Maxsus fanlarni o'qitish jarayonida modulli yondashuv. Masofaviy ta'lim Modul Tamoyillari Modullilik Mazmunni strukturalashtirish Dinamik harakatni ta'minlash (soddadan-msurakkabga) Faoliyatlilik Egiluvchanlik (gibkost) Natijalarni oldindan aniqlash Maslahatlarning turli-tumanligini ta'minlash Turalri: Nazariy modullar. Amaliy modullar. Texnologik modullar Mudulli texnologiyalar- modul bloklaridan tashkil topgan axborotni strukturalashtirilgan, talabaning mustaqil faoliyatiga asoslangan, diagnostikasida turli shakllaridan foydalangan holda tashkil etiluvchi yaxlit jarayon. Modul - mazmuniy va mantiqiy yakunga ega bo'lgan, didaktik jihatdan ishlab chiqilgan, natijaga qaratilgan, kirish va chiqish nazoratlaridan iborat bo'lgan birlikdir. Modul dastur- bir fan doirasidagi modul bloklarining yig'indisi bo'lib, erishish lozim bo'lgan didaktik maqsad, qo'llaniladigan usullar va vositalar yig'indisidir. O'quv moduli - nisbatan mustaqil , mantiqiy yakunga ega bo'lgan o'quv kursining bo'lagidir. U o'quv metodik ta'minotdan nazariy va amaliy qismlardan, topshiriq va joriy hamda yakuniy nazorat kabi qismlardan iborat. Modulni tarkibiy qismlari 1.Modulni nomi. 2. Modulni o'zlashtirishdan maqsad. 3.Modul bilan ishlash uchun metodik tavsiyalar. 4.Nazariy axborot banki , tayanch tushunchalar va erishiladigan natijalar. 5.Seminar, amaliy va labarotoriya ishlarining mazmuni, topshiriqlar va ularni bajarishga yordam beruvchi tavsiyalar. 6.Joriy nazorat topshiriqlari. 7.Individual holda bajariladigan mustaqil topshiriqlar. 8. Yozma nazorat variantlari. 9. O'z-o'zini tekshirish uchun savollar. 10. Talaba yig'ishi mumkin bo'lgan reyting ballari. Modulli yondashuv tamoyillari Modul kurs mazmunini uch sathda qamrab oladi Chuqur- lash-tirilgan O'quv moduli bloklari NATIJA Dasturli ta'lim Kichik qadamlarga bo'lingan, o'quv axborotini o'zlashtirish jarayonini boshqaruvchi dasturdir. Axborot kichik bo'lakchalarga ajratiladi va mantiqiy ketma-ketlikda joylashtiriladi. Kompyuter ta'limi dasturli ta'limning modernizatsiyalashgan turidir. Tamoyillari Axborotni nisbatan mustaqil kichik qismlarga bo'lish va bosqichma-bosqich joylashtirish va xar bir qismning o'zaro bog'liqligini ta'minlash; Qaytar aloqani o'rnatish; Axborot materialini qadamma-qadam o'rganish texnologiyasini ishlab chiqish; Individual tezlikni tanlash imkonini yaratish; Maxsus texnik vositalarni qo'llash. O'rgatuvchi programma turlari Lineynie programmalar; Tarmoqlashgan programmalar; Adaptiv programmalar Kombinatsiyalashgan programmalar. Xalq ta'limi tizimida o'qituvchilarning masofadan malakasini oshirish tizimi Tomas Rassel, TSRL O'ZB 1961 loyihasi MO' tizimini boshqarish bo'yicha yetakchi xalqaro konsultant Maxprat Abdullaeva, TSRL O'ZB 1961 loyihasi, MO' boshqarish va rejalashtirish bo'yicha mahalliy konsultant TSRL Masofaviy ta'lim(MT) loyihasi: 1 Markaziy va 14 ta huduiy o'qituvchilar malakasi oshirish institutlari (HO'MOI) 70 ta'lim Resurs Markazlari(TRM) O'zbekistonda o'qituvchilar uchun masofaviy ta'lim (MT) E'TIBORINGIZ UChUN RAXMAT ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:29:26
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
329.17 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:22
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:29 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
329.17 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:22 ]
Arxiv ichida: pptx