O'quv jarayonida interfaol texnologiyalardan foydalangan holda talabalarning

O'quv jarayonida interfaol texnologiyalardan foydalangan holda talabalarning

O'quvchilarga / Pedagogika
O'quv jarayonida interfaol texnologiyalardan foydalangan holda talabalarning - rasmi

Material tavsifi

O'quv jarayonida interfaol texnologiyalardan foydalangan holda talabalarning mustaqil faoliyatini tashkil etish mahorati va madaniyati Interaktiv metod haqida tushuncha. Didaktik o'yinli darslarni o'tkazish talablari. Interaktiv metod turlari. Interaktiv metodlar - bu jamoa bo'lib fikrlashdan iborat deb yuritiladi, yani pedagogik ta'sir etish usullari bo'lib, ta'lim mazmunining tarkibiy qismi hisoblanadi. Bu metodlarning o'ziga xosligi shundaki, ular faqat pedagog va talabalarning birgalikda faoliyat ko'rsatishi orqali amalga oshiriladi. Interaktiv metodlardan foydalanish innovatsion faoliyatdir. Innovatsion faoliyatni eng muhim masalalardan biri - o'qituvchi shaxsi: u novator, sermaxsul ijodiy shaxs, keng qamrovli qiziqish, ichki dunyosi boy, pedagogik yangilikka o'ch bo'lishi lozim. Innovatsion texnologiyalar pedagogik jarayon hamda o'qituvchi va talaba faoliyatiga yangilik, o'zgarishlar kiritish bo'lib, uni amalga oshirishda asosan interaktiv metodlardan to'liq foydalaniladi. Didaktik o'yinlarni tashkil etish prinsiplari Ishlab chiqarishdagi real vaziyatni modelini ko'chirish va ishlab chiqarish dinamikasini hisobga olish. Ishlab chiqarish jarayoni rivojlanish , doimiy o'zgarish xarakteriga ega ekanligini yaxshi bilamiz. Ana shu o'zgaruvchanlik va dinamik rivojlanish ishbilarmon o'yinlarni tashkil etish jarayonida albatta hisobga olinishi talab etiladi. Kasbiy faoliyatni maxzunini va shaklini hisobga olish. ta'limning eng asosiy vazifalaridan biri yuqori malakali kadrlarni etkazishdir. Biz ana shu vazifani bajarish uchun xar bir ixtisoslik bo'yicha o'ziga xos bo'lgan ishbilarmon o'yinlarni ishlab chiqishimiz zarur. Jamoa bo'lib ish bajarishiga o'rgatish. Bugungi talaba ertaga ishchi jamoasiga kushilar ekan u jamoaning bir kismi sifatida malum bir funksiyani bajaradi. Shu jamoaning boshqa a'zolari bilan birgalikda umummiy ishni olib boradi. Shuning uchun jamoa bo'lib ish bajarishni o'rganish xam juda muhim. Ikki planlilik xususiyatini hisobga olish. Ishbilarmon o'yinlar tashkil etilar ekan ular uzida xam o'quv jarayonini ,xam ishlab chiqarish jarayonini aks ettiradi. Bu holda ikki jarayon ustma-ust tushadi va bir-birini tuldiradi. Shuning uchun ham ishbilarmon o'yinlar ikki planlilik xususiyatiga ega bo'lishi lozim. Bu o'quv jarayon va ishlab chiqarish jarayoni: O'quv jarayoni- ta'lim-tarbiya . ishlab chiqarishdagi real vaziyat. Immitatsion modelning muammoli xarakterini ta'minlash. VAZIFALARI Egallangan bilimlarni tekshirish. Yangi bilimlarni egallash va amaliyotda tekshirib ko'rish. Kasbiy tayyorgarlik (malaka, ko'nikma hosil qilish). Didatik o'yinlarni turlari. 1. Psixotexnik o'yinlar. Bu guruh vokelikni imitatsiya qilishga emas, balki birinchi galda talabaning xotirasini, diqqatini, tasavvurini, fikrlash refleksini, malaka hamda ko'nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan o'yinlardir. Ular talabalarni qobiliyatlarini ochish va rivojlantirishga qaratilgan. Ularga kuyidagilarni kiritish mumkin: Fikrlashga o'rgatuvchi psixotexnik o'yinlar (organayzerlar), rolli o'yinlar, ishbilarmon o'yinlar. ORGANAYZYeRLAR Talabalarni mustaqil faoliyatini tashkil etishga qaratilgan sxema va jadvallar SINKVYeYN Tushuncha-ot 2 so'zdan iborat sifat 3 so'zdan iborat fel 4 so'zdan iborat munosabat 1 so'zdan iborat sinonim o'qish kizikarli yangilik Fikrlash qobiliyatini rivojlantiradi ma'naviy tarbiyalashga yordam beradi mutoala BBB ( ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 231.68 KB
Ko'rishlar soni 37 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:34 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 231.68 KB
Ko'rishlar soni 37 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga