Mehnat ta'limi darslarida zamonaviy pedagogik texnologiyalar asosida amaliy mashg'ulotlar samaradorligini oshirish

Mehnat ta'limi darslarida zamonaviy pedagogik texnologiyalar asosida amaliy mashg'ulotlar samaradorligini oshirish

O'quvchilarga / Pedagogika
Mehnat ta'limi darslarida zamonaviy pedagogik texnologiyalar asosida amaliy mashg'ulotlar samaradorligini oshirish - rasmi

Material tavsifi

Mehnat ta'limi darslarida zamonaviy pedagogik texnologiyalar asosida amaliy mashg'ulotlar samaradorligini oshirish Mundarija. Kirish4 I - BOB. Mehnat ta'limidan davlat ta'lim standarti va o'quv rejasining mazmuni va mohiyati. 1.1. Mehnat ta'lim darslarida amaliy mashg'ulotlarning o'rni va ahamiyati 1.1.1.Yog'ochga va metalga ishlov berish texnologiyasi…….6 1.1.2. Gazlamalarga ishlov berish texnologiyasi va pazandachilik asoslari……7 1.1.3. Xalq hunarmandchiligi……8 1.2. Mehnat ta'limini asosini tashkil etuvchi umumdidaktik tamoyillar……12 1.2.1. Texnik-texnologik mehnat(texnologiya): …….14 1.2.2. Xizmat ko'rsatish mehnati (servis): 1.2.3. Qishloq xo'jalik asoslari……15 1.2.4. Xalq hunarmandchiligi asoslari…….17 1.3. Mehnat ta'limi darslarining amaliy mashg'ulotlarida xalq hunarmandchiligi turlaridan foydalanish va ularning o'ziga xos xususiyatlari……21 1.3.1. Kashtachilik san'ati tarixi va uning rivojlanishi……22 1.3.2. Zardo'zlik san'ati tarixi va uning rivojlanishi……23 1.3.3. Zardo'zlikda ishlatiladigan materiallar, asbob-uskunalar……24 1.3.4. Do'ppilar turlari va ularning o'ziga xosligi……25 II-bob. Mehnat ta'limi darslarida yangi pedagogic texnologiyalarni roli va ahamiyati. 2.1. Mehnat ta'limi darslarida zamonaviy texnologiyalarni qo'llanishi……28 2.2. Mehnat ta'limidan amaliy mashg'ulotlarda qo'llaniladigan zamonaviy tikuv mashinalari va ulardan foydalanish……32 2.3. Yangi pedagogic texnologiyalar asosida amaliy mashg'ulot darslarini tashkil etish texnologiyasi……41 Хulоsа……54 Fоydаlаnilgаn аdаbiyotlar…….55 Кirish Yosh avlodni ijodiy mehnatga tayyorlash, tafakkurini har tomonlama kengaytirish va chuqurlashtirish barkamol avlodni tarbiyalash borasidagi ta'lim islohotlarining muhim vazifasi hisoblanadi. Bu vazifa «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi»da o'zining aniq; ifodasini topgan. Jumladan ushbu xujjatda «Inson, uning har tomonlama uyg'un kamol topishi va farovonligi shaxs manfaatlarini ruyobga chiqarishning sharoitlarini va ta'sirchan mexanizmlarini yaratish, eskirgan tafakkur va ijtimoiy xulq atvorning andozalarini o'zgartirish respublikada amalga oshirilayotgan islohotlarning asosiy maqsadi va harakatlantiruvchi kuchidir», - deb ta'kidlangan Hukumatimizning ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishiga qaratilgan starategik yo'nallishlga oshirish uchun juda katta ma'suliyatni nazarda tutib, korxona va birlashmalarga chinakam bilmidon, tashabbuskor, odamlar bilan ishlashni biladigan va xujalik yuritishning yangi sharoitlaridan fan va texnika taraqqiyotinina oldingi marralariga chiqishini, tayyorlanadigan mahsulot sifatini tubdan yaxshilashni, ishlab chiqarishning yuqori samaradorligini ta'minlay oladigan kadrlar tayyorlash va tarbiyalash zarurligiga alohida e'tibor berdi. Yosh avlodni tarbiyalash va xalq xujaligining barcha tarmoqlaridagi ijodiy mehnatga tayyorlash borasidagi mana shu katta ishlar maktabda boshlanib, urta maxsus va oliy maktablarda rivojlanitirilshi kerak. Jadal sur'atlar bilan rivojlanayotgan fan va texnika taraqqiyoti va aqliy mehnat bilan jismoniy mehnatni bir - biriga yaqinlashtirishni, yaxshi ular o'rtasidagi farqni bartaraf qilishni taqoza qiladi. Texnik tafakkurni va mehnatga ijodiy munosabatni rivojlantishi yangi kishini tarbiyalashning eng muhim vazifalaridan biridir. Shu maqsadda ushbu uslubiy qullanma bo'lajak mehnat ta'limi o'qituvchisi, texnik ijodkorlik bugungi talablarda mehnat ta'limida, xususan konstruktorlik bilim, ko'nikma va malakalarni shakllantirish yo'llari haqidagi va konstruksiyalash jarayoniga kompyuterni qo'llash haqidagi ilmiy izlanishlarimiz natijasida yuzaga keladi. Bundan shunday xulosa chiqadiki, yuqoridagi ko'rsatib o'tilgan o'quv metodik adabiyotlarni o'rganishimiz asosida ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.13 MB
Ko'rishlar soni 38 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:23 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 1.13 MB
Ko'rishlar soni 38 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga