Ma'naviyatni o'rganishning metodologik asoslari

Ma'naviyatni o'rganishning metodologik asoslari

O'quvchilarga / Pedagogika
Ma'naviyatni o'rganishning metodologik asoslari - rasmi

Material tavsifi

O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY VA O'RTA MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI QARSHI DAVLAT UNIVERSITETI Do'styorova Sadoqat Norsubxonovnaning 5A11601 - Ma'naviyat asoslari mutaxassisligi bo'yicha magistr akademik darajasini olish uchun Ma'naviyatni o'rganishning metodologik asoslari mavzusida yozgan MAGISTRLIK DISSERTATSIYASI ISHI Т А Q D I M O T I Ilmiy rahbar: dots. A.Erkaev MUNDARIJA KIRISH I-BOB. ILMIY ADABIYOTLARDA MA'NAVIYAT TUSHUNCHASINING TAHLIL ETILISHI. 1.1. Mumtoz adabiyotda ma'naviyat tushunchasining qo'llanilishi. 1.2. Lug'atlarda va zamonaviy ilmiy adabiyotlarda ma'naviyat tushunchasining yoritilishi va turlicha yondashuvlarning qaror topishi. II-BOB. TA'LIM TIZIMINING TURLI BOSQICHLARIDA O'QITILADIGAN DARSLIKLARDA MA'NAVIYAT TUSHUNCHASI MAZMUN-MOHIYATINING YORITILISHI 2.1. O'rta va umumiy ta'lim tizimida o'qitilayotgan Ma'naviyat asoslari fani doirasidagi o'quv darsliklari va fan dasturlarining yutuq va kamchiliklari 2.2. Oliy o'quv yurtlarining bakalavr va magistratura bosqichlarida ma'naviyatga oid fanlar o'quv dasturlaridagi mavjud muammolar. II-BOB. MA'NAVIYAT MASALALARINI O'RGANISHDA PREDMETLARARO BOG'LIQLIKNI TA'MINLASH ZARURLIGI 3.1. O'rta va umumiy ta'lim tizimida ma'naviyatga oid fan (predmet)lararo bog'liqlik 3.2. Oliy o'quv yurtlarining mutaxassislik yo'nalishlarida o'qitiladigan ma'naviyatga oid predmetlararo bog'liqlik XULOSA FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO'YXATI Tadqiqotning obyekti va predmeti Tadqiqotning maqsad va vazifalari. Ma'naviyatni o'rganishning metodologik asoslari mavzusini magistrlik dissertatsiyasi ishi uchun olishdan asosiy maqsad: Maqsaddan kelib chiqib tadqiqot oldiga quyidagi vazifalar qo'yildi: - Tadqiqotning asosiy masalalari uning oldiga qo'yilgan maqsad va vazifalardan kelib chiqadi. Ma'naviyat tushunchasining mazmun-mohiyati to'liq yetarli darajada ochib berilmagan. Bu o'z navbatida nazariy metodologik chalkashliklarni keltirib chiqaradi. Ta'limning turli bosqichlarida o'qitilayotgan ma'naviyatga oid fanlarning o'quv dasturlari va darsliklarini, qo'llanmalarini bir-biridan mustaqil va bir-birining ishi haqida aniq tasavvurga ega bo'lmagan mualliflar guruhlari yaratgan. Natijada har xil ilmiy pozitsiyalar va yondashuvlar o'quv dasturlari va darsliklarida kuzatiladi. O'quv dasturlari va darsliklaridagi ba'zi bir kamchiliklarni bartaraf etish uchun ma'naviyatga oid fanlarni yagona tizimga keltirish, ulardagi takrorlanishlar va paralelizmni bartaraf etish zarur. Tadqiqot mavzusi bo'yicha adabiyotlar tahlili Jaloliddin Rumiy: Ma'naviy Masnaviy Alisher Navoiy: Xamsa, Lison ut-tayr, Mahbub ul-qulub Abu Nasr Forobiy: «Fozil odamlar shahri» Aziziddin Nasafiy: Komil inson Islom Karimov asarlarida ma'naviyat tushunchasining yoritilishi Karimov I.A. Vatan sajdagoh kabi muqaddasdir. T.: O'zbekiston, 1996. Karimov I.A. Buyuk maqsad yo'lidan og'ishmaylik. 1-jild. T.: O'zbekiston, 1996. Karimov I.A. Bizdan ozod va obod Vatan qolsin, 2-jild, T.: O'zbekiston, 1996. Karimov I.A. Yangicha fikrlash va ishlash-davr talabi, 5-jild, T.: O'zbekiston, 1996. Karimov I.A. O'zbekiston XXI asr bo'sag'asida: xavfsizlikka tahdid, barqarorlik shartlari va taraqqiyot kafolatlari. T.: O'zbekiston, 1997. Karimov I.A. Jamiyatimiz mafkurasi xalqni - xalq, millatni - millat qilishga xizmat etsin. 7-jild. T.: O'zbekiston, 1997. Karimov I.A. O'zbekiston: milliy istiqlol, iqtisod, siyosat, mafkura. T.: O'zbekiston, 1996. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 23.79 MB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:17 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 23.79 MB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga