Maktabda nogironligi bor o'quvchilarning ta'lim-tarbiya olishi uchun qulay shart-sharoit yaratish AGAR MENDAN SIZNI NIMA QIYNAYDI?,- DEB SO'RASANGIZ, FARZANDLARIMIZNING TA'LIM VA TARBIYASI ,DEB JAVOB BERAMAN. Sh.M.Mirziyoyev Agar siz odamlarni aslida ular qanday bo'lsalar ,shundayligicha , barcha nuqsonlari bilan qabul qilsangiz ,hech qachon siz ularni yaxshilay olmaysiz. Agar siz odamlar bilan ideal odamlardek munosabatda bo'lsangiz ,siz ularni o'zingiz ko'rmoqni istagan yuksaklikka ko'tarishingiz mumkin GYOTE Qulay ta'lim-tarbiya sharoitlari nogironligi bor o'quvchilarning ruhiy va emotsional farovonligini oshiradi. Muammoning dolzarbligi Har bir inson teng imkoniyatlarga ega bo'lishi va adolatli ta'lim olishi huquqi mavjudligi va nogironligi bor o'quvchilarga ta'lim jarayonida teng sharoit yaratish; Nogironligi bor o'quvchilar boshqa o'quvchilar bilan birga ta'lim olish orqali ijtimoiy aloqalarni rivojlantiradi, ijtimoiy muvofiqlikni oshiradi; Mavzuga oid adabiyotlar tahlili - Yaponiyada inklyuziv ta'limga o'tish jarayoni taraqqiy etmoqda. Maktablar nogironligi bor o'quvchilarni umumiy ta'lim muhitiga qo'shishga intiladi, shu bilan birga maxsus ta'lim xizmatlari va qo'llab-quvvatlash imkoniyatlarini taqdim etadi. - Nogironlik darajasi va turiga qarab o'quvchilarga alohida moslashuvchan ta'lim dasturlari taqdim etiladi. - AQSH maktablari nogironligi bor o'quvchilar uchun maxsus ta'lim mutaxassislari, psixologlar, terapevtlar, va logopedlar kabi qo'llab-quvvatlash xizmatlarini taqdim etadi. - Yordamchi texnologiyalar, jumladan, kompyuterlar, audio va video materiallar, braille kitoblar va boshqa maxsus jihozlar o'quvchilarga o'qishda yordam berish uchun qo'llaniladi. Qiyosiy tahlil etilganligi Xulosa 1. Inson huquqlari va teng imkoniyatlar: Nogironligi bor o'quvchilarga qulay sharoitlar yaratish inson huquqlari va teng imkoniyatlarni ta'minlashning muhim qismidir. Barcha o'quvchilar, nogironligidan qat'i nazar, teng va adolatli ta'lim olishga haqlidir. 2. Inklyuziv ta'limning ahamiyati: Inklyuziv ta'lim nogironligi bor o'quvchilarni umumiy ta'lim jarayoniga qo'shishni nazarda tutadi. Bu orqali ular boshqa tengdoshlar bilan birga ta'lim olishadi, bu esa ularning ijtimoiy integratsiyasini oshiradi. 3. Moslashtirilgan sharoitlar va qo'llab-quvvatlash xizmatlari: Nogironligi bor o'quvchilar uchun moslashtirilgan o'quv dasturlari, yordamchi texnologiyalar va qo'shimcha qo'llab-quvvatlash xizmatlari taqdim etilishi kerak. Bu o'quvchilarga ta'lim jarayonida muvaffaqiyatga erishishga yordam beradi. 4. Ijtimoiy qo'llab-quvvatlash va jamiyat bilan hamkorlik: Nogironligi bor o'quvchilarni ta'lim jarayoniga qo'shish uchun jamiyat va oilalar bilan yaqindan hamkorlik qilish kerak. Bu orqali o'quvchilar uchun ijtimoiy qo'llab-quvvatlashni ta'minlash va ularning farovonligini oshirish mumkin. Jamiyatda har bir bola baxtli bo'lishga haqli!! Jamiyatda har bir bola baxtli bo'lishga haqli!! E'TIBORINGIZ UCHUN RAHMAT! TOSHKENT 2024 ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:29:26
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
690.25 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:18
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:29 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
690.25 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:18 ]
Arxiv ichida: pptx