Komil insonni tarbiyalashda maktab, mahalla, oila va jamoatchilikning hamkorligi

Komil insonni tarbiyalashda maktab, mahalla, oila va jamoatchilikning hamkorligi

O'quvchilarga / Pedagogika
Komil insonni tarbiyalashda maktab, mahalla, oila va jamoatchilikning hamkorligi - rasmi

Material tavsifi

Komil insonni tarbiyalashda maktab, mahalla, oila va jamoatchilikning hamkorligi R e j a 1. Kirish 2. Inson tarbiyasida mutafakkirlarimizning o'gitlaridagi hamkorlikning inson shaxsi rivojlanishidagi xususiyatlari. 3. Komil insonni tarbiyalashda maktab, mahalla va jamoatchilikning hamkorligi. KOMIL INSONNI TARBIYaLAShDA MAKTAB, OILA VA JAMOATChILIKNING hamkorLIGI O'zbek xalqi o'z - o'zini anglab, mustaqillikka erishdi. Hozirgi kunda haytimiz mazmunida tub o'zgarishlar, inqilobiy voqealar yuz borayotganligining guvohi bo'lmoqdamiz. Mustaqillik sharofati bilan diyorimizda bircha sohalarda bo'lgani kabi xalq ta'limida ham katta o'zgarishlar amalga oshirilmokda. Ona yurtimiz mustaqilligini saqlash, uning kelajagi buyuk bo'lishini ta'minlash yo'l - yo'riqlarini belgilab beruvchi bir qator hujjatlar qabul qilindi. Bugungi kunda tarbiya ta'limdan ustun turishi zarurligini hayotning o'zi isbotlamoqda. Demak tarbiyasini yaxshilash uchun mahalla, maktab, bog'cha va hamkorligini tubdan rivojlantirish zarur. Bu hamkorlikni mustahkamlash yoshlar va o'smirlar orasidagi tartib buzarliklar, o'g'rilik, tanaga jarohat yetkazish, nomusga tajovuj qilish, giyohvandlik va shunga o'xshash bugungi kunda ko'plab uchrayotgan maishiy buzuqliklarning oldini olishda muhim omil bo'lib hisoblanadi. Viloyatimizda yuqorida bayon etilgan hamkorlikni yanada mustahkamlash, takomillashtirish yo'lida jonbozlik ko'rsatayotgan bir qator maktablarimiz bor. shular jumlasiga Qo'rg'ontepa tumanidagi 5, 3, 11 maktablar, Paxtaobod tumanidagi 2, 8, 11 maktablar, Xo'jaobod tumanidagi 1, 18, 24 maktablar, Asaka tumanidagi 11, 34 maktablar, Marxamat tumanidagi 14 maktab jamoalarining olib borayotgan ishlarini namuna qilib ko'rsatishimiz mumkin. Mahallalarning ijobiy ish tajribasi, bola tabiyasidagi boy xalq pedagogikasi vositalari, xilma-xil xalq tarbiyaviy va oilaviy an'analari, shuningdek, yoshlar bilan olib boriladigan tarbiyaviy ishlarni samarali shakilarini izlash bo'yicha ish tashkil qilish maqsadida yuqoridagi maktab jamoalarining mahalla, maktab, bog'cha va oila hamkorligi yo'lida olib borayotgan ish tajribalari hamda Respublika xalq ta'limi vazirligi, o'quv metodika Markazi va Toshkent shahar Xalq ta'limi bosh boshqarmasi tomonidan tajribada sinalib, hayotga tadbiq etilayotgan Mahalla, maktab va oila konsepsiyasini o'rganib, biz quyidagi ishlarni amalga oshirishni tavsiya etamiz: - Mahalla, maktab va bog'cha sharoitiga qarab, hamkorlik ish faoliyatini ko'rsatish uchun alohida xona yoki burchak tashkil qilish: Bunda quyidagilar: 2. - Besh yillik ishlarning rejasi va tadbirlari. 3. - Mahalla tarixini yorituvchi stents Bu stents yoki burchakda mahalla nomini kelib chiqishi va izohi, mahalla tashkil topgan vaqti, mahalla rahbarlari, faxriylari ularning izoxli rasimlari yoik ro'yxatlari, mahalla tarixiga oid izohli fotolavhalar gazeta va jurnallardagi maqolalar. 4. - Maktab tarixini yorituvchi stets a maktabni tashkil topishi: b maktabni boshqargan rahbarlar: v maktab nomi va izohi: g maktab tarixiga oid fotolavxalar matbuot materiallari: d shu maktabni bitirgan o'quvchilar soni va ilg'or kasb egalari: 5. a maktab hududidagi xonadonlar, aholisi va mutaxassislar hisobi. 1. mahalla nomlari 2. Xonadonlar soni 3. aholi soni ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 18.16 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:15 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 18.16 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga