MTTni nazorat qilish va ta'lim-tarbiya ishlarini tashkillashtirish

MTTni nazorat qilish va ta'lim-tarbiya ishlarini tashkillashtirish

O'quvchilarga / Pedagogika
MTTni nazorat qilish va ta'lim-tarbiya ishlarini tashkillashtirish - rasmi

Material tavsifi

MTTNI NAZORAT QILISH VA TA'LIM-TARBIYA ISHLARINI TASHKILLASHTIRISH Nazorat qilishning usul va uslublari Nazorat qilishda rahbarning boshqaruv uslubi. 3Maktabgacha ta'lim tashkilot bo'yicha metodik ishlarni tashkil etish vazifalari. .Bolani maktab ta'limiga psixologik tayyorlash. REJA Tayanch so'z va iboralar: nazorat qilish, usul, uslub, rahbarning boshqaruv uslubi, metodik ishlar, vazifa, metodik uyushma, Patronaj, dolzarb, istiqbol reja, frontal-yalpi, tematik hisobot, nazorat qilish dastur vositalari, kuzatish, kuzatuv metodi, kuzatish metodi texnologiyasi. Ta'lim to'g'risidagi O'zbekiston respublikasi qonunining 8 -moddasida: Nazorat qilish - Davlat nazorati, maktabgacha ta'lim bo'limlari tomonidan rahbarlikning eng muhim shakli ekanligi. Nazorat qilish deganda - Davlat nazorati, maktabgacha ta'limbo'limlari tomonidan rahbarlikning tekshirish shaklariga aytiladi. Nazorat qilishda - qonunlarning ustunligi shuni anglatadiki, bunda barcha joriy konunlar va me'yoriy-huquqiy hujjatlar Konstitutsiya asosida va unga muvofiq bo'lishi talab etiladi. Ulug' bobokalonimiz Аmir Temur aytganlaridek: «Qasrda qonun hukmronlik qilsa, shu yerda erkinlik bo'ladi». Maktabgacha ta'limbo'limlarida - nazorat - amalga oshiradi. Nazorat qilishning usul va uslublari. Bu bosqichlarni amalga oshirish maqsadida biz nazorat qilishning usul va uslublarini o'rganamiz. Nazorat qilishning asosiy usul va uslublari quyidagilar: Bolalar hayotini uyushtirish mashg'ulotlari, kun tartibining turli jarayonlarini kuzatish va taxlil; Pedagogik va moliyaviy, xo'jalik ish hujjatlarni o'rganish va taxlil qilish; Bolalar ishlarini taxlil qilish: Mudira, tarbiyachilar, ota-onalar va bolalar bilan (ularniig bilimi, ongi, nutqining rivojlanishini aniqlash maqsadida) suhbatlashish; «Pedagogik kengash», «Ishlab chiqarish majlislarida», ota-onalar kengashlarida ishtiroq etish; Jamoat tashkilotlari vakillari bilan suhbatlashishdan iborat. Nazoratchi-uslubchi huddi shu ishni sifatini, amalga oshirish yo'llarini tekshiradi. b) Sharoitni yaratilganligi; v) tekshirilgan mavzu bo'yicha Pedagogik kengashda birgalikdagi muxokamasi; g) Konsultatsiyaning ishlash mo'ljalarini o'stiruvchi vositalar; Guruh tarbiyachisining ishini avval tarbiya ishning o'zi bilan muhokama qilinadi, keyin Pedagogik kengash ishiga olib chiqiladi. Yutuq, kamchiliklar, taklif-mulohazalar ochikchasiga, oshkora holda chaqiriladi. Kerakli yo'llanma, metodik yordam o'z vaqtida ko'rsatiladi. Bu ikki xil tekshiruvdan tashqari yana qkuyidagi tekshirish turlari mavjud: 1) birlamchi; 2) ikkilamchi; 3) katta tekshiruv; 4) ogohlantiruvchi tekshiruv turlari mavjud. Аkt 3 nusxada tuziladi: birinchisi Tuman Maktabgacha ta'lim bo'limiga, ikkinchisi bolalar muassasiga; uchinchisi esa tekshiruvchida qoladi. Kuzatish sxemasi quyidagicha: Kuzatilgan jarayon. Kuzatilayotgan kun, yil, oy. Ish mazmuni. Tayorgarlik. Bolalarning bilim, ko'nikma va malakasi. Tarbiyachining bilim, ko'nikma va malakasi. Qo'llanilayotgan usul va usublar. Yutug'i. Kamchiligi. Taklif va mulohazalar. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 44.99 KB
Ko'rishlar soni 52 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:26 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 44.99 KB
Ko'rishlar soni 52 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga