Mustaqil faoliyat va uni tashkil etish metodikasi. Maxsus fanlardan kurs ishi (loyihasi)ni va keyslarni tayyorlash metodikasi. Mustaqil ta'lim nizomi O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligining 2005 yil 21 fevraldagi 34-sonli buyrug'i bilan tasdiqlangan Avtodidaktika Avtonom va mustaqil holda faoliyatni tashkil etish «Avtodidaktika» deyiladi. mustaqil bilim olish qobiliyatini quyidagi holatlarda ko'rish mumkin: 1. Qo'shimcha manbalardan yangi bilimlarni mustaqil o'zlashtirish orqali o'zida bilim ko'nikma va malakalarini hosil qilish; 2.O'zlashtirgan bilim, ko'nikma va malakalardan mashg'ulot jarayonida unumli foydalanish; 3.Hayotda turli masalalarni hal etish amaliyotida qo'llay olish. Mustaqil ta'lim tamoyillari Mustaqil ta'lim vazifalari yangi bilimlarni mustaqil ravishda puxta o'zlashtirish ko'nikmalariga o'rgatish; kerakli ma'lumotlarni izlab topishning qulay usullari va vositalarini aniqlash; axborot manbalari va manzillaridan samarali foydalanish; an'anaviy o'quv ilmiy adabiyotlardan, me'yoriy hujjatlardan foydalanish; elektron o'quv adabiyotlar va ma'lumotlar bilan ishlash; Internet tarmog'idan maqsadli foydalanish; berilgan topshiriqning ratsional yechimini belgilash; ma'lumotlar bazasini tahlil qilish; ish natijalarini ekspertizaga tayyorlash va ekspert xulosasi asosida qayta ishlash; Mustaqil faoliyatni tashkil etish nazorat qilishga ko'ra turlari Mustaqil faoliyatning asosiy vazifalari Mustaqil faoliyat mazmuniga ko'ra quyidagicha tavsiflanadi talabalar mustaqil farliyatini tashkil etishda quyidagi omillarga etibor qaratish lozim loyiha 11 Garvard maktabi doirasida mazkur uslub yagona to'g'ri yechimni izlashni o'rgatish usuli hisoblanadi. Keyslar o'nlab sahifali matnni va ko'plab chizmalarni o'z ichiga oladi. Manchester (Yevropada) keysda bayon qilingan muammoli vaziyat yechimining ko'p variantliligini taklif qiladi. Keyslari o'rtacha hajmli Keys-stadining ikki klassik maktablari mavjud: Garvard (Amerikada) Muammoli vaziyatning yechimini topishni o'rganish yo'li Hajmi bo'yicha 13 Keysning pedagogik pasporti 1) pedagogik annotatsiya 2) talabaga uslubiy ko'rsatmalar 3) o'qituvchi - keysologning keysni hal etish varianti 4) ta'lim texnologiyasi 14 Pedagogik annotatsiya Quyidagi elementlarni o'z ichiga oladi: 1. Keys mo'ljallangan predmet, bo'lim, mavzu, ta'lim darajasi, kurs ko'rsatiladi. 2. Keysdan ko'zlangan maqsad (ta'limiy maqsad, rejalashtiriladigan o'quv natijalari). 3. Talabalar keysni muvaffaqiyatli hal etish uchun egallashi lozim bo'lgan dastlabki bilim va malakalar. 4. Keys real institutsional tizim faoliyatini aks ettirishi yoki unda keysolog sun'iy modellashtirgan vaziyat bayon qilinishi haqidagi ma'lumot. 5. Axborot olish manbalari ro'yxati 6. Keysning o'ziga xos belgilariga ko'ra tavsifnomasi (syujet, keys obyekti mavjudligi, materialni taqdim etish usuli, hajmi, tuzilmaviy o'ziga xos xususiyatlari, o'quv topshirig'ini taqdim etish usuli, chizmalashtirish usuli). 7. Keysdan ko'zlangan maqsad va tegishlicha, tashkiliy-uslubiy ta'minoti o'zgarganida u qo'llanilishi mumkin bo'lgan o'quv predmetlari ro'yxati. 14 15 15 TALABAGA USLUBIY KO'RSATMALAR E'TIBORINGIZ UChUN RAXMAT ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:32:22
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
679.95 KB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:26
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:32 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
679.95 KB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:26 ]
Arxiv ichida: pptx