FARG'ONA DAVLAT UNIVERSITETI PEDAGOGIKA FAKULTETI BOSHLANG'ICH TA'LIM VA SPORT TARBIYAVIY ISHI YO'NALISHI 4 - BOSQICH 415 - GURUH TALABASI YULDASHEVA GULHAYONING BITIRUV MALAKAVIY ISHI. MAVZU: Og'zaki hisoblash malakasini shakllantiruvchi didaktik materiallar. M U N D A R I J A Kirish …….2 I bob. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantiruvchi usullar ……. 1.1-. O'n ichida og'zaki hisoblash malakasini shakllantirish…… 1.2-. Yuz ichida og'zaki hisoblash malakasini shakllantirish……. 1.3-. Ming va ko'p xonali sonlar ichida og'zaki hisoblash malakasini shakllantirish…… II bob. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantiruvchi didaktik materiallar… 2.1-. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantirishda ko'rgazmali vositalardan foydalanish……. 2.2-. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantiruvchi mashqlar…… 2.3-. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantiruvhchi jadvallar……. 2.4-. Og'zaki hisoblash malakasini shakllantirishda didaktik o'yinlardan foydalanish…… 2.5- Tajriba sinov ishlari…… Xulosa va tavsiyalar……. Foydalanilgan adabiyotlar…… Yuksak ma'naviyat yengilmas kuch asarida ta'kidlaganidek, ta'lim tarbiya ong maxsuli, lekin ayni vaqtda ong darajasi va uning rivojini ham belgilaydigan ya'ni xalq ma'naviyatini shakllantirib boradigan eng muhim omildir. ISLOM KARIMOV. Jamiyatning rivojlanishi esa shu jamiyatda yashayotgan insonlarning ongi tafakkuri va bilim darajasi hamda shu bilimlarini o'z hayotida amaliy faoliyatida qo'llay olishiga bog'liqdir. Bizning mamlakatimiz mustaqillikga erishgach barcha sohalarda, shuningdek ta'lim-tarbiya sohasida ham rivojlangan davlatlar qatoridan o'rin olish uchun barcha imkoniyatlarni safarbar e'tilmoqda. Ta'lim sohasi ustivor deb e'lon qilinib, asosiy e'tiborni o'sib kelayotga yosh avlodni komil inson qilib tarbiyalash masalasiga qaratiladi. Davlat ahamiyatida bo'lgan bu muammoni hal qilish uchun 1997-yil 27-avgustdagi Ta'lim to'g'risidagi Qonun va 1997-yil 6-oktabrdagi O'zbekiston Respublikasida Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi hamda 2004-2009-yillarda Ta'limni rivojlantirishning umummilliy dasturi kabi hujjatlarningqabul qilinishi munosabati bilan ta'lim- tarbiya mazmunining yangilanishiga ta'limda innovatsiya va axborot telekomunikattsiya texnologiyalaridan keng foydalanishga erishildi. Bu sohada juda katta boy tajriba to'plandi. Jumladan boshlang'ich ta'limga qaratilgan e'tiborning kengligi, ya'ni davlat ta'lim standartlarining joriy etilishi, takomillashtirilgan o'quv dasturi va darsliklarning yaratilishi, boshlang'ich ta'lim o'qituvchilari va pedagoglarini qo'shimcha moddiy rag'batlantirishi hamda ularga yaratilayotgan beqiyos shart-sharoitlarning cheksiz ekani buning yaqqol dalilidir. Masalan Ta'lim to'g'risida gi Qonunning 12-moddasi I-IV sinflarni o'qitishga bag'ishlanganligi, O'zbekiston Respublikasi Kadrlar tayyorlash milliy dasturining 3, 1- bandi uzluksiz ta'limni rivojlantirishda I-IV sinflarda o'qitishni tashkil qilishning rejalari ko'rsatilgan. Ayniqsa Prezidentimiz I.A.Karimov ma'ruzalarida boshlang'ich sinf ta'lim - tarbiyaning asosi bo'lishligi undagi o'qituvchilarning sifatini yaxshilash borasidagi ko'rsatmalari yaqqol misol bo'ladi. KIRISH Shuningdek boshlang'ich sinflarda matematika o'qitish metodikasidan sinflarda og'zaki hisoblash malakasini shakllantirish texnologiyasi, bunda turli didaktik materiallardan foydalanish, jumladan turli ko'rgazmali qurollar, jadvallar, og'zaki mashqlar, testlardan mohirona foydalanish hamda turli didaktik o'yinlardan va boshqa usullardan foydalanish masalalari yetarli darajada o'rganilmagan. Boshlang'ich ta'lim nazaryasida kichik yoshdagi o'quvchilarning mustaqil bilish faoliyatining mohiyati va uni ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:32:22
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
246.62 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:40
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:32 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
246.62 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:40 ]
Arxiv ichida: ppt