Mehnat ta'limi darslarini innovatsion texnologiyalar asosida tashkil etishning shakl va metodlari MUNDARIJA KIRISh I bob. Mehnat ta'limi darslarini innovatsion texnologiyalar asosida tashkil etishning ilmiy-nazariy asoslari 1.1 Umumiy o'rta ta'lim tizimida darslarini innovatsion texnologiyalar asosida tashkil etish mazmuni 1.2. Darslarni tashkil etishda innovatsion texnologiyalardan foydalanishga nisbatan zamonaviy yondashuvlar 1.3.ta'lim jarayonini tashkil etishda o'qituvchining innovatsion faoliyati II. bob. mehnat ta'limi darslarini innovatsion texnologiyalar asosida tashkil etishning shakl va metodlari 2.1. Innovatsion texnologiyalar asosida mashg'ulotlarni tashkillashtirish xususiyatlari 2.2. Umumiy o'rta ta'lim maktablarida o'qitishni innovatsion texnologiyalar asosida tashkil qilishning shakl va metodlariga qo'yiladigan zamonaviy talablar 2.3. Mehnat ta'limi darslarida innovatsion texnologiyalarni tadbiq etishning shakl, metod va vositalari XULOSA Foydalangan adabiyotlar KIRISh Yurtimizda sog'lom va barkamol avlodni voyaga yetkazish borasidagi ishlarni yangi bosqichga ko'tarishda, ayniqsa ta'lim tizimini isloh qilishda ta'lim to'g'risidagi Qonun hamda Kadrlar tayyorlash milliy dasturining qabul qilinishi muhim ahamiyatga ega bo'ldi. Bu bilan mamlakatimizda ta'lim tizimini tubdan isloh qilishda, uning sifati va samaradorligini oshirishda, zamonaviy mutaxassis kadrlarni tarbiyalashda demokratik va dunyoviy mazmunga ega bo'lgan ko'p bosqichli, uzluksiz ta'lim tizimini shakllantirishda qonuniy asosi yaratildi. Uzluksiz ta'limning turli bo'g'inlarida o'quv-tarbiyaviy jarayonning maqsadlari, mazmuni, metodlari, vositalari va tashkiliy shakllari bilan bog'liq haqiqiy pedagogik va didaktik muammolar istiqbolini aniqlash hamda samarali yechimlarni topish bo'yicha bugungi kunda turli ilmiy-tadqiqot ishlari olib borilmoqda. Hozirgi davrda ishlab chiqarishda yangi texnika va texnologiyalarning joriy etilayotganligi, ilm va fanning jadal taraqqiyoti mutaxassis kadrlardan o'z bilimlarini mustaqil va muntazam ravishda chuqurlashtirib, yangilab, to'ldirib va kengaytirib borishni talab etadi. Kadrlar tayyorlash milliy dasturini amalga oshirish jarayonida va mustaqil fikrlovchi barkamol avlodni shakllanishini ta'minlaydi. ta'lim jarayoniga zamonaviy pedagogik texnologiyalar va interfaol o'qitish texnologiyalarini qo'llash orqali bo'lajak mutaxassislarning ijodiy fikrlash, mustaqil qaror qabul qilish, yangi bilimlarni mustaqil egallash qobiliyatini rivojlantirishga erishish mumkin. Chunki o'zgaruvchan bozor iqtisodiyoti sharoitida faqatgina mustaqil fikrlash qobiliyatiga ega bo'lgan, tadbirkor shaxsgina o'z muammolarini o'zi hal qila oladi va jamiyatda o'z mavqeiga ega bo'ladi. Bunday qobiliyat esa ta'lim muassasalarida,mehnat ta'limi darslarida shakllantiriladi. ta'limning sifatiga qo'yiladigan talablarning oshib borishi uzluksiz ta'lim tizimini rivojlantirishning dolzarb muammosi va talabiga aylanib, ta'lim mazmunini yangilashning fundamental prinsiplariga, yaxlitligiga, izchilligiga va amaliyotga yo'naltirilganligiga asoslangan muhim omili bo'lib qolmoqda. Zamonaviy ta'limning maqsadi kasbiy, mutaxassislik salohiyati yuqori darajada bo'lgan, ijtimoiy jihatdan faol, mustaqil ijodkor shaxsini shakllantirish uchun shart-sharoitlarni yanada rivojlantirishdan iborat. Mavzuning o'rganilganlik darajasi. Respublikamizda uzluksiz ta'lim tizimini malakali muhandis pedogog kadrlar bilan ta'minlash, ularga yuqori samaradorlikka ega bo'lgan texnologik mashina va uskunalarni qay darajada avtomatlashtirish, avtomatik asbob-uskunalar bilan jihozlash va qo'llaniladigan boshqarish hamda rostlash ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:32:22
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
66 KB
Ko'rishlar soni
32 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:23
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:32 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
66 KB
Ko'rishlar soni
32 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:23 ]
Arxiv ichida: doc