmalarini shakllantirish maqsad qilib kuyadi. 3.Fakat ongli o'qishni. 4.Fakat estetik didni tarbiyalaydi. 5.Ukavchilarni aqliy rivojlantirish. 2. o'qituvchi o'quvchilarga xarf va uning elementlarini och rangda ezib bergan, o'quvchilar esa uning ustidan mexanik ravishda buyaganlar. Bu qanday metod edi? 1.Kuchirish metodi. 2.sanoq oxang. 3.Namunaga karab ezish. 4.Genetik. 5.Yezuvni o'rganish. 3.chiziqli metod kachondan boshlab kulanila boshlagan? 19 asr boshlaridan. 20 asr boshlaridan. 19 asr oxirida. 18 asrda. Xammasi to'g'ri. 4.Genetik metodning asosiy xususiyati nimada? 1.Trugri utirishda. 2.Kiya ezishda. 3.Xarflarning malum gruppalarga ajratadi. 4.Xatosiz ezishda. 5.Bosimsiz ezishda. 5.2-guruh kichik xarflarga kaysilar kiradi? 1. 2. 3. 4. 5. ta'lim to'g'risidagi qonun ta'lim mazmuni o'quv fani sifatida husnixatt oldiga qo'yilgan vazifalarga karab belgilanadi. Bu vazifalar ko'p kirrali bo'lib o'quvchilarning aqliy rivojlantirishga ularni atrof muhit xukidagi bilimlarini kengaytirishga axloqiy va estetik didlarni tarbiyalashga orgli uish va ezish malakalari hamda darslik bilan ishlash ko'nikmalarini shakllantirishga yunaltiradi. Bu vazifalarning barchasi o'zaro bog'liq holda amalga oshiriladi. Ularni xal qilish zaruriy ezuv malakalarini egallashga darslikda berilgan, o'quvchilar saviyasiga mos nazariy va amaliy materiallarni uygunlashtirib uzlashtirish ustida ishlashni maqsadga muvofik uyushtirish shuningdek, matnlar sifatini, topshiriqlar xususiyati va bolalar aqliy faoliyatining o'ziga xos tomonlarini belgilaydigan kator uslubiy shart-sharoitlarga bog'liq. Darslikda xarf va ularning elementlarini berish bilan birga turli mashqlar xam beriladi.o'quvchilar faoliyatining xususiyatiga ko'ra bu mashqlar analitik-sintetik tarzda bo'lib ularda tahlil qilishga taqqoslashga xarflarning ezilishini mukammallashtirishga topshiriqlar beriladi.Masalan: rasmlar o'rniga va nuqtalar o'rniga so'zlar ezish va xokazo. boshlang'ich sinf o'quvchilarni husnixatga o'rgatishda kator metodlardan keng foydalanib kelingan. Bu metodlar esa uzoq tarixga ega. 1.Kuchirish metodi. Bunda o'qituvchi o'quvchilarga xarf va uning elementlarini och rangda ezib berga, o'quvchilar esa uning ustidan mexanik ravishda buyaganlar. o'quvchilarni juda ko'p vaqt talab kilgan. Keyinchalik o'qituvchining ishini osonlashtirish maqsadida xarf va uning elementlarini ezishga urganganlar. Bunday metod bilan husnixatga o'rgatish o'quvchilarni fakat kuchirishga odatlantirib xarflarni shakllarini mustaqil ezishga imkon bermagan. Bundan tashqari bu metod chiroyli va tez ezishga xam imkon bermagan. Shuning uchun bu metod maktablarda kam kullanilgan. Fakat ayrim xollardagina ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:19:57
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
18.68 KB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:03
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:19 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
18.68 KB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:03 ]
Arxiv ichida: doc