Mehnat ta'limi o'qituvchisi va unga qo'yiladigan talablar

Mehnat ta'limi o'qituvchisi va unga qo'yiladigan talablar

O'quvchilarga / Pedagogika
Mehnat ta'limi o'qituvchisi va unga qo'yiladigan talablar - rasmi

Material tavsifi

mehnat ta'limi o'qituvchisi va unga qo'yiladigan talablar Reja: 1. yuqori g'oyaviylik. 2. yuqori texnik malaka 3. Yukari psixologik-pedogogik taerlik 4 o'z kabiga muhabbat O'zbekiston Respublikasi «ta'lim to'g'risidagi» qonuni va kadrlar tayerlash milliy dasturida eshlarni o'qitish va tarbiyalash ishlarni tubdan yaxshilash masalasi qo'yilgan. Inson , xar tomanlama uigun kamol topishi va farovanligi,shaxs manfatlarini ruebga chiqarishning sharoitlarini yaratish ,eskirgan tafakur va ijtimoiy xulk-atvorning andozalarini uzgartirish Respublikada amalga oshirilaetgan islohatlarning ososiy maqsadi va 8arakatlantiruvchi kushidir . Bu vazifani uddalash o'qituvchi va tarbiyachilarimizdan katta kuch va gayrat bilan ishlashni takoza etadi .Binobarin xalqimizning ezgu niyatlariga jamiyatimiz o'z oldiga kugan buyuk maqsadlariga erishish-eng avvola zamon talablariga javob beradigan yukari malakali mutaxasis kadrlar tayorlash ularni joy-joyiga kuyish bilan bog'liq. Malakali ishchi kadrlarni tayerlashda ulumta'lim maktablarida olib boriladigan mehnat va kasb ta'limi mashg'ulotlari 8am alohida urin tutadi. Me8nat ta'limiga bevosita kasb-hunar ta'limining boshlanguch-sorchashmasi asosiy sifatida qarash zarur . Yeshlarni o'qitish usullarini takomillashtirish ,bunda o'quvshilarning faolligini oshirish yukarida aytilgan asosiy vazifalaridan biridir . Buning uchun darsta yangicha faol o'qitish usullaridan foydalanish noan'anaviy darslar tashkil etish kerak. Ishni shunday olip borish kerakki, o'quvchi oddiy tinglovchidan faol o'rganuvchiga aylansin .o'qituvchi o'z navbatida darsda fakat suzlab berubchi emas ,balki o'quvchilarning uzlarini uzlari uchun ishlata oladigan bo'lishi kerak . -o'qituvchilarimiz ta'lim tarbiya jaraeniga yangi ta'lim taxnologiyalarini olib kirishmokta. -Kuplab ta'lim sohalarida bo'lgani kabi me8nat ta'limida 8am innovatsion jaraenlar,yangi shakl va mexanizmlarni joriy etishni takoza etadi. -Shu masalalarni eshishda kuydagilar mehnat o'qituvchilariga xos bo'lishi kerak: -yuqori g'oyaviylik.o'qituvchi usub kelaetgan avlodlarimizning tarbiyachisidur.U o'quvchilarni vatanga sadokat ruhida tarbiyalash katta hayotga va mehnatga tarbiyalashni shaqlantirishi kerak .Kasbni to'g'ri tanlash mehnatda va ijtimoiy faoliyatda insonni eng yuksak ko'rsatkichlarga erishishga erdam beradi . -yuqori texnik malaka . Masalan mehnat ta'limi jaraenida V-VI-sinf o'quvchilari slesarlik , durodgorlik ,tokarlik ishi elementlari va elektrotexnika elementlari bilan tanishadilar. Shu munosabat bilan pedagogika o'quv yurtining xar bir bitiruvshi durodgorlik eki ikkinshi razryadli slesarlik kasibini ,elektromonterlik kasibi ososlarini egallashlari kerak. -Yukari psixologik-pedogogik taerlik. mehnat o'qituvchisining o'zi bilim va malakalarini yuksak saviyada egallabgina kolmay ,balki ukivchilarida xam masul malakalarini tarkib toptirish uchun ularga bilimlar berishi kerak. mehnat o'qituvchisi psixologiya didaktika va boshqa fanlarning o'quv protsesiga asos buladigan muhim koyidalarni chuqur uzlashtirib olishi kerak. -o'z kabiga muhabbat. mehnat ta'limi o'qituvchisi talabchan bo'lishi kerak .Lekin uning yuqori talabchanligi o'z ukivchilaring insoniy-kadr kimmatini chuqur 8urmat qilishi bilan ajralmasdir. mehnat ta'limi o'qituvchisi uzining ukivchilar oldidagi obrusi to'g'risida doima gamkurlik qilishi lozim .Agar o'qituvchi o'z vazifalariga yuzaki karasa,uning so'zlari bilan ishlari bir-biriga muvafik kelmasa ,agar u ukivchilar bilan bo'lgan munosabatlarda ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.68 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:24 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 10.68 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga