Kattalarni o'qitishda Devid Kolb sikli

Kattalarni o'qitishda Devid Kolb sikli

O'quvchilarga / Pedagogika
Kattalarni o'qitishda Devid Kolb sikli - rasmi

Material tavsifi

Kattalarni o'qitishda Devid Kolb sikli Mustaqillikka va o'z o'zini ishda ko'rsatishga intilish Tashabbus ko'rsatishga imkoniyat berish O'qitish jarayoniga shaxsan kirishib ketishiga imkoniyatlar yaratish Kattalarni o'qitish qoidalari Kasbiy maqsadlar, muammolar va vazifalarga asosiy etiborni qaratish O'quvchining xoxish va maqsadlarini aniqlashtirish (o'qitish jarayonida treningdan kutayotgan natijasini aniqlash) O'qitish jarayonida o'quvchilarning kasbiy muammolari va tajribasidan foydalanish O'quvlar jarayonida dolzarb va asoslangan mavzular taklif etish Kattalarni o'qitish qoidalari Yangi bilimlardan amaliyotda foydalanishga qiziqish O'quvni faollashtirish kerak, uni tadqiqiy qilib o'tkazish lozim O'qitish natijalarini kasbiy faoliyat bilan bog'lash, olingan bilimlar va ko'nikmalarni ish sharoitiga joriy etish kerak Sinov va xatolar uslubi, solishtirish uslubi foydalanish Kattalarni o'qitish qoidalari Kasbiy va shaxsiy tajribaning mavjudligi Guruh oldida qo'yilgan maqsad va vazifalardan kelib chiqib, shaxsiydan umumiyga yoki umumiydan shaxsiyga o'tish Savollar berishni qo'llab-quvvatlash va tajriba almashish Yangi materialni mavjud bilim va tajriba bilan bog'lash Kattalarni o'qitish qoidalari Raqobat manfaatlarning mavjudligi O'qish jarayonida mavjud (ijtimoiy, vaqtga bog'liq, moliyaviy) cheklovlarni inobatga olish Keyinchalik o'qish uchun ham motivatsiya shakllantirish Kattalarni o'qitish qoidalari Stereotiplarning mavjudligi va o'qitishning qaysidir uslublari va usullarini afzal ko'rishlik Faol uslublardan keng foydalanish: biznes o'yinlar, modellashtirish, amaliy vaziyatlarni tahlil qilish O'qitishni boshlashdan avval shu o'quvga ehtiyoj darajasini o'rganish Materialni mustahkamlash jarayonida xotiraga emas, tushunish darajasiga tayanish O'qitish uslublaridagi farqlarni hisobga olish Kattalarni o'qitish qoidalari O'quvlarning qisqa muddatli bo'lishi O'qish faolligiga doir qisqa davrlarni qamrab olish O'qitishning kompakt va samarali siklalarini yaratish Kattalarni o'qitish qoidalari O'qitish jarayoniga qarshilik O'qituvchi shaxsiga yuqori talablar O'qitish jarayoniga jalb qilish, tegishli motivatsiya shakllantirish Kutilaetgan natija va ehtiyojlarni, imkoniyat va cheklovlarni inobatga olish Kasbiy va shaxsiy xususiyatlarni hisobga olish Kattalarni o'qitish qoidalari Devid Kolb bo'yicha o'qitish sikli Qayta (qaytma) aloqa Trenerning shaxsiy bahosi, izohi Trenerning boshqa ishtirokchisi tomonidan baholash Guruh bahosi O'zini o'zi baholash, fikr bildirish Video qaytma aloqa ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.09 MB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:14 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.09 MB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga