Maktabda variativ o'quv rejalarni joriy etish

Maktabda variativ o'quv rejalarni joriy etish

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktabda variativ o'quv rejalarni joriy etish - rasmi

Material tavsifi

MAKTABDA VARIATIV O'QUV REJALARNI JORIY ETISH «Dunyodagi rivojlangan davlatlar qanday qilib yuksak taraqqiyot va turmush farovonligiga erishmoqda? Eng avvalo, ilm-fan va ta'limga qaratilgan ulkan e'tibor emasmi?» Sh.M.Mirziyoyev 1.O'quvchilar vaqtini repitetorga sarflamoqda 2. Oliy ta'limga qamrov darajasini oshirish «O'zbekiston Respublikasi Xalq ta'limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to'g'risida» 2019-yil 29-aprel PF-5712-son 2023-2024 o'quv yiliga mo'ljallangan variativ o'quv reja O'zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta'limi vazirligi 213-sonli 19-iyul 2023-yil buyrug'i MAVZUGA OID ME'YORIY HUQUQIY HUJJATLAR TAHLILI «Umumiy o'rta ta'lim to'g'risida»gi Nizom vazirlar mahkamasi 2017-yil 15-mart 140-son DTS, tayanch o'quv reja Mavzuga oid adabiyotlar tahlili MAQSAD O'quv jarayonini tashkil etishda o'quvchining manfaatlarini qo'llab-quvvatlash Maktab bitiruvchilarini oliy o'quv yurtiga kirish imtixoniga tayyorgarlik ko'rishini ta'minlash va yuqori sinflarda o'quv jarayonini kasblarga yo'naltirgan holda o'qitish O'quv jarayonini kompetensiyaviy yondoshuv asosida tashkil etish O'qituvchilar o'rtasida sog'lom raqobat, ularni o'z ustida ishlashlarida samaradorlikga erishish O'quvchilar bo'sh vaqtlarini mazmunli tashkil etish, maktabda to'garaklar faoliyati samaradorligiga erishish, iqtidorli o'quvchilar ishlarini ommalashtirish Maktabda o'quvchilar ehtiyojlarini inobatga olgan holda o'quv jarayonini tashkil etishda variativ ta'lim yo'nalishini muqobil variantlarini ishlab chiqish O'quvchilar qiziqishlari, bilim, salohiyatlarini o'rganish va shaxsiylikni rivojlantirishga ko'mak ko'rsatish Maqsad sari intilish, o'quvchida o'z ustida mustaqil ishlash ko'nikmalarini shakllantirib borish, axborot olish malakalarini shakllantirish Variativ sinf o'quvchilarining har oyda bir marotabalik bilim samaradorligi tahlili bilan ota-onalarini tanishtirish Maktab nufuzini ortib borishi VAZIFA O'zbekistonda o'quv dasturida eslab qolish va test natijalariga bilan baholash tizimi uyg'unlashgan Variativ 7-11 sinf-lardan boshlab ta'lim tizimiga joriy etiladi Yaponiyada yuqori o'rta maktab DZYUKOdа yapon tili, matematika, tabiat va b majburiy fanlar qo'shimcha o'tiladi, xorijiy til, texnik va maxsus fanlar kiradi. 12-sinfda o'quvchilar ta'lim profillaridan birini tanlaydi. Yaponiyada yuqori bosqich o'rta maktablarda butun o'quv jarayonida o'quvchilar 80 ta sinov topshirishadi. O'quvchilar majburiy asosiy fanlardan tashqari o'z xohishlariga ko'ra ingliz tili, texnik ta'lim va maxsus sinovlarga jalb etiladi. Fransiyada ta'lim jarayonida uch tabaqaga ajratib o'qitiladi: Gomogenlar- matematika va gumanitar yo'nalish 2. yarim gomogen-tabiiy turkumdagi fanlar 3. gegeron-barcha predmetlarni o'qitish Jahonda rivojlangan mamlakatlar AQSH, Germaniya, Finlandiya davlatlarida variativ rejalar maktabgacha ta'limdan o'qitila boshlagan Variativ o'quv rejalari loyiha ishi yozma ish, ijodiy ish, amaliy topshiriqlar laboratoriya ishlari asosida o'qitish O'zbekistonda yangi islohotlar asosida amaliy ishlarni davom ettirsak yuqori natijalarga ega bo'lamiz. Variativ o'quv rejalar 5-11-sinflardan boshlab o'qitishni taklif qilaman O'zbekistonda Xorijda Taklif Yurtimizda matematika, kimyo, fizika, va biologiya darslarining 10%i amaliy mashg'ulotga ajratilgan Rivojlangan davlatlarda bu ko'rsatkich 30-50%ni tashkil etadi XULOSA Bugungi kunda har qaysi xalq davlat va jamiyatning taraqqiyot darajasi, avvalambor uning inson kapitaliga, inson rivojida berayotgan e'tibori bu yo'ldagi ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 3.97 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:18 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 3.97 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga