Ma'ruza va seminar mashg'ulotlariga tayyorgarlik ko'rish

Ma'ruza va seminar mashg'ulotlariga tayyorgarlik ko'rish

O'quvchilarga / Pedagogika
Ma'ruza va seminar mashg'ulotlariga tayyorgarlik ko'rish - rasmi

Material tavsifi

Ma'ruza va seminar mashg'ulotlariga tayyorgarlik ko'rish Reja 1 2 3 4 5 6 Ma'ruza. Ma'ruza turlari Ma'ruzalar Qadimgi Yunoniston va boshqa qadimgi davlatlarda o'qitish amaliyotida paydo bo'lgan, so'ngra o'rta asr universitetlarida keng tarqalgan va hozirgi kunga qadar oliy ta'limdagi etakchi rolini saqlab qolgan. Ma'ruzachi fan va talabalar o'rtasida o'ziga xos vositachi vazifasini bajaradi. MA'RUZA - o'quv jarayonini tashkil etishning asosiy shakllaridan biri, bu o'qituvchi tomonidan slaydlar va filmlar namoyishi bilan o'quv materialining og'zaki, monologik, tizimli, ketma-ket taqdim etilishi. o'quv jarayonini tashkil etishning asosiy shakllaridan biri, bu o'qituvchi tomonidan slaydlar va filmlar namoyishi bilan o'quv materialining og'zaki, monologik, tizimli, ketma-ket taqdim etilishi. Ma'ruza - Ma'ruza eng muhimi - talabani qiziqtirishi kerak Ma'ruza o'quv jarayonining shakli sifatida bir qator o'ziga xos xususiyatlarga ega: O'quv intizomining asosiy qoidalarini yaxlit va mantiqiy yoritib beradi; Talabalarni ushbu fanni o'rganish metodikasi bilan qurollantiradi; Boshqa shakllarga qaraganda yaxshiroq va to'liq, u zamonaviy darsliklar va o'quv qo'llanmalarning eskirganligi yoki yo'qligini qoplaydi, talabalarni zudlik bilan fanlarning so'nggi ma'lumotlari bilan tanishtiradi; O'qitishni ta'lim bilan organik ravishda birlashtiradi; Talabalarni mustaqil ishlarga yo'naltiradi va uning asosiy yo'nalishlarini belgilaydi. 1. Bu ilmiy ma'lumot uzatishning tezkor usuli, o'qitishning eng tejamkor va samarali usuli bo'lib, talabalardan kelib chiqadigan savollarni joyida qoplash imkoniyatini beradi. 3. Shaxsiy muloqot hech qanday darslikni o'rnini bosa olmaydi, u tinglovchilarni o'ziga jalb qilishi va chinakam qiziqishini uyg'otishi mumkin 2. Ma'ruzani konkret ma'lumot berishdan muammoli konstruktsiyaga qadar materialni taqdim etish usullarini xilma-xil qilish mumkin, shu bilan talabalarda bilim tafakkur madaniyatini shakllantirishga yordam beradi. 4. Ma'ruzachi talabalar uchun o'quv intizomi materialini mustaqil o'rganish yo'llarini belgilash imkoniyatiga ega Ma'ruzaning bir qator afzalliklari bor: 1. Mavzu bo'yicha ma'ruzalar kursi uning asosiy mazmunini ochib beradi; 3. Ta'lim jarayonining boshqa shakllarining yo'nalishi, mazmuni va samaradorligi ma'ruzaga bog'liq; TA'LIM JARAYONIDAGI MA'RUZANING O'RNI 2. Ma'ruzalar nafaqat mazmunini, balki butun o'quv jarayonining g'oyaviy-nazariy kontseptual va kasbiy yo'nalishini belgilaydi; 4. ma'ruzachining shaxsiy hissiy ta'siri o'rganish motivlari, bilim faoliyati rivojlanadi, dunyoqarashni shakllantiradi. Ma'ruzaning vazifalari: 1. Axborot (yangi ma'lumotlar, o'quv materiallari, ilmiy bilimlarni uzatish); 2. Yo'naltirish (fanga kirish va kelajak kasbiga kirish, o'quv intizomi bilan tanishish, keyingi rivojlanishni talab qiladigan ilmiy va amaliy muammolarni shakllantirish); 3. Metodik (fan metodologiyasi, metodlari va tadqiqot usullari haqida tushuncha beradi); 4. Motivatsion va rag'batlantiruvchi (mavzuni mustaqil o'rganish, tadqiqot ishlari, o'z-o'zini tarbiyalash va kasbiy rivojlanish motivatsiyasi); 5. Ta'lim (qadriyatlarni anglash va qabul qilish; o'rganilayotgan material mazmuni orqali dunyoqarashni, munosabatlarni shakllantirish, ma'ruzachi-o'qituvchi bilan muloqot); 6. Rivojlanayotgan (fikrlash, nutq, xotira, maxsus qobiliyatlarni rivojlantirish va boshqalar). 1. Ketma-ket berilgan savollarni ochib ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 19.59 MB
Ko'rishlar soni 80 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:17 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 19.59 MB
Ko'rishlar soni 80 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga