o'z ichiga yangilikni tahlil qi -lish va unga baho berish, kelgusidagi harakatlarning maqsadi va kon -tseptsiyasini shakllantirish. Ushbu rejani amalga oshirish va tahlil qi -lish, samaradorlikka baho berishni qamrab oladi. Innovatsion faoliyatga bo'lgan zaruriyatni anglash; Ijodiy faoliyatga talab qilinishiga tayyorgarlik; Shaxsiy maqsadlarni innovatsion faoliyat bilan moslashtirish; Innovatsion faoliyatni ijro etish texnologiyasiga tayyorgarlik darajasi. ijtimoiy-iqtisodiy yangilanish ta'lim tizimi metodologiya va o'quv jarayonining texnologiyasini tubdan yangilanishni talab qiladi. Bu sharoitda o'qituvchi innovatsion faoliyati pedagogik yangiliklarni yaratish, o'zlashtirish va foydalanishdan iborat bo'ladi; ta'lim mazmunini insonparvarlashtirish, o'qitishning yangi shakl -larini, texnologiyalarini qidirishni taqozo etadi. mo'ljallangan yangilikni yalpi va uning alohida bosqichlari muvaffa -qiyatini bashorat qilish; yangilikni boshqa innovatsiyalar bilan qiyoslash, ulardan samaradorini tanlab olish, ularning eng ahamiyatli va aniqlik darajasini aniqlash; yangilikni tadbiq etishning muvaffaqiyatlilik darajasini tekshirish; yangilikni tadbiq etadigan tashkilotning innovatsiya qobiliyatiga baho berish. shaxsning ijodiy motivatsiyani qo'llaganligi. kreateyalik, bu - xayoliy qarash; baho bera olish qobiliyati va o'z ka - molotiga intilish; kasbiy faoliyatni baholash, bu - ijodiy faoliyat metodologiyasi va pedagogik tadqiqot metodlarini egallash qobiliyati; mualliflik konsepsiyasi va ziddiyatni ijodiy bartaraf qilish qobiliyatlari; ijodiy faoliyatiga hamkorlik va o'zaro yordam berish qobiliyati; o'qituvchining individual qobiliyati, bu - ijodiy faoliyat surati va ish qobiliyati; qatiyatlik, mas'uliyatlik va halollik, o'zini tuta bilish innovatsion faoliyatga bo'lgan zaruratni aniqlash; ijodiy faoliyatga jalb qilishga tayyorgarlik; shaxsiy maqsadlarni innovatsion faoliyat bilan moslashtirish; ijodiy muvaffaqiyatsizliklarni engishga tayyorlik; innovatsion faoliyatni kasbiy mustaqillikka ta'siri. ma'ruza - eshitganimizning 5%. O'qish - o'qiganimizning 10%. Videousul, namoyish - ko'rganimizning 20%. Tajribani namoyish qilish - ko'rgan va eshitganimizning 30%. Bahs-munozara - muhokama qilganimizning 40%. Mashqlar - o'qigan, yozgan, gapirganimizning 50%. Ishbop o'yin, kichik guruhlarda ishlash, loyihalash - mustaqil o'qi - ganimizning, tahlil va muhokama qilganimizning, himoya va namoyish qilganimizning 75%. Yo'naltiruvchi matn, muammoli vaziyat, boshqalarni o'qitish - mus - taqil o'rganganimizning, tahlil va muhokama qilganimizning, boshqalarni o'qitgan narsalarimizning 90%. ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:22:37
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
2.77 MB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:06
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:22 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
2.77 MB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:06 ]
Arxiv ichida: ppt