1 Maqsadni belgilash. Uch darajali testlar asosida o'quv yutuqlariga erishish darajasini baholash 2 Maqsadni belgilash. Uch darajali testlar asosida o'quv yutuqlariga erishish darajasini baholash «Maqsadni belgilash» tushunchasi. Talabalarning o'quv yutuqlarini nazorat qilish. 3 ta'limni texnologiyalashtirishni ta'lim berish amaliyotiga tadbiq etishning asosiy muammolari uning xususiyatlaridan kelib chiqadi. 4 Texnologiyalashtirishni tadbiq etish samaradorligi quyidagilarga bog'liq O'qituvchining texnologik madaniyatidan Texnologik bilimlar va ko'nikmalar majmuasidan O'quv jarayonini loyihalashtirishni bilish O'quv faoliyati natijalarini baholashni bilish Maqsadni belgilash ko'rinishida o'quv natijalarini rejalashtirishni bilish 5 «Maqsadni belgilash» tushunchasi Maqsad - ko'zlanayotgan natija modeli ko'rinishidagi muhim yo'nalishning mahsuli. Bu esa, ta'lim subyektlarining faoliyat yakunida egallashlari ko'zlanayotgan narsadir. Maqsad-faoliyatning nihoyat darajada oldindan bilish natijasi. Maqsadni belgilash - texnologiyalashtirishning asosiy omili hisoblanib, pedagogik texnologiyani loyihalashtirish, o'quv jarayonini tuzish hamda tashkillashtirish shundan boshlanadi. 6 Bilimlarni o'zlashtirish va o'quv faoliyatiga darajali yondashuv asosida ta'lim maqsadlarini birday qilish 7 8 9 O'quv topshirig'i Bilimlarni o'zlashtirish va o'quv faoliyatiga darajali yondashuv asosida ta'lim maqsadlarini ishlab chiqing. Guruhlar ichida kichik to'rt guruhlarga bo'lingan holda ishlar amalga oshiriladi (har bir kichik guruh o'zlashtirishning bitta darajasini ishlab chiqadi). Ishlarni quyidagi tartibda bajaradilar: Maqsadni belgilash uchun fan va mavzuni aniqlaydilar. Mashg'ulot shaklni aniqlaydilar (ma'ruza, seminaramaliy). Mashg'ulot turini aniqlaydilar (ma'ruza: kirish, mavzuviy, muammoli va h.q.; seminar: bilimlarni tizimlashtirishrivojlantirish, mustahkamlash, ko'nikma va malakalarni shakllantirish va h.q.) O'quv mashg'ulotini shakli va turi bo'yicha maqsadni belgilashni amalga oshiradilar. Tavsiyalar: 1. Bilimlarni o'zlashtirish va o'quv faoliyatiga darajali yondashuv asosida ta'lim maqsadlarini birday qilish jadvalidan foydalaning. 2. Ishni bajarish vaqti -10 daqiqa. 3. Natijalar A4 format qog'ozida rasmiylashtiriladi. 10 O'quv topshirig'ini taqdimot tartibi 1. Birinchi darajadagi maqsadni belgilashni taqdimoti va muhokamasi. 2. Ikkinchi darajadagi maqsadni belgilashni taqdimoti va muhokamasi. 3. Uchinchi darajadagi maqsadni belgilashni taqdimoti va muhokamasi. 4. To'rtinchi darajadagi maqsadni belgilashni taqdimoti va muhokamasi. 11 Maqsadni belgilash, test topshiriqlarini ishlab chiqish 12 13 2. Talabalarning o'quv yutuqlarini nazorat qilish Talabalarning o'quv yutuqlari nazorati -ta'lim beruvchini ta'lim oluvchilar bilan qaytar aloqasini, ular tomonidan o'quv materialini o'zlashtirish darajasi to'g'risidagi haqqoniy ma'lumotni olish, shuningdek kamchilik va oraliqlarni aniqlashni ta'minlaydi. 14 Uch darajali test topshiriqlarini ishlab chiqish 15 16 17 Shaxs va jamiyat fanidan test namunalari 1.Shaxsning tarkib topishiga ta'sir ko'rsatuvchi omillarni ko'rsating. a) idividning genetik xususiyatlari, ijtimoiy qurshov hamda shaxsiy tajriba; b) jismoniy qurshov va madaniyatning ta'siri; v) ta'lim muassasalari va oiladagi muhit; g) to'g'ri javob a va b. 18 «Yaxshilarga yaxshilik kildim, yomonlarga esa o'e yomonliklariga topshirdim. Kim menga do'stlik qilgan bo'lsa do'stlik qadrini unutmadim va unga muruvvat, ehson, izzatu ikrom ko'rsatdim» ushbu satrlar kaysi ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:29:26
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
111.03 KB
Ko'rishlar soni
46 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:21
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:29 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
111.03 KB
Ko'rishlar soni
46 marta
Ko'chirishlar soni
5 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:21 ]
Arxiv ichida: pptx