Reja: Pedagogik-psixologik kuzatuv daftarini yuritishga qo'yilgan talablar. Ballni to'g'ri qo'yib, foiz va darajani aniqlash. Har qaysi bola ota-onalarga tavsiyalarni to'g'ri yozma ravishda berish. Jihoz: plakatlar, markerkar, raqamli kartochkalar, rangli qalamlar, qog'ozlar. Dars usuli: Tinglovchilar o'qituvchining raqamli kartochkani ko'rsatishiga ko'ra 4 guruhga ajratiladi. Guruhlar quyidagicha nomlanadi. 1 - kichik 2-o'rta 3- katta 4 - maktabga tayyorlov Har qaysi guruh bolalarning o'zlashtirish darajasini aniqlash bo'yicha loyiha tuzadi. Bolaning jami bali, foizi, darajasini qayd qiladi. Natijaga ko'ra ota-onaga tavsiya, maslahat beradi. 4 guruh ham o'z ishini himoya qiladi. O'qituvchi to'ldiradi xulosalaydi. Uchinchi ming yillikning bolasi tayanch dasturi. Psixolog-pedagogik kuzatuv daftari Toshkent - 2003 yil Psixologik-pedagogik kuzatuv daftari maktbgacha ta'lim muassasalari tarbiyalanuvchilari uchun individual yuritiladi. Daftarga MTM psixologik, guruh tarbiyachisi, tibbiy hodim hamkorlikda tarbiyalanuvchining jismoniy, ma;naviy-ruhiy, aqliy va shaxs rivojlanishidagi dinamik o'zgarishlar hamda maktabgacha ta'lim davlat talablari bo'yicha bilim, ko'nikma,malakalarni egallaganlik ko'rsatgichlarini uzluksiz qayd etib boradilar.Bu daftar o'quvchilarni kasb-hunarga yo'naltirish va psixologik-pedagogik Respublika tashxis markazining ilmiy kengashida muhokama etilgan va 2003 yil 27 iyun 21- sonli qarori bilan tasdiqlangan. Psixologik-pedagogik kuzatuv daftarini yuritishda quyidagi talablarga rioya qilinadi. Psixologik-pedagogik kuzatuv daftari MTM ning har bir tarbiyalanuvchisi uchun alohida yuritiladi. Unda shu tarbiyalanuvchi bilan yil davomida o'tkazilgan tibbiy ko'rik, psixologik-pedagogik tashxis hulosalari hamda uning MTDT asosida o'zgartirgan bilim, ko'nikma, malakalarining ko'rsatkichlari uzluksiz qayd etib boriladi. Kuzatuv daftarini to'g'ri yuritishda guruh tarbiyachisi va MTM psixologik ma'sul hisoblanadi. Ma'lumotlarni qayd etishda quyidagilarga amal qilinadi. tashxis matodikalari bolalarning yosh xususiyatlariga mos, ishonchli va natijalarni obyektiv hulosalash. Kuzatuvni bolalarning asosiy faoliyati hisoblangan o'yin jarayonida amalga oshirish (bolani imtihon qilmaslik). Har bir davriy tashxis xulosalarining keyingi davr uchun korreksion rivojlantiruvchanlik va tavsiyaviy xususiyatga ega bo'lishi. Davriy tashxis natijalarini korreksion tahliliy xolosalarni ishlab chiqish va dinamik o'zgarishlarni aniq ifodalash. Kichik yosh (3-4 yosh) davri bo'yicha tibbiy, psixologik pedagogik tashxis ma'lumotlar. Katta yosh (5 - 6 yosh) davri bo'yicha tibbiy, psiologik-pedagogik tashxis ma'lumotlari. Maktabga tayyorlov guruhi ( 6-7 yosh) da tibbiy, psixologik-pedagogik tashxis ma'lumotlari MTMDT o'zgartirish ko'rsatgichlari. Psixologik-pedagogik yozma qayd etiladi.3,2,1,0 ko'rinishda ball qo'yiladi. 3 ball - agar mazkur ko'rsatkich bolada to'liq shakllangan bo'lsa; 2 ball - mazkur ko'rsatkich bolada qisman shakllangan bo'lsa; 1 ball - natija yosh imkoniyatlaridan past bo'lsa; ball - maxsus qo'llanilgan choralarga qaramay natija o'ta past bo'lsa. Rivojlanish yo'nalishlari bo'yicha to'plangan ballar umumiylashtirilib, maksimal ballar soniga nisbatan 3 ta ko'rsatgich darajasi belgilanadi. I - daraja: 75 -100% II - daraja: 50-75 % II - daraja : 50% dan kam. Bilish jarayonining rivojlanish darajasini aniqlash uchun obyektiv ma'lumotlar bo'limiga 4 ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:29:26
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.5 KB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:20
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:29 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
15.5 KB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:20 ]
Arxiv ichida: doc