Mehnat ta'limidan sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilish texnologiyasi

Mehnat ta'limidan sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilish texnologiyasi

O'quvchilarga / Pedagogika
Mehnat ta'limidan sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilish texnologiyasi - rasmi

Material tavsifi

Mehnat ta'limidan sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilish texnologiyasi mavzusidagi BITIRUV MALAKAVIY ISHI M u n d a r i j a KIRISH…….3 I-BOB. O'quvchilarni kasb - hunarga yo'naltirish ishlarini tashkillashtirishda sinfdan tashqari mashg'ulotlarning ahamiyati ….9 1.1 Sinfdan tashqari mashg'ulotlarning ta'lim - tarbiyaviy ahamiyati 9 1.2 Sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilishning pedagogik asoslari …….15 1.3. O'quvchilarni kasb - hunarga yo'naltirishishlda sinfdan tashqari mashg'ulotlarning tutgan o'rni ……19 1.4. Texnik ijodkorlikka - oid to'garaklar tashkil qilishning nazariy asoslari ……25 II- BOB. Sinfdan tashqari mashg'ulotlar jarayonida o'quvchilarni kasb - hunarga yo'llash texnologiyasi …… 27 2.1. Umumiy o'rta ta'lim maktablarida o'quvchilarni kasb- hunarga yo'llashni takomillashtirish texnologiyasi …….27 2.2. Sinfdan tashqari mashg'ulotlarni tashkil qilish bilan o'quvchilarni kasb - hunarga yo'llash uyg'unligi ……39 2.3. Kasb - hunarga yo'llash ishlarini tashkil qilishda sinfdan tashqari mashg'ulotlar mazmunini tanlashning mezonlari……. 47 Xulosa. …… 53 Adabiyotlar ro'yxati …… 55 KIRISH Respublikamiz o'zining mustaqil taraqqiyotiga erishgach 1997 - yil 29 avgustda «Ta'lim to'g'risida» gi qonun, «Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi» qabul qilindi. Bu muhim hujjatning asosiy maqsadi, ta'lim sohasini tubdan isloh qilish, undan o'tmishdan qolgan mafkuraviy qarash va sarqitlardan to'la xalos yeish, rivojlangan demokratik davlatlar darajasida, yuksak ma'naviy va axloqiy talablarga javob beruvchi yuqori malakali kadrlar tayyorlashning milliy tizimini yaratishdan iboratdir. Shuningdek, ta'limda bir qator ijobiy o'zgarishlar yuz bermoqda hamda ta'limni amaliyot bilan bog'lash , bundan tashqari, fan yutuqlarini ishlab chiqarishga qo'llash ilgari surilmoqda. Ta'lim jarayoniga ilg'or pedagogik texnologiyalarni, qo'llash, shu bilan bir qatorda ta'lim samaradorligini oshirish uchun o'qitishda muammoli ta'lim metodidan foydalanish innovatsion texnologiyalarni qo'llash bilan o'quvchilarning fikrlash doirasini kengaytirishga yaqindan yordam berishi tabiiydir. Bajariladigan har bir bitiruv malakaviy ishi talaba uchun ilk bor ilmiy ijodiy izlanishga qadam qo'yish demakdir. Bundan tashqari, talabalar ilmiy manbalar bilan ishlash, ularni tahlil qilish ko'nikma va malakalariga ega bo'ladilar.Eng avvalo sinfdan va darsdan tashqari ishlar nima ekanligini ko'rib chiqaylik. Umuman olganda dars vaqt jihatidan chegaralangan bo'lib mehnat ta'limiga oid bo'lgan barcha bilimlarni o'quvchilarga yitkazish juda qiyin . Bunday ishlarni sinfdan tashqari mashg'ulotlarning biror bir turini tashkil qilish bilan bu bushliqni bartaraf etish mumkin. Xolbuki sinfdan tashqari mashg'ulot deb, o'quv dasturidagi hamda rejadagi materallarga bog'liq bo'lmagan shu bilan bir qatorda sinfdagi xoxlagan o'quvchilar bilan belgilangan muddatda ma'lum bir vaqt oralig'ida jadval asosida olib boriladigan o'quvchilar mashg'ulotga aytiladi. Sinfdan tashqari mashg'ulot esa o'quv materialiga bog'liq bo'lgan sinfdagi barcha o'quvchilarning qatnashishiga asoslanib tashkil etiladigan mashg'ulotga aytiladi. Demak ko'pgina o'qituvchilar sinfdan tashqari mashg'ulotlar bilan darsdan darsdan tashqari mashg'ulotlarni bir xil mazmunda deb qaraydilar. Bu esa bir xil ma'noni anglatmasligi yuqoridagi ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 100.12 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:24 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 100.12 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga