Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish

Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish

O'quvchilarga / Pedagogika
Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Ko'p ma'noli so'zlarmodulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish mavzusidagi BITIRUV ISHI MUNDARIJA KIRISH, 2 I BOB. KO'P MA'NOLI SO'ZLAR MODULINI O'QITISHNING NAZARIY MASALALARI,,.6 1.1. O'zbek tilida ma'no ko'chishining nazariy masalalari6 1.2 Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishga doir kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish…10 II BOB. KO'P MA'NOLI SO'ZLAR MODULINI O'QITISHGA DOIR KONTSEPTUAL JADVAL GRAFIK ORGANAYZERLARDAN FOYDALANISH MODULINING O'QUV-USLUBIY TA'MINOTI21 2.1. Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishga doir kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish modulining didaktik ta'minoti21 2.2. Modul yuzasidan kontseptual jadval grafik organayzerlar asosidagi amaliy topshiriqlar, ishlanmalar. Nazorat topshiriqlari va mustaqil ta'lim yuzasidan ko'rsatmalar27 XULOSA VA TAVSIYALAR……49 IZOHLAR……,.51 ADABIYOTLAR RO'YXATI …….,,.52 KIRISH Mavzuning dolzarbligi va uning asoslanishi. Yangi tahrirdagi davlat ta'lim standartlarida Ona tili ta'limiga nafaqat o'quv predmeti, balki butun ta'lim tizimi jarayonini uyushtiruvchi fan sifatida qarash lozimligi e'tirof etiladi. Shu bois Ona tili ta'limi jarayoniga zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo'llash dolzarb vazifalardan etib belgilangan. Ta'lim jarayoniga yangi o'qitish texnologiyalari va faol metodlar, kontseptual jadval grafik organayzerlarini qo'llash orqali bo'lajak kadrlarning ijodiy fikrlash, mustaqil qaror qabul qilish, yangi bilimlarni mustaqil egallash qobiliyatini rivojlantirishga erishish mumkin. Chunki, bozor iqtisodiyoti sharoitida faqat mustaqil fikrlash qobiliyatiga ega bo'lgan shaxsgina o'z muammolarini o'zi mustaqil hal qila oladi va jamiyatda o'z mavqeiga ega bo'ladi. Bunday qobiliyat esa ta'lim muassasalarida shakllantiriladi. O'zbekiston Respublikasining Prezidenti Sh. Mirziyoev ta'kidlaganidek: «Oliy ta'lim tizimini kelgusida yanada takomillashtirish va kompleks rivojlantirish bo'yicha eng muhim vazifalar etib quyidagilar belgilansin: Ta'lim jarayonini, oliy ta'-limning o'quv reja va dasturlarini yangi pedagogik texnologiyalar va o'qitish usullarini keng joriy etish, ilmiy-ta'lim jarayonini sifat jihatidan yangilash va zamonaviy tashkiliy shakllarni joriy etish asosida yanada ». Hozirgi paytda Respublikamizda yetuk mutaxassislar tayyorlash sifatini yaxshilash bo'yicha qator pedagogik izlanishlar olib borilmoqda. Bu izlanishlarning aksariyatida pedagog olimlar, amaliyotchi va tadqiqotchilarning diqqat e'tibori o'qitish maqsadi va uning natijalariga erishishga, ta'limni texnologiyalashtirish, kontseptual jadval grafik organayzerlar orqali sifatli o'qitishni tashkil etishga, shuningdek, ilmiy asoslangan zamonaviy o'qitish texnologiyalarini ishlab chiqish va ularni ta'lim-tarbiya jarayoniga joriy etishga yo'naltirilgan. Bitiruv ishining obyekti va predmeti - Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish jarayoni.Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishda kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish mazmuni va amaliy-texnologik jihatlari. Ona tili mashg'ulotlari, xususan Ko'p ma'noli so'zlar modulini o'qitishga doir kontseptual jadval grafik organayzerlardan foydalanish tashkil qiladi. An'anaviy o'qitish tizimida ta'lim oluvchining pedagogik ta'sirlar ostida bilim olishi yotadi, bunda talabaning faoliyati faol ijodiy xarakterga ega bo'lmaydi. Turli predmetlarni o'qitishda yangi pedagogik, innovatsion, interfaol texnologiyalari, shu jumladan, grafik organayzerlarga asoslangan ta'lim, an'anaviy ta'limga qaraganda ancha yuqori samara berishi kun ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 74.5 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:14 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 74.5 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga