Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishning psixologik xususiyatlari

Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishning psixologik xususiyatlari

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishning psixologik xususiyatlari - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston RespublikaSI OLIY VA O'RTA MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI QARShI DAVLAT UNIVYeRSITYeTI Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishning psixologik xususiyatlari Kirish I. Bob. Qobiliyat muammosining maktabgacha yoshdagi bolalar shaxsi shakllanishidagi o'rni va o'rganilishi psixologik tadqiqot predmeti sifatida 1.1. Qobiliyat muammosining maktabgacha yoshdagi bola shaxsini shakllanishiga xos ilmiy-nazariy asoslari va uning o'rganilish holati 1.2. Xorij psixologiyasi tadqiqotlarida kommunikativ qobiliyatlar muammosining ilmiy o'rganilganligi. 1.3. Rus va o'zbek psixologiyasida kommunikativ qobiliyatlar muammosiga doir ilmiy yondashuv 1.4. Sharq allomalarining bola tarbiyasiga xos kommunikativ qobiliyatlar rivojlanishi to'g'risidagi psixologik qarashlari. Bob bo'yicha xulosa II. Bob. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishda ota-ona va tarbiyachi hamkorligi 2.1. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishda tarbiyachi va tarbiyalanuvchilarning o'ziga xos psixologik xususiyatlari 2.2. Maktabgacha yoshdagi bolalarning aqliy rivojlanishida psixik jarayonlarning o'rni va unga ota-ona, tarbiyachining o'zaro munosabati 2.3. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikatsiya va muloqot madaniyatini shakllantirishning psixologik xususiyatlari Bob bo'yicha xulosa II. Bob. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirishning ilmiy-amaliy tahlili 3.1. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirish yuzasidan tajriba - sinov ishlarining tashkil etilishi 3.2. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini rivojlantirishga ta'sir etuvchi psixologik omillar. 3.3. Maktabgacha yoshdagi bolalar kommunikativ qobiliyatlarini shakllantirish yuzasidan psixodiagnostik va psixokorreksion tadbirlar tahlili Bob bo'yicha xulosa X U L O S A T A V S I Ya L A R Foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati Ilovalar Mavzuning dolzarbligi. Kelajagi buyuk davlatimizning poydevori mustahkamligini ta'minlash maqsadida Respublikamiz rahbariyati tomonidan sog'lom avlodni tarbiyalash, ma'naviy-ma'rifiy ishlarni yuksak darajaga ko'tarish orqali barkamol insonlarni voyaga etkazishga alohida etibor qaratilmoqda. Aynan, 2016 yil 29-dekabrda O'zbekiston Respublikasining 2017-2021 yillarda maktabgacha ta'lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to'g'risidagi qarorining qabul qilinishi yosh avlod va uning kelajagi to'g'risida qayg'urishning asosidir. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ta'lim-tarbiya berishda pedagogika va psixologiya, psixologiya, yosh va pedagogik psixologiya, bolalar psixologiyasi fanlarining dolzarb muammolaridan biriga aylanib borayotganligi shubhasizdir. Zotan, kelajagi buyuk davlatni bunyodga keltirish uchun har qanday davlatning fuqarosi dastlab oilada va so'ngra maktabgacha ta'lim muassasida mukammal tarbiyalanishi, shaxs sifatida to'laqonli shakllanish imkoniyatlariga ega bo'lishi lozim bo'ladi. Qolaversa, kadrlar tayyorlash sohasidagi davlat siyosati insonni intellektual va ma'naviy-axloqiy jihatdan tarbiyalash bilan uzviy bog'liq bo'lgan, uzluksiz ta'lim tizimi orqali, har tomonlama barkamol shaxsni shakllantirishni nazarda tutadi. Shu jihatdan qaraganda insonning shaxs sifatida shakllanishida uzluksiz ta'limning asosiy bo'g'inlaridan biri hisoblangan maktabgacha ta'lim muassasasi muhim o'rin tutadi. O'zbekistonda ko'plab yangi sohalar qatori aholiga psixologik maslahatlar berish hamda maktabgacha yoshdagi bolalarni rivojlantirishga xizmat qiladigan tadqiqotlarga bo'lgan muayyan ehtiyoj tobora ko'proq sezilmoqda. Zero, bunday xizmatlarga ehtiyoj bir tomondan maktabgacha yoshdagi bolalar shaxsini rivojlantirishga xizmat qilsa, ikkinchi tomondan, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 86.4 KB
Ko'rishlar soni 38 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:20 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 86.4 KB
Ko'rishlar soni 38 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga