Maktablarda moliyaviy faoliyatni tashkil etish

Maktablarda moliyaviy faoliyatni tashkil etish

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktablarda moliyaviy faoliyatni tashkil etish - rasmi

Material tavsifi

Maktablarda moliyaviy faoliyatni tashkil etish Maktabgacha va maktab ta'limi tizimi Bitta o'quvchiga (jami 6 366 498 nafar) to'g'ri keladigan xarajat Minimum O'rtacha Maksimum 3 335 147so'm 5 509 196 so'm 109 631 195 so'm Bitta sinfga (jami 253 391 tа) to'g'ri keladigan xarajat Minimum O'rtacha Maksimum 64 212,9 so'm 138 419,6 so'm 300 77,8 so'm Sinflarni komplektlash Sinf komplekti bu ― o'quvchilarni belgilangan me'yorlar asosida bitta sinfga jamlash Umumta'lim muassasalarida sinflarni komplektlash hamda tarifikatsiya ro'yxatlarini shakllantirish tartibi to'g'risida NIZOM Sinflarni komplektlash jarayoni bosqichlari Sinflarni komplektlash me'yorlari Bitta sinfni komplektlash uchun Kam komplektli boshlang'ich sinf o'quvchilari bitta sinfga birlashtirilishi mumkin bo'lgan holatlar - shahar hududi va tuman markazlarida 25 ― 35 nafargacha - qishloq hududlarida 20 ― 35 nafargacha - me'yorlardan kam bo'lgan hollarda umumta'lim muassasasi hamda tuman (shahar) maktabgacha va maktab ta'limi va - iqtisodiyot va moliya bo'limlari bilan kelishilgan holda sinflar komplektlanadi. - o'quvchilar soni 8 nafargacha bo'lgan I ― IV sinflar - o'quvchilar soni 12 nafargacha bo'lgan uchta boshlang'ich sinf - o'quvchilar soni 24 nafargacha bo'lgan ikkita boshlang'ich sinf (I va II, II va IV sinflar) Ko'rib chiqish mezonlari - umumta'lim muassasalariga biriktirilgan hudud (mikrohudud) bo'yicha bir-biriga yaqin bo'lgan umumta'lim muassasalaridagi o'quvchilar soni va sinf komplektini o'zaro taqqoslash - boshqa umumta'lim muassasalaridan kelgan va ketgan o'quvchilarning umumta'lim muassasasi direktori buyrug'i asosida sanoqqa kiritilganligi yoki sanoqdan chiqarilganligi o'rganish - har bir sinf bo'yicha o'tgan yilga nisbatan sinf sonining o'sishi yoki kamayishini tahlil qilish - qiz va o'g'il bolalar sonidan kelib chiqib, sinf o'quvchilarining guruhlarga to'g'ri ajratilganligi o'rganish - Davlat budjeti mablag'laridan samarali foydalanish hamda sun'iy ravishda sinflar sonining ko'payishi holatlariga yo'l qo'ymasligini o'rganish. Tarifikatsiya ro'yxatlarini shakllantirish 1-bosqich Vazirlik tomonidan umumiy o'rta ta'limning tayanch o'quv rejasi ishlab chiqiladi 2-bosqich Maktab tayanch o'quv rejasi asosida 10-sentabrgacha dars soatlari setkasini shakllantiradi 3-bosqich Pedagogik kengash 15-sentabrga qadar dars soatlarini 20 ta mezon aosida taqsimlaydi 4-bosqich Taqsimlangan dars soatlari 17-sentabrga qadar elektron dasturga kiritiladi. 5-bosqich Direktorining o'quv ishlari bo'yicha o'rinbosari elektron dasturga kiritilgan tarifikatsiya ro'yxati maktabgacha va maktab ta'limi bo'linmalari va moliya organlariga 20-sentabrga qadar ko'rib chiqish va tasdiqlash uchun yuboriladi. 6-bosqich Hududiy maktabgacha va maktab ta'limi bo'linmalari va moliya organlari har yili 25-sentabrga qadar tarifikatsiya ro'yxatini ko'rib chiqadi va ularni tasdiqlaydi yoki tasdiqlashni rad etadi. Dars soatlarini taqsimlash mezonlari Xalqaro olimpiadalar g'oliblarini tayyorlagan o'qituvchilar o'qituvchi bo'lib faoliyat yuritayotgan xalqaro olimpiadalar g'oliblari Chet tili va STEAM fanlaridan mutaxassisligi bo'yicha xalqaro sertifikatlarga ega o'qituvchilar (TESOL Level 5, CEFR B2, IELTS 6 va undan yuqori, shuningdek, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 721.81 KB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:21 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 721.81 KB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga