Oliy ta'limni boshqarish

Oliy ta'limni boshqarish

O'quvchilarga / Pedagogika
Oliy ta'limni boshqarish - rasmi

Material tavsifi

Oliy ta'limni boshqarish Reja: Oliy ta'limni boshqarishning tuzilishi va tizimi Oliy ta'lim boshqarish bosqichlari Oliy ta'limning boshqarish tayanchlari DTS tashkiliy-boshqaruv funksiyasi ta'lim sifatini boshqarish ta'lim muassasalarini akkreditatsiya va attestatsiyadan o'tkazish Oliy ta'limni boshqarishning tuzilishi va tizimi Oliy ta'lim tizimining maqsadi va vazifalari Malakali, yuqori ma'lumotli kishilarni zarur miqdorda yetkazib beruvchi bir-biriga uygun oliy ta'lim va ilmiy-tadqiqot muassasalarisiz xech bir mamlakatning aniq hamda barqaror rivojlanishni ta'minlashga qurbi etmaydi O'zbekiston Respublikasining «ta'lim to'g'risida»gi va «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi» to'g'risidagi qonunlariga muvofiq O'zbekistonning ilmiy-texnikaviy, iqtisodiy, ijtimoiy va madaniy rivojlanishini masalasini rivojlangan mamlakatlar darajasida hal etishga qodir, yuksak darajada ma'naviy, madaniy va ahlokiy sifatlarga ega bo'lgan yuqori malakali mutaxasislar tayyorlash oliy ta'lim tizimining vazifasi hisoblanadi. Quyidagilar oliy ta'lim tizimining asosiy vazifalari hisoblanadi: -davlat ta'lim standartlariga muvofiq zamonaviy ta'lim-kasb dasturlari asosida sifatli o'qituvni ta'minlash va raqobatbardosh kadrlar tayerlash; -yuqori malakali ilmiy-pedagog kadrlarni, jumladan xorijiy ilmiy markazlarda tayyorlash; -mamlakatni iqtisodiy va ijtimoiy rivojlantirish istiqboli, jamiyat ehtiyoji, fan, texnika, texnologiya, iqtisod va madaniyat zamonaviy yutuqlaridan kelib chiqib kadrlar tayyorlashning tashkil etilishi va usulini muntazam takomillashtirish; -ta'limni individuallashtirish, masofadan o'qitishning yangi pedagogik va informatsion texnologiyalari, vositalarini joriy etish; -Mustaqillik g'oyalariga sodiqlik, Vatanga, oilaga va atrof muhitga muhabbat ruhida, milliy uyg'onish mafkurasi hamda umuminsoniy qadriyatlarni chuqur his etish asosida oliy ta'limning gumanitar yo'nalishini, yoshlar tarbiyasini ta'minlash; -ilmiy-pedagog xodimlar va ta'lim oluvchilar ilmiy tadqiqotlari hamda ijodiy faoliyatlari vositasida fan-texnika va texnologiyani rivojlantirish olingan natijalardan ta'lim jarayonida va tarmoqlarda foydalanish iqtisodiyoti; -ta'lim fan va ishlab chiqarishning samarali uyg'unlashuvchi usullarini amaliyotga tadbiq etish; -ta'lim xizmati ko'rsatish bozorida raqobat muhitini yuzaga keltirish; -rivojlangan mamlakatlar bilan oliy ta'lim sohasida o'zaro foydali aloqalarni rivojlantirish; Oliy ta'lim tizimi quyidagilardan iborat: --davlatga qarashli va davlatga aloqadorsiz oliy ta'lim muassasalari bular davlat ta'lim muassasalari bular davlat ta'lim standartlariga muvofiq ta'lim kasb dasturini amalga oshiradi; --ilmiy pedagogik muassasalar bular oliy ta'limni rivojlantirish uchun zarur bo'lgan tadqiqot ishlarini olib boradi; --ta'limni boshqaruvchi davlat idoralari shuningdek ular tasarrufidagi korxona muassasa va tashkilotlar; --oliy ta'limda ikki bosqich mavjud bakalavriat va magitratura; Bakalavriat -- ixtisosligi yo'nalishi bo'yicha o'qish muddati to'rt yildan kam bo'lmagan nazariy amaliy va bilim beruvchi oliy ta'lim; Magisratura -- bakalavriat asosida o'quv muddati ikki yildan kam bo'lmagan muayyan ixtisoslik bo'yicha oliy ta'lim; Respublikada oliy ta'lim universitetlar, akademiyalar va institutlarda amalga oshiriladi. Universitet: -- oliy va oliy ta'lim muassasasini tugatgandan keyingi ta'lim-kasb dasturini ta'limning turli sohalari va tayyorlashning yo'nalishlari bo'yicha amalga oshiradi; -- iqtisodiyot turli sohalarning mutaxasislari oliy ta'lim muassasalari kasb hunar kollejlari va akademik litseylar pedagog xodimlari malakasini oshirish va ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 41.58 KB
Ko'rishlar soni 49 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:42 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 41.58 KB
Ko'rishlar soni 49 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga