Kasbiy ta'limda innovatsion texnologiyalar

Kasbiy ta'limda innovatsion texnologiyalar

O'quvchilarga / Pedagogika
Kasbiy ta'limda innovatsion texnologiyalar - rasmi

Material tavsifi

Kasbiy ta'limda innovatsion texnologiyalar Reja: 1.Innovatsion texnologiyalar haqida tushuncha. 2.Hozirgi zamon ta'limiga 3 xil yondashuv: ko'rgazmali yondashuv, texnologiya yondashuv, zamonaviy tarbiyalash texnologiyasi. 3.O'qitish texnologiyalari majmuaviy interaktiv tizim sifatida. Interaktiv metodlarni seminar mashg'ulotlariga qo'llash texnologiyasi. Innovatsin texnologiyaning asosiy maqsadi Zamonaviy o'qitish texnologiyalari shaxsga yo'naltirilgan ta'limga asoslanadi va talabaning shaxsi-o'quv jarayonining markaziy figurasi hisoblanadi. Ta'limning yangi paradigmasi ta'lim oluvchi o'quv adabiyotlari ta'lim beruvchi ASOSIY G'OYA: An'anaviy ta'lim shaxsga yo'naltirilgan ta'lim erkinlashtirilgan ta'lim ta'lim mazmunini mukammal o'zlashtirishga olib kelishi; teskari aloqalarning ta'minlanishi; bilimlarni amaliyotda qo'llash uchun sharoitlar yaratilishi; turli xil faol ta'lim metodlarining qo'llanilishi; motivatsiyaning yuqori darajada bo'lishi; O'zlashtirilgan materialni uzoq muddat xotirada saqlab qolinishi; muloqotga kirishish ko'nikmasining takomillashishi; o'z-o'zini baholash qobiliyatini shakllanishi; o'quvchilarning fan, mavzu va o'qib-o'rganishga oid ijobiy munosabatlarni shakllanishi; O'quvchilarda mustaqillik xislatlarini shakllanishi; tanqidiy va mantiqiy fikrlashni rivojlantirishi; Muammolarni mustaqil yechish ko'nikmalarining shakllanishi. AFZALLIKLARI: ko'p vaqt talab etilishi; o'quvchilarni har doim ham keraklicha nazorat qilish imkoniyatining mavjud emasligi; qiyin va murakkab mazmundagi material o'rganilayotganda ham o'qituvchi rolining ikkinchi darajali bo'lishi; o'qituvchining o'zi ham yaxshi rivojlangan fikrlash qobiliyatiga va muammolar yechish ko'nikmalariga ega bo'lishining talab etilishi. KAMCHILIKLARI: Zamonaviy tarbiyalash texnologiyasi - har tomonlama yondashuvni amalga oshiradi va quyidagi majburiy talablarga rioya qiladi: 1. Tarbiyalanuvchilarga 3 yo'nalish bo'yicha ta'sir etiladi - tafakkuriga, sezgilariga va xulqiga. 2. Tarbiya (tashqi pedagogik ta'sir) va o'z-o'zini tarbiyalashning uzviyligi tufayli ijobiy natijaga erishiladi. 3. Tarbiya jarayonida ishtirok etuvchi barcha vosita va tadbirlarning muvofiqlashtirilishi; ijtimoiy institutlar, birlashmalar, ommaviy axborot vositalari, adabiyot, san'at, oila, maktab, huquq targ'ibot idoralari, jamoalar - har tomonlama yondashuvning zaruriy shartidir. 4. SHaxsning ma'lum sifatlari amaldagi tarbiyaviy ishlar majmui orqali hosil qilinadi. Bu ishlar yaqqol ko'rinishdagi ko'p yoqlik bo'lishi, bir vaqtning o'zida aqliy, jismoniy, xulqiy, estetik va mehnat tarbiyasini uzviyligi asosida olib borishi zarur. 5. Har yoqlama yaxlit tarbiyaviy yondashuv tarbiyachining tizimli munosabatini va boshqaruvini taqoza qiladi. Boshqaruv tarbiya jarayonida ishtirok etuvchi tashqi va ichki omillarni va ularning o'zaro ta'sirini inobatga olingandagina muvaffaqiyatli bo'lishi mumkin. SHu bois, u omillar haqida aniq tasavvurga ega bo'lishi zarur. Kunlardan bir kun ko'l bo'yida qorni och qolgan bir kishi baliq tutib turgan donishmandga duch kelibdi va unga murojaat qilib: «Men ochman, menga yordam ber!». Donishmand quyidagicha javob beribdi: «Men senga baliq beriishm mumkin, sen tez to'yasan va biroz vaqt o'tgach, xuddi shunday yana och qolasan va mendan yana yordam so'raysan. Men senga qarmoq berishim mumkin, lekin u kachondir sinib qolishi mumkin, unda sen menga yana murojaat qilishingga to'g'ri keladi. YAxshisi, men senga qarmoq yasashni o'rgataman, bu ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 427.87 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:13 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 427.87 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga