Informatika fanini o'qitishdagi yangiliklar, yangi pedagogik texnologiyalar asosida o'qitish metodikasi bo'yicha tajriba almashish

Informatika fanini o'qitishdagi yangiliklar, yangi pedagogik texnologiyalar asosida o'qitish metodikasi bo'yicha tajriba almashish

O'quvchilarga / Pedagogika
Informatika fanini o'qitishdagi yangiliklar, yangi pedagogik texnologiyalar asosida o'qitish metodikasi bo'yicha tajriba almashish - rasmi

Material tavsifi

Informatika fanini o'qitishdagi yangiliklar, yangi pedagogik texnologiyalar asosida o'qitish metodikasi bo'yicha tajriba almashish R Ye J A I. Kirish. II. Yangi axborot-pedagogik texnologiyalarning dolzarbligi. II. o'quv elektron mahsulot-bilimlarning muayyan ilmiy-amaliy sohasi bo'yicha sistemali materiallardan foydalanish. IV. Xulosa. Malaka oshirish kursiga kelayotgan tinglovchilarni yoki mustaqil o'rganuvchi fan o'qituvchilarini axborot texnologiyalari bilan ta'minlanishda, hamda ular asosida bilim olish darajasi sifatini oshirish boralarida so'nggi yillarda kuchli o'zgarishlar yuz bermokda. Bu o'zgarishlarga O'zbekiston Respublikasi Prezidentining 2002 yil 30 maydagi Farmoni va unga asosan, Vazirlar Maxkamasining Kompyuterlashtirishni yanada rivojlantirish axborot kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish chora-tadbirlari to'grisidagi 6 iyundagi Ќarori asos bo'ldi. Unda jumladan, ta'lim sifatini oshirish maqsadida standartlariga muvofik elektron o'qitish bazasini yaratish vazifasi yuklatilgan. ta'lim olish sifati-kompleks tushuncha bo'lib, bir kator ko'rsatkichlar bilan xarakterlanadi. Uni shakllantirishda boshlang'ich manbalar (yani, kitoblar ko'llanmalar, lugatlar, ma'lumotnomalar va x.k.) shuningdek, o'rta (pedagogik texnologiyalar, o'quv jarayonini tashkili) va nixoyat, ta'lim berish subyekti-o'qituvchi ishtirok etadi. Yangi axborot-pedagogik texnologiyalarning yorkin namoyondasi bo'lib-elektron darsliklar muhim o'rin egallaydi. Ular zamonaviy axborot texnologiyalarning maxsuli hisoblanib, ta'lim sifatini oshirishga yordam beradi. Elektron darsliklar ta'lim olishning yangi shakli bo'lgan masofaviy o'qitishning metodologik asosi hisoblanadi. So'nggi yillarda elektron darsliklar haqidagi tushunchalar turli tahlil etilmokda. Masalan, disketlardagi matn va o'quv materiallari, biror bir prizintatsiya va xoka'zolar. Shuning uchun, elektron darsliklar bilan bog'liq asosiy tushunchalarni aniklab olish maqsadga muvofik, deyu o'ylaymiz. Elektron mahsulot-grafik, matn, rakam, ovoz, musiqa, video, foto va axborot ko'rinishlarining majmuasi hisoblanadi. Elektron mahsulot turli elektron manbalarda-magnit shaklda (magnit lenta, magnit disk va boshqa) optik shakldir. (CD-ROM, DVD va boshqa) va elektron kompyuter tarmogida (INTERNET) nashr etilgan holda bajarilggan bo'lishi mumkin. o'quv elektron mahsulot-bilimlarning muayyan ilmiy-amaliy sohasi bo'yicha sistemali materiallardan iborat bo'lib, talaba va o'quvchilarning shu sohadagi zarur bilim va amaliy ko'nikmalarni ijodiy va faol tarzda o'zlashtirishini ta'minladi. o'quv elektron mahsulot yuqori bajarilish sifati va badiiy shakllantirilishi, axborotning to'laligi, uslubiy instrumentlarning sifati, texnik bajarilishi sifati, ochiqligi (naglyadnost), mantik va ulash ketma-ketligi bilan ajralib turishi kerak. Darslik-o'quv fani, uning biror yo'nalishi yoki tarkibiy kismining davlat standartlariga va o'quv dasturiga mos holda, yuqori ta'lim muassasalari tomonidan tasdiklangan sistemali ravishda bayon etilgan o'quv mahsulotdir. Elektron darslik-yangi axborot-kompyuter texnologiyalari asosida va yuqori ilmiy va metodologik darajada yaratilgan Davlat o'quv Standarti mutaxassisliklari va yo'nalishlarining mayyan o'quv fani (yoki bir necha fan)ga to'la mos kelgan asosiy o'quv elektron mahsulot hisoblanadi. o'quv ko'llanma-darslikni kisman yoki to'la o'rnini bosuvchi, yoki to'ldiruvchi va ko'llanma sifatida ta'lim muassasalari tomonidan tasdiklangan mahsulotdir. Elektron o'quv ko'llanma-darslikni kisman yoki to'la o'rnini bosuvchi, yoki to'ldiruvchi va ko'llanma sifatida ta'lim muassasalari tomonidan ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 17.34 KB
Ko'rishlar soni 51 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:06 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 17.34 KB
Ko'rishlar soni 51 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga