Ko'p xonali sonlarni nomerlashni o'rganish metodikasi

Ko'p xonali sonlarni nomerlashni o'rganish metodikasi

O'quvchilarga / Pedagogika
Ko'p xonali sonlarni nomerlashni o'rganish metodikasi - rasmi

Material tavsifi

ko'p xonali sonlarni nomerlashni o'rganish metodikasi Reja: 1. Sonlarni nomerlashga o'rgatishning tayyorgarlik bosqichi. 2. Sinf tushinchasini kiritish. 3. 6 xonali sonlarni hosil bo'lishi, uqilishi va yozilishi bilan tanishtiring. 4. o'quvchilar bilim va malakalarini mustahkamlash. Tayanch iboralar: son, xona, xona soni, sinf tushunchasi, birlar, minglar, millionlar sinfi, ko'p xonali son, xona kushiluvchilar yig'indisi. ko'p xonali sonlarni nomerlashni urnishda o'qituvchining asosiy vazifasi yangi sanoq birligi - minglik tushunchasini tarkib toptirish sinf tushunchasini mohiyatini ochish va shu asosda ko'p xonali sonlar o'qish va yozishga o'rgatish, bolalarning unlik sonok sistemasiga oid bilimlarini natural ketma-ketlik, sonlarni yozishni pozitsion prinsipiga oid bilimlarini aniqlash va umumlashtirishdan iborat. ko'p xonali sonlarni nomerlashni og'zaki va yozma o'rganish ishini bir necha bosqichga bo'lish mumkin. I. Tayyorgarlik ishi. Bu bosqichning vazifasi bir, ikki va uch xonali sonlarni nomerlashning asosiy masalalarini takrorlash. Shu maqsadda II sinfda ishlangan mashqalar sistemasidan foydalaniladi. 28, 90, 99 sonlarning xar biridan keyin keladigan sonni ayting. 25 dan 32 gacha, 243 dan 251 gacha, 987 dan 100 gacha bittalb sanash. 30 dan 90 gacha, 250 dan 340 gacha untalab sanash. Sonlarni uking: 426, 803, 600, 11, 99, 100, 528, 808. bu sonlarning xar birida xammasi bo'lib kancha birlik, unlik, yuzlik bor? Kuyidagidan iborat sonlarni yozing. 9 yuzi 5 un 6 birlik, 8 yuz 4 birlik, 5 yuzi 9 un 7 birlik. Mingda nechta yuzlik, unlik, birlik bor? 1, 3, 4 rakamlaridan foydalnib mumkin bo'lgan xamma uch xonali sonlarni yozing. Bu sonlarni xona kushiluvchilari yig'indisi shaklida ifodalang. quyidagi savollardan xam foydalanish mumkin. a) Bir unlikda nechta birlik bor? v) Bir yuzlikda nechta unlik bor? g) Unlik birlikdan necha marta katta? d) Unlik yuzlikdan necha marta kam? Shu birga 1-100 sonlarning natural katorini takrorlash xam mumkin. 200 sondan boshlab bittalab, untalab, 50 talab, 100 talab kushib, ayirib sanang. sanoqda 399 sonidan keyin keladigan, 600 sondan oldin keladigan sonni ayting. Ming ichida sonlarni nomerlashni takrorlashda bolalarni sonlarni chutda tasvirlash bilan tanishtirish ishlari olib boriladi. II. Nomerlashni (nomer) o'rganish. Bu bosqich bolalarni I sinf - birliklar sinfi va II sinf migliklar sinifi bilan ularning tuzilishlari, xar bir sinf xonalarining nomlari bilan tanishidan iborat. Shuningdek, kuyi sinf xona birliklaridan yuqori sinf xona birliklari qanday hosil bo'lishini bolalar ongiga yetkazish zarur. Bunda chutlar xonalar va sinflar jadvali asosiy ko'rsatma quroldir. Tushuntirish, o'rgatish ishini ming qanday hosil bo'lishini takrorlashdan boshlanadi. Shuning uchun bolalarga masalan 995 sondan boshlab bittalab kushib sanashni taklif qilish mumkin. o'qituvchi yuzliklar solinadigan II simdagi 10 ta chut donasini IV simga qo'yiladigan ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.78 KB
Ko'rishlar soni 78 marta
Ko'chirishlar soni 16 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:14 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.78 KB
Ko'rishlar soni 78 marta
Ko'chirishlar soni 16 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga