Maktabgacha ta'lim tashkilotlaridagi pedagogik faoliyatlarni loyihalashtirish

Maktabgacha ta'lim tashkilotlaridagi pedagogik faoliyatlarni loyihalashtirish

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktabgacha ta'lim tashkilotlaridagi pedagogik faoliyatlarni loyihalashtirish - rasmi

Material tavsifi

MAKTABGACHA TA'LIM tashkilOTLARIDAGI PEDAGOGIK FAOLIYATLARNI LOYIHALASHTIRISH Zamonaviy ta'limning har bir bolaning shaxsiy rivojlanishini qo'llab-quvvatlash strategiyalarini tanlashga yo'naltirilganligi maktabgacha ta'lim tashkilotlarining pedagogik jamoasi oldiga ta'lim jarayonini tashkil etishda belgilangan yondashuvlarni qayta ko'rib chiqish zaruratini qo'yadi. Darhaqiqat, pedagogik jarayonni zamonaviylik sharoiti va talablariga javob beradigan qilib qayta loyihalash zarur. Pedagogik dizayn strategiyasi shaxsning shaxsiy rivojlanishini qo'llab-quvvatlashning maqsad va vazifalariga asoslanishi kerak. Avvalo, ta'lim, tarbiya, rivojlantirish usullari va pedagogik jarayonni tashkil etish shakllari o'zgarishi mumkin. Maktabgacha ta'lim muassasasida ta'lim jarayonini loyihalash jarayoni bir qancha bosqichlarni o'z ichiga oladi: Konseptual bosqich Dizayn bosqichi Modellashtirish bosqichi Loyihalash bosqichi Qarama-qarshilikni aniqlash Texnologik tayyorgarlik bosqichi tadqiqot, axborot, ijodiy, o'yin Sarguzasht, amaliyotga yo'naltirilgan . Maktabgacha ta'lim uchun quyidagi loyihalar tipologiyasi dolzarbdir: Dominant usulga ko'ra Mazmun xarakteriga ko'ra: Davomiyligi bo'yicha: qisqa muddatli, o'rta muddatli va uzoq muddatli. Ishtirokchilar soni bo'yicha: qisqa muddatli, o'rta muddatli va uzoq muddatli. individual, juftlik, guruh va frontal. bola va uning oilasi, bola va tabiat, bola va inson tomonidan yaratilgan dunyo va bola, jamiyat va madaniyat kiradi. Bolaning loyihada ishtirok etish xususiyatiga ko'ra: Aloqalar xarakteriga ko'ra: Loyiha bosqichlari Tarbiyachi faoliyati Bolalar faoliyati 1-bosqich 1. Muammoni (maqsadni) shakllantiradi. Maqsadni belgilashda loyihaning mahsuli ham aniqlanadi. 2. O'yin (syujet) vaziyatiga kiradi. 3. Vazifani shakllantiradi: 1. Muammoga kirish. 2. O'yin holatiga ko'nikish. 3. Topshiriqni qabul qilish. 4. Loyiha vazifalarini qo'shish. 2-bosqich muammoni hal qilishda yordam beradi; faoliyatni rejalashtirishga yordam beradi; faoliyatni tashkil qiladi; bolalarni ishchi guruhlarga birlashtiradi; Rollar taqsimlanadi. 3-bosqich amaliy yordam (agar kerak bo'lsa); loyihani amalga oshirishga rahbarlik qiladi va nazorat qiladi; Aniq bilim, malakalarni shakllantiriladi. 4-bosqich taqdimotga tayyorgarlik. taqdimot. faoliyat mahsuloti taqdimotga tayyorlanadi. mahsulotni faol ravishda taqdim eting (tomoshabinlar yoki mutaxassislarga). ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 187.21 KB
Ko'rishlar soni 60 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:19 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 187.21 KB
Ko'rishlar soni 60 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga