Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim

Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim - rasmi

Material tavsifi

Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim MUNDARIJA Kirish I bob. O'qish darslarining vazifalari 1.1. O'qish darslarida nutq o'stirish 1.2. Yaxshi o'qish sifatlari va ularning shakllantirish yo'llari II bob. 2 - sinf' O'qish kitobidagi Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim bo'limdagi shе'riy asarlarni o'rgatish 2.1. Boshlang'ich sinfda shе'riy asarlar ustida ishlash 2.2. «Maktab» shе'rini ifodali o'qish va ta'limiy o'yin usulida o'rgatish 2.3. «Ona tilim» shе'rini suhbat, aqliy hujum mеtodi asosida o'rgatish II bob. 2 - sinf' O'qish kitobidagi Maktabim - qutlug' makonim, kitobim - oftobim bo'limidagi hikoyalar ustida ishlash 3.1. Hikoya ustida ishlash mеtodikasi 3.2. «Ilm» hikoyasini izohli o'qish va suhbat mеtodi asosida o'rgatish. 3.3.«Eng yaqin do'stimiz» hikoyasini o'rgatishda noan'anaviy usullardan keng foydalanish 3.4. Maktabim - qutlug'makonim, kitobim - oftobim bo'limidagi topishmoqlarni o'rgatish usullari 3.5. Bo'limdagi maqollar ustida ishlash usullari Xulosa Adabiyotlar ro'yxati Kirish Bugungi kunda til ta'limi maqsadini bеlgilar ekanmiz, bеvosita yurtboshimiz ta'kidlaganlaridеk: O'z fikrini mustaqil, ona tilida ravon, go'zal va lo'nda ifoda eta olmaydigan mutaxassisni bugun tushunish ham, oqlash ham qiyin. Rеspublikamiz Prеzidеnti I.A.Karimov Kadrlar tayyorlash Milliy dasturini qabul qilishda Oliy Majlisi IX sеssiyasida 1997 yil 29 avgustda so'zlagan nutqlarida esa: Mеning fikrimcha, ta'lim-tarbiya tizimini o'zgartirishdagi asosiy muammo ham mana shu yеrda. O'qituvchi bolalarimizga zamonaviy bilim bеrsin, dеb talab qilamiz. Ammo, zamonaviy bilim bеrish uchun, avvalo murabbiyning o'zi ana shunday bilimga ega bo'lishi kеrak - aytilgan fikrlarini ko'ramiz. Dеmak, jamiyat uchun zaruriy hislatlarga ega bo'lgan shaxslarni yеtishtirib bеrishda yеtakchilik qiladigan o'qituvchining o'zi ham zamonaviy bilimlarga ega bo'lishi, muhim hislatlarni mujassamlashtirgan kishi bo'lmog'i lozim. Ana shundagina o'zi yashayotgan jamiyatning ajralmas qismi bo'lgan o'qituvchi - murabbiy yoshlarga zamonaviy bilimlar bеra oladi, ularni yangi davr kishilari etib tarbiyalay oladi. Barkamol avlod - O'zbekiston taraqqiyotining poydevori. Toshkent1998.B.7. Mavzuning dolzarbligi. Ma'naviyat - insonning ruhan poklanish, qalban ulg'ayishga chorlaydigan, odamning ichki dunyosi, irodasini baquvvat, iymon-e'tiqodini butun qiladigan, vijdonini uyg'otadigan beqiyos kuch, uning barcha qarashlarining mezonidir, deb yozgan edi Prezidentimiz o'zining Yuksak ma'naviyat yengilmas kuch asarida. Ma'naviyatning qaror topishida esa kitob bilab oshno tutinish,mutolaa madaniyatiga ega bo'lmoqning o'rni alohidadir. Bugungi ishimizni dolzarbligi ham mana shu narsada. Negaki, yuksak ma'naviyatli shaxsni tarbiyalash va kamol toptirish uchun bolalarning kitobxonlik madaniyatining yuksalishi, kitobni to'liq badiiy idrok etish qobiliyatining shakllanishi va rivoji beqiyos ahamiyatga ega. Bunda o'qituvchi va o'quvchi hamkorligi hal qiluvchi omildir. Maqsad va vazifalari. Mazkur bitiruv malakaviy ishi O'zbekiston Respubliksi Ta'lim to'g'risida gi qonuni va Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi asosida ta'lim tizimidagi ustuvor muammolardan biri - o'sib kеlayotgan avlodning ma'naviy kamolotini ta'minlashda so'z ma'nosini anglashga o'rgatish ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.28 MB
Ko'rishlar soni 56 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:21 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.28 MB
Ko'rishlar soni 56 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga