Maktab boshqaruvida ota - onalarning faol ishtirokini ta'minlash

Maktab boshqaruvida ota - onalarning faol ishtirokini ta'minlash

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktab boshqaruvida ota - onalarning faol ishtirokini ta'minlash - rasmi

Material tavsifi

MAKTAB BOSHQARUVIDA OTA- ONALARNING FAOL ISHTIROKINI TA'MINLASH Ko'nglum ichra ming bitta havas Orzularim bo'lmas nihoya , Menga chinor umri kerakmas, Otam, onam sog'ligi kifoya ( Mahmud Zamaxshariy .1075-1144) 1.Mavzuning dolzarbligi. Mavzuning dolzarbligi shundaki, bugunki kunda umumta'lim muassasalarida maktab va oila , o'quvchi va o'qituvchi, ota- onalar va maktab jamoasi orasidagi muloqotlarning ko'pchiligi ochiq, shaffof, samimiy emas. Ularning maktab boshqaruvidagi roli kamayib ketmasligi uchun bugun maktablarda strategik ishlarni amalga oshrishimiz lozim . Xolbuki ta'lim muassasasini boshqarishda , o'quvchilarga sifatli va samarali ta'lim- tarbiya berishda bizning eng katta hamkorlarimiz bu- ota onalar jamoasidir. Maktab boshqaruvida o'quvchilarning ta'lim- tarbiya olishi, o'qituvchilar jamoasining ijtimoiy muhiti barqarorligi ,maktab rahbarlarining faol tashqi hamkorligi bevosita ota onalarning ushbu jabhalarga qanchalik jalb etilganligi va uning natijalariga bog'liqdir. ( Asos:Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 19 июндаги 175-сон қарори) Matematikadan eng mustahkam figura O'qituvchi O'quvchi Ota-ona Maqsad VAZIFALAR Ota-onalarga maktab siyosati, tartib-qoidalari va davomat, intizom, xavfsizlik va transport bilan bog'liq ma'lumotlarni o'z vaqtida berilishini ta'minlash. Ota-onalarning muammolari yoki shikoyatlarini o'z vaqtida va oshkora hal qilish va yechim topish uchun hamkorlikda ishlash Maktabda ota - onalarni rag'batlantirishga e'tibor berish . . Sinf rahbarlari va fan o'qituvchilarini ota- onalar bilan ishlash uchun sharoit yaratib berish . Konstitutsiyamizning 50-moddasiga ko'ra, har kim ta'lim olish huquqiga ega. 77-moddada esa ota-onalar va ularning o'rnini bosuvchi shaxslar o'z farzandlarini voyaga yetguniga qadar boqishi, ularning tarbiyasi, ta'lim olishi, sog'lom, to'laqonli va har tomonlama kamol topishi xususida g'amxo'rlik qilishga majburdirlar, deb belgilangan. 80-modda. Voyaga yetgan mehnatga layoqatli farzandlar o'z ota-onalari haqida g'amxo'rlik qilishga majburdirlar Mavzuga oid adabiyotlar tahlili Adem Gunesh Jazosiz tarbiya ( 2004 yil Turk adabiyoti) 1.Bolalarni tarbiyalashda jazo qo'llash haqida har kim har xil tushunchaga ega. Aslida bolalarni jazolab o'stirish to'g'rimi? Ularni qanday tarbiyalash kerak? Ota-onalarni qiziqtirgan ana shunday savollarga Adem Gunesh ushbu kitobda javob berishga harakat qiladi. ISHANOVA.M. OILA PEDAGOGIKASI (o'quv qo'llanma 2021 yil) Ota-onalarni ta'limga jalb qilish: Ota-onalarni o'z farzandlarining ta'limida faol ishtirok etishga undash, masalan, uy vazifalari, darslar yoki darsdan tashqari tadbirlarda qatnashish. Ota-onalar va jamiyat bilan hamkorlikni yo'lga qo'ying, ular o'zlarini barcha o'quvchilarga sifatli ta'lim berish bo'yicha umumiy maqsadga erishish uchun o'qituvchilar va ma'murlar bilan ishlashga chaqiradi. Ota-onalar bilan ishlash shakllari: 1. Davra suhbatlari; 2. Ota-onalar yig'ilishlari; 3. Individual uchrashuvlar Dildan suhbat; 4. Psixologik-pedagogik maslahatlar; 5. Ochiq eshiklar kuni; 6. Otalar anjumanlari; 7. Psixologik treninglar; Amerika maktablaridagi o'ziga xos usullaridan biri har bir o'quvchining, , Hisobot kartasiyuritilishidir. Unda o'quvchi 10 xil xatti -harakati bo'yicha baholanadi. Ota-onalar ushbu karta bilan maxsus platforma orqali ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.42 MB
Ko'rishlar soni 44 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:18 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.42 MB
Ko'rishlar soni 44 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga