Maktablarni zamonaviy texnika vositalari bilan jihozlash

Maktablarni zamonaviy texnika vositalari bilan jihozlash

O'quvchilarga / Pedagogika
Maktablarni zamonaviy texnika vositalari bilan jihozlash - rasmi

Material tavsifi

Maktablarni zamonaviy texnika vositalari bilan jihozlash R e j a Maktablarda ta'lim tarbiya ishlarini tashkil qilish Maktablarni o'quv va texnikaviy asosini mutsaxkamlash Maktablarda ta'lim tarbiya ishlarini tashkil qilish ta'lim samaradorligi-o'qituvchi mehnatining asosiy mezoni. U aniq maqsad va puxta reja natijasida yuzaga chikadi. Pedagogika tarixidan malumki, ta'lim xech kachon tarbiyadan ajratib tekshirilmagan. hozirgi kunda xam ta'lim tarbiya jaraeni ommaviy tusda olib borildi. Bunda ta'lim jarayoni o'qituvchilar tomonidan bilim, iktidor, ko'nikmalarini shakllantirishga qaratilgan. Tarbiya esa odam tarbiyalanganligining mezoni sifatida shaxsiy xislatlarini shakllantirish bilan karatiladi. Masalan: ayrim mutaxassislar bilish darajasi bilan yuqori turadi, lekin tarbiyalanganlik madaniyati shakllanmagan bo'ladi. Shu sababli ana shu kabi muammolar bugun bartaraf etiladi. Bugungi kundagi taraqqiyot mamlakatimizda tarkib topgan ta'lim tizimini xam isloh qilish, uni yurtimizdagi xal etilayotgan rivojlanish masalalari tomon burish, ta'lim tizimining kelajakdagi taraqqiyot yo'lini belgilab olish vazifasini ilgari surmokda. Shu tarika ta'lim to'g'risidagi yangi qonun kabul kilindi. ta'limning tashkil etishining ta'lim jarayonida o'qituvchi va o'quvchilarning malum bir belgilangan tartibda amalga oshiriladigan faoliyatini belgilaydi. ta'limning tashkiliy shakllari o'qituvchi va o'quvchining xamjihatlikdagi faoliyatini aniklab beradi, ommaviy galim va alohida xoldagi ta'limning nisbatlarini belgilaydi. ta'limning tashkiliy shaklda dars davomida o'quv mashg'ulotlari o'qituvchining rahbarligida, bir xil yoshdagi va malum muddat mobaynidagi tayyorgarlik darajasi hamda urnatilgan jadvalga ko'ra doimiy bo'lgan o'quvchilarning guruhi bilan mashg'ulotlar olib boriladi. Dars davomida o'qituvchi tomonidan katta miqdordagi o'quvchilarni bir vaqtda o'qitish mukinligi imkoniyatlari tugiladi. ta'lim to'g'risidagi qonun kabul qilingan yani ta'limning yangi modeli ishga tushgan, insonning hayotdan o'z o'rnini topish jarayoni tezlanishdi. Xar qanday odam xam o'smirlik chogida, endigina voyaga etib kelayotgan davrida jamiyatdan munosib o'rnini topish kerak, mazkur ta'lim orqali avvalo ana shu vaziyatning oldi olinadi. Kolaversa, yoshlarni muayyan bir iktisosga ega qilib hayotga yulanma beriladi. Dunyoga umid bilan kadam kuyib kelayotgan navnixol inson hayotidan munosib urini topsa, turmushidan, takdiridan, vatanidan rozi bo'lib yashaydi umir buyi bunyodkorlik faoliyati bilan mashgul bo'ladi. Bu g'oyat muhim ijtimoiy - siyosiy ahamiyatga ega bo'lgan masaladir. Malumki, xalq ta'limining asosiy buginini uzluksiz ta'lim tizimi tashkil etadi. Shu sababli bu masalaga alohida diqqat - etibor karatish barkor. Shuning uchun xam umumta'lim dasturlarini maktabgacha tarbiya, boshlang'ich, umumiy ta'lim va maktabdan tashqari ta'lim tarzida tuzilgan. hozirgi kundagi maktablarda ta'lim tarbiya ishlarini tashkil qilishda: - ta'lim tizimini tuzilish va mazmun jihatdan isloh qilish uchun o'qituvchilarni qayta tayyorlash - o'quvchi yoshlarni Vatanga sadokat yuksak axloq, ma'naviyat va ma'rifat, mehnatga vijdondan munosabatda bo'lish ruhida tarbiyalash; -ta'lim muassalarini birinchi navbatda umumta'lim maktablarini davlat tomonidan moliyaviy va moddiy-texnikaviy tulik ta'minlash me'yorlarini oshirish va uning mexanizmini takomillashtirishng dolzarb masalalar ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 18.14 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:21 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 18.14 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga