Mashg'ulotlarni olib borishda talabalarda kasbiy bilim ko'nikma malakalarni shakllantirish

Mashg'ulotlarni olib borishda talabalarda kasbiy bilim ko'nikma malakalarni shakllantirish

O'quvchilarga / Pedagogika
Mashg'ulotlarni olib borishda talabalarda kasbiy bilim ko'nikma malakalarni shakllantirish - rasmi

Material tavsifi

Mashg'ulotlarni olib borishda talabalarda kasbiy bilim ko'nikma malakalarni shakllantirish Reja: Ko'nikma va malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirish. Bilim, ko'nikma va malakalarni tekshirish metodlari. Ko'nikma va malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirish. o'qituvchi darsni o'quvchilar urganilayotgan materialni ravshan anglabgina kolmay, uni aniq takrorlab xam bera oladigan, bilimlarni kelgusi o'quv ishlarida va amalda kullay oladigan yusinda tashkil etishi kerak. Bilimlarni mustahkamlash va takomillashtirishda o'quvchilar ularni dastlab qanday uzlashtirgan bulsalar, xuddi shunday aytib berishlari, ularga aniklik mukammallik kiritishlari lozim. ta'limiy ishning ana shu bosqichida yangi o'quv materiali bilan ilgari uzlashtirilgan materiallarni o'zaro chambarchas, o'quvchilar yakkol tushunadigan yusinda bog'lash ularning fandan olgan bilim va ko'nikmalarini boyitadi, kengaytiradi va yanada shakllantiradi. o'qitish davriga, urganilayotgan material mazmuniga karab bilim, ko'nikma va malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirish har xil didaktik maqsadlarga ega bo'lishi mumkin. o'qitishning dastlabki bosqichlarida, shuningdek, tasviriy materialni o'rganishda bilimlarni mustahkamlash va takomillashtirish reproduktiv xarakterga ega bo'lishi mumkin. bunda o'quvchilar topshiriqni o'qituvchi bergan namuna asosida bajaradilar, bilimlarni dastlab qanday idrok etgan bulsalar, ana shu holda tatbik kiladilar. Shundan keyin o'quvchilar topshiriqlarga ijodiy yondoshadilar va o'ziga xos yullar bilan bajaradilar, muammolarni xal qilishning yangi usullarini topadilar. Lekin bunday bilish faoliyati ularda muayyan bilimlar va ularni qo'llash tajribasi bo'lishini, sabab-natija bog'lanishlarini chuqur tushunishni talab qiladi. o'qituvchilarning bilim, ko'nikma va malakalarini mustahkamlash hamda takomillashtirish, asosan, ularning mustaqil ishlari orqali amalga oshiriladi. o'quvchilar maqsadga ongli va faol intiladilar, paydo buladigan qiyinchiliklarni biror kishining yordamisiz engadilar. o'qituvchi mustaqil ishlash uchun topshiriqlar tuzadi, ularni bajarish tartibini rejalashtiradi, vaqti-vaqti bilan topshiriqlarning murakkiblik va qiyinlik darajasini uzgartirib turadi, ish vaqtida o'quvchilarni kuzatib, zarur xollarda ularga yordam beradi. Bilim ko'nikma va malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirishni to'g'ri yulga kuyish o'quvchilarda mehnat madaniyatini, darsga mas'uliyatli munosabatni tarkib toptiradi, fikrlashni, xususan texnik fikrlashni rivojlantiradi. Texnik fikrlashning xususiyatlari o'quv ishining metodik usullarini, xususan bilim, ko'nikma vaa malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirish tizimini belgilaydi. Bilim, ko'nikma va malakalarni mustahkamlash hamda takomillashtirish tizimi har xil mashqlarni bajarish, urganilgan materialni o'quv mashg'ulotlarida takrorlash va uyga berilgan topshiriqlarni bajarishdan iboratdir. Bilim, ko'nikma va malakalarni tekshirish metodlari. o'quvchilarning bilim, ko'nikma hamda malakalarini tekshirish og'zaki, yozma va amaliy bo'lishi mumkin. yozma tekshirish va mustaqil ishlar bilimlarni tekshirishning asosiy shakllari hisoblanadi. Yozma tekshirish o'quvchilarning bilimlari sifatini to'g'riligi, anikligi, anglab olingani, amalga tadbiq etilishi to'g'risida bir fikrga kelish va qisqa vaqt ichida guruhdagi barcha o'quvchilar bilimini tekshirib ko'rishga imkon beradi. Yozma tekshirish, asosan yozma grafik ishlarni bajartirish bilan amalga oshiriladi. Yozma tekshirish ishlari ikki xil bo'lishi mumkin: mavzu bo'yicha va yakuniy tekshirish ishlari guruh mavzuni urganib bo'lgandan keyin, yakuniy tekshirish bir ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 40.89 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:21 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 40.89 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga